VELNEA HIDRATANTNI ŠAMPON za suvu i oštećenu kosu -MATIČNI MLEČ

Jedan kratak post o šamponu koji je do sada u samom vrhu (Pored Afrodita-Pantenol i kopriva) kada su u pitanju šamponi koji mi se dopadaju.


Opis sa deklaracije: Formula sa matičnim mlečom i alantoinom, posebno namenjena nezi suve i oštećene kose. Dubinski hrani i obnavlja strukturu kose, ujedno sprečavajući lomljenje i pucanje vlasi. Štiti kosu od svakodnevnih oštećenja.


Još jedan šampon bez silikona koji je zadovoljio sve moje kriterijume. Lepo očisti kosu od svih nečistoća, što mi je najbitnije, ne sadrži silikone koje izbegavam u šamponima, ima nisku cenu, kosa je posle njega čista i spremna za dalju negu, ne masti se brzo i šta vam više treba??  Naravno dobra nega malo jačim preparatima (kada je u pitanju oštećena i tretirana kosa).

Rešila sam da od sada kombinujem VELNEA šampon sa AFRODITINIM, čuvenom metodom rotacije :))) kako se kosa ne bi zasitila jednog proizvoda.

+ za Velneu



18 коментара:

  1. zanimljivo...nisam nikad čula moram priznati za ovaj šampon.

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je jedini proizvod od ovog proizvođača koji sam probala i prijatno me je iznenadio. Pozdrav i hvala na čitanju

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25. мај 2013. 22:23

    odlican je sampon, imam ga i ja! Da li mozes objasniti metodu rotacije :)..da li je promena sampona za svako pranje, ili nekoliko pranja pa promena

    ОдговориИзбриши
  4. Како иде? Ја сам Стивен. Ваш блог је тотално супер. Пратим. Надам се да можете да проверите свој сајт: хттп://ввв.тхе-провербс.блогспот.цом/ и пратите. Захваљујући, разговарати са тобом ускоро :): Д

    ОдговориИзбриши
  5. To sa rotacijom uopste nije toliko strikno. Nemoj samo da mesecima koristis jedan te isti sampon. Narocito kada je u pitanju pranje sa samponima bez silikona, konkretno Afrodita, jer umeju da budu malo grublji i da ucine kosu suvljom, ali je zaista dobar šampon. Rotiraj kad se setiš :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман29. мај 2013. 21:48

    Koristim ga i rotiram sa garnier ultra doux i bolji mi je ovaj, sjajan sampon :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман10. јул 2013. 17:46

    Bas mi se svidja tvoj blog. Svaka cast. Imas jako korisnih saveta.

    ОдговориИзбриши
  8. Gdje se moze kupiti ovaj sampon? Kod nas u Hr nisam vidjela, da li ima gdje u Bosni?? ,

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Velnea je marka koja pripada Lilly drogerijama. Tako da zaista ne znam kako da ga pronadjete :(

      Избриши
  9. Šta misliš o Garnier Fructis-Goodbye damage? Ili možda Still popart šampon od koprive?

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман13. мај 2014. 23:08

    Da li si probala Velnea macadamia nut sampon, kakva su ti iskustva sa njim? Cula sam da je i on dobar pored ovog koji si ti opisala.

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман7. март 2015. 16:51

    Velnea je najjeftinija, a i kvalitetnim sastojcima najriromasnija kozmetika. Stvarno ne znam sta vam tu moze koristiti?! Narocito od maticnog mleca nema ni M! Znate li koliko kosta gram mleca? A koliko ga je potrebno da bi, nerazblazen, delovao?
    Ne zanosite se.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šampon je proizvod od kojeg ne možemo očekivati da nahrani dlaku niti da bitnije deluje na poboljšanje kvaliteta kose. Koliko god taj šampon kvalitetan bio.

      Šampon je taj koji ima zadatak da očisti teme i dlaku od nečistoća. I to mu je glavna namena. Maske i tretmani su oni koji treba da budu koncentrovani, hraljivi, i sl.

      Svi odlično znamo koliki je procenat hranljivih sastojaka u proizvodima koji pripadaju drugstore rangu, tako da mislim da se niko ne zavara time što na proizvodu piše da poseduje matični mleč.

      Избриши
  12. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман26. март 2016. 17:38

    Zanima me, da li mogu kombinovati ovaj šampon sa Afrodita breza i arnika.Afroditin šampon koristim trenutno, kosa mi je suva i naelektrisana, da li mi može pomoći? Hvala unapred.

    ОдговориИзбриши