Favoriti 2013.godine


Definitivno omiljeni šampon iz klase malo skupljih, namenjenih profesionalnoj upotrebi ove godine je L'oreal Professionnel Mythic oil Soufle D'Or.  Ako ste pratili svaki post, znate koliko sam oduševljena mirisom šampona, a nisam jedna od onih kojima je miris bitan kod proizvoda. Kada je u pitanju ona bitnija stavka, a to je sam kvalitet proizvoda, i ovde ima sve moje simpatije. Odlično peni, blag je i nežan prema koži glave, odlično čisti, ne čini dlaku suvom... Jedina stvar koja mi se ne dopada jeste što su u sastavu sulfati, tako da ga ne koristim često,koristim ga jednom u dve nedelje, otprilike.

Jako je teška odluka za mene da izaberem najbolji šampon iz ove klase jer postoji nekoliko šampona koji su se odlično pokazali. Na kraju sam se dvoumila između Afrodita Pantennol i kopriva i Velnea matični mleč, i ipak ću se odlučiti za Velnea šampon, ali verujte da su utisci gotovo identični. Dala bih prednost Velnea šamponu jer mi se čini da je malo blaži od Afrodite, ali zaista odlično čisti, ambalaža je malo funkcionalnija,  a miris je jako lep. Ako ste jedni od onih koji izbegavaju ove jeftinije šampone, napravite izuzetak i probajte Velnea šampon. Sigurna sam da ćete promeniti svoje mišljenje.

Ove godine sam testirala Allin šampon i losion. Iako sam čula i određeni broj negativnih utisaka, i dalje sam ostala pri tome da je su Allin proizvodi zaista dobri, ali morate imati u vidu da su šamponi ovog tipa sasvim drugačiji od onih drugstore (Garnier, Gliis, Loreal, Shauma, Syoss i sl.). Pre svega, mnogo bolje čisti teme / kosu od ostalih, što je jedna od najbitnijih stvari, da bi se sprečilo opadanje. Zbog jake moći čišćenja ovaj šampon će skinuti ne samo prljavštinu i masnoću, već i tragove ostalih proizvoda koji su činili vašu kosu mekom (na primer silikoni). Može vam se učiniti da je kosa suvlja, da se brže mrsi, i to je upravo zato jer ste navikli na proizvode za negu krajeva/dlake, koji zaglađuju i oblažu dlaku tim slojem, kako bi izgledala lepše. Ja sam taj problem rešilaobaveznim nanošenjem maske + nega uljima + leave in proizvodi, i ni najmanje mi kosa nakon 2-3 meseca nije isušena. Mesec dana nakon testiranja kosa je ponovo počela da mi opada, ali se ispostavilo da je zbog vezivanja gumicom, jer sam u tom periodu morala imati vezanu kosu, a čim sam to regulisala sve je bilo u redu, i evo, danas, nekoliko meseci nakon testiranja mi uopšte ne opada kosa. I dalje povremeno koristim šampon, kada mi je potrebno baš jako čišćenje.
-
Ovde je konkurencija zaista velika. Manna puteri su pravo oduševljenje i pravo otkriće ove godine. Svaki od njih je dobar na svoj način i pronašla sam im adekvatnu namenu, a kako moram jedan proizvod samo da izaberem, reći ću da je to kokosovo ulje, jer ga koristim bukvalno za sve. Dodavanje u Nes kafu, nega lica pred spavanje (imam mešoviti tip kože i uopšte mi ne masti t zonu dodatno, naprotiv), nega kose pre pranja / nakon pranja... Iz šale sam pričala sa drugaricom, šta bih ponela na pusto ostrvo ako bih morala da izaberem samo 3 stvari. Među njima je ovaj puter, tj. ulje. A ako ste ga probali onda razumete moju opsesiju.

Ovo je definitivno Davines Hair Buliding Pack.  Stojim iza svojih reči da je ovo najbolji proizvod ikada (na našem tržištu), kada je u pitanju oštećenje kose. I posle njega je svaka proteinska maska slaba, i nedovoljno dobra. Na sreću nemam potrebu da ga i dalje koristim, ali ako ikada ponovo budem morala da koristim neko jako proteinsko pakovanje, koje će mi oporaviti kosu, sigurno ću se odlučiti za HBP. Pisala sam dosta o njemu, pa ako ste propustili, pročitajte.
Mislim da svako ko prati moj blog zna koliko volim Serical Latte. Napisala sam detaljnu recenziju o njemu, pa ako vas interesuje obavezno pročitajte, a na dnu posta možete pronaći i fotografije jedne čitateljke koja mi je poslala kako joj kosa izgleda nakon korišćenja ovog pakovanja. Ovo pakovanje i hidrira i hrani kosu proteinima mleka. Jako je povoljno, ima sasvim dobar sastav, ostavlja kosu zaglađenom, a posebno će vam se dopasti ako je vaša kosa nemirna i ne možete da je kontrolišete nakon pranja. Od ovog proizvoda nikada ne odustajem, i uvek ga imam u "šteku".

Omiljena hidratantna maska ove godine je definitivno Rose of Bulgaria. Ovaj brend je jako lepo iznenađenje. Jedan od prvih proizvoda ovog brenda koji sam probala jeste ova maska koja fantastično hidrira. Ostavlja fenomenalan efekat čak i kada je držim na kosi samo 10-ak minuta. Kosa je nakon nje meka i sjajna. Ne oduševljavam se preterano hidratantnim maskama, jer nemam problem sa dehidratacijom, ali je ovaj proizvod bio pravo osveženje i pozitivno iznenađenje.

Definitivno najbolja ampula za kosu koju sam probala (a probala sam ih dosta) jeste Davines Protein Infuse. Ovo je ujedno i jedan od meni omiljenih proizvoda za negu kose. Kosa je nakon korišćenja ove ampule jako svilenkasta na dodir, meka, i zaglađena... Dobija se onaj efekat koji možemo dobiti samo peglanjem i feniranjem- kosa je mirna, složena a krajevi skroz zaglađeni. Ova ampula je prilično jaka, i ima intenzivno dejstvo, i nemam potrebu da je koristim često. Ali jednom u dva meseca obavezno ponavljam ovaj tretman, i uvek se iznova oduševim efektom. Za svaku preporuku, naročito ako vam je kosa oštećena, jer takvoj kosi fali proteina.

Matrix je brend o kojem nisam znala mnogo niti me je privlačio. A onda sam probala Keratindose i poželela da probam sve što oni imaju u svom asortimanu. I ja, naravno, nekada imam potrebu da se feniram, i tada obavezno koristim ovu prskalicu, koja još dodatno smiri krajeve, a uz to su krajevi ujedno dobili i neophodnu proteinsku negu, koja je naročito potrebna kada se feniramo, peglamo, farbamo i izlažemo ostalim štetnim spoljnim uticajima. Jedna od najboljih prskalica koje sam probala, idefinitivno favorit 2013-te godine.

Što ga duže koristim to ga više volim. L'oreal Professionnel Mythic ulje namenjeno svim tipovima kose. Sporo se troši, ne masti kosu, ne otežava je i čini je predivnom na dodir. Ovo ulje bih mogla satima da ga hvalim bez prestanka. Svi utisci su ostali pozitivni, kao i na početku korišćenja, s tim što ga sad još više volim, i zbog nega sam zapostavila sva ostala ulja koja posedujem, tako da ću ih verovatno proslediti nekom drugom. Preporučujem svima, pre svega zbog odnosa cene i kvaliteta. Za oko 1500din (13e) dobijate proizvod koji će vam trajati mesecima (možda i godinu dana) koji jako lepo neguje kosu, i čini je lepom na izgled.

U prvom delu ove godine sam se poslednji put farbala, i to sa Selective EVO farbom, u nijansi 6.01. Od tada svima preporučujem i svi mi se javljaju sa pozitivnim utiscima. Savršeno pokriva sede (slučaj moje majke, koji možete videti u recenziji ove farbe), daje kosi sjaj, jako je postojana i što je najbitnije NE ISUŠUJE kosu. Sve preporuke za ovu fantastičnu farbu kao i uopšte, za brend Selective.

Proizvod koji ću sigurno kupiti još mnogo puta jeste Batiste suvi šampon. Zaista nisam očekivala da će biti ovoliko dobar. Odlaže pranje za 1-2 dana, daje fantastičan volumen koji nisam očekivala, ne začepljuje pore na temenu koliko sam mogla do sada da primetim, ne iritira teme, ne usušuje ga, a uz sve to fenomenalno miriše. Jedina mana mu je što se malo brže troši, ali ne koristim ga često. Samo sam ga u početku češće koristila, čim mi se izmasti kosa nakon pranja, jer mi je efekat bio fantastičan. Ali malo sam se "ohladila" i zaključila da ipak ne moram svaki put da ga koristim. Preporučujem svima kojima se brzo masti kosa, jer znam koliko znači i jedan dan odlaganja pranja.


Svi blogovi koje pratim su mi omiljeni. Zaista uživaj ujutru dok ispijam kaficu ili čaj i čitam nove postove. Ali moram priznati da postoji nekoliko blogerki koje sam počela bukvalno da obožavam, iako nisam ni reč progovorila sa njima, tj. ne poznajem ih lično. Izdvojiću samo jednu od njih ovaj put, a mogla bih ubuduće da razmislim o jednom postu u kojem ću vam predstaviti blogove koje volim da pratim, jer su stvarno vredni pažnje. Omiljena blogerka ove godine je Tanja,  tj. omiljeni blog jeste tanjicabb.
Piše i o preparativi i o dekorativi, ima fantastične tutorijale, potpuno je realna, objektivna u opisivanju proizvoda, i do sada ni jednom nisam pogrešila pri kupovini proizvoda koje je ona preporučila. Ova devojka je jako vredna pažnje i volela bih, da ako do sada niste posetite njen blog, jer ima dosta kvalitetnog sadržaja.

I za kraj, želim vam srećne praznike, da ih provedete u ljubavi, miru, sreći i slozi, da u 2013.godini ostavite sve brige i probleme, i u novu godinu uđete vedrijeg duha, sa mnogo vere u sebe i ono čemu težite. 






13 коментара:

  1. Koja cast,hvala ti!! Imamo slicne favorite...batiste,alin i tvoj blog!:*
    Sve najlepse u novoj godini i da u 2014 citamo jos vise tvojih divnih recenzija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tanjice, zaslutila si. Hvala puno na lepim zeljama, i citamo se u sledecoj godini :*

      Избриши
  2. Odlicno i temeljno uradjen post kao i uvek!
    Zelim ti veliki uspeh na blogu i da ostanes tako divna! Sve najlepse!

    ОдговориИзбриши
  3. E pa zelim i ja tebi sve nabolje za praznike. A u sledecoj godini jos mnogo divnih postova! Odlican post i bas cu da bacim pogled na te proizvode koje si pohvalila. Posebno ove jeftnije :D

    ОдговориИзбриши
  4. Srećni praznici i tebi! Odličan post, nekoliko proizvoda sa ove liste kupila sam upravo zbog tvojih pohvala :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ovaj post sam priželjkivala cijelo vrijeme i stavljam u favorite kao podsjetnik!

    Hvala draga, također Tebi i Tvojima sve najbolje u Novoj <3

    ОдговориИзбриши
  6. izvrstan post i favoriti, stvarno si uspjela napisati sve najvažnije u ne predugom tekstu, super :)
    i slažem se da Taanjicabb ima izvrstan blog :)

    Sve najbolje u Novoj godini, tebi i svima koji su ti dragi :*

    ОдговориИзбриши
  7. Srećna ti Nova godina, sve najlepše!!!
    Odličan post, sve na jednom mestu i hvala za preporuke, neke recenzije sam propustila pa sad nadoknađujem propušteno :))) Lidija

    ОдговориИзбриши