Protein Infuse Treatment, by Selective

Sa radošću vam predstavljam jedan od mojih omiljenih proizvoda na bazi proteina -Protein infuse treatment, od Selective-a.


Ovo je proteinski serum/tretman/ampula za suvu i oštećenu kosu (naročito oštećenu), upakovan u malecnu teglicu/ampulu od 20ml, a sadržaj je dovoljan za dva/tri korišćenja ukoliko imate kraću kosu ili kosu srednje dužine. Ampula ima svoj poklopac, tako da bez problema možete sačuvati preostalu količinu do sledećeg pranja.

Proteini pšenice, pirinča i vitamini A, E, B5, H napravili su od ovog proizvoda pravu malu proteinsku bombu, koja čini kosu mekom, sjajnom, zdravom, i što je najbitnije aktivno deluje na oštećenja. Proteini, slikovito rečeno, popune dlaku u onim delovima gde je oštećena, tako da, ukoliko nemate oštećenja, onda se može desiti da vam ovaj proizvod učini kosu krutom. Neka vas to ne zbuni, jer to ne govori da je proizvod loš već da vam proizvod ove jačine nije potreban ili da ste ga predugo držali na kosi. Svakako, ne brinite, nakon pranja će se kosa vratiti u prvobitno stanje, tj. ne ostaje dugoročno kruta.

Ima gustinu kao i većina ampula- vodenastu i lako se nanosi na kosu, kada uđete u štos. Ja sadržaj stavim u šaku, a zatim direktno stavim na kosu. Uzimam malo, po malo, i stavljam samo na krajeve kose.. Miris je vrlo prijatan, ali istovremeno nije napadan, Ne znam na šta mi tačno miriše ali je slatkast.

Način upotrebe: Nakon što se kosa opere šamponom, potrebno je peškirom upiti višak vode, a zatim naneti sadržaj ampule na krajeve i dužinu kose. Potrebno je da preko stavite kapu, kesu, ili nešto drugo što će omogućiti da se kosa brže zagreje. U narednih 10-15 minuta potrebno je dodatno zagrejati kosu, jer ovaj proizvod deluje pod dejstvom toplote (ja zagrevam fenom). Nakon toga, detaljno isprati i staviti masku/regenerator koji i inače koristimo. Prilikom prvog korišćenja ja nisam stavila masku, kako bih videla puno dejstvo proizvoda.

Ja sam oduševljena ovim proizvodom, jer nakon njega imam osećaj kao da sam upravo izašla iz omiljenog frizerskog salona u kome sam radila vrhunski tretman za kosu, bez imalo preterivanja.

Efekti su primetni već nakon prvog korišćenja, što govori o intenzivnosti proizvoda..  Posle ovog tretmana kosa je jako svilenkasta na dodir, odaje utisak jako negovane kose i zaista deluje lepše. Kosu sam samo prosušila fenom, i ona je za divno čudo ravna, iako mi se krajevi inače uvek pomalo izviju. Krajevi deluju zaglađeno, tako da ovo malo oštećenja koje na njima imam su savršeno zakamuflirani. Upravo zbog ovoga volim proizvode na bazi proteina, a mogu slobdno reći da je ovaj u samom vrhu, čak savršeno parira Davines HBP-u, a ko prati moj blog zna koliko volim tu masku.

Zaista ne znam koju reč bih još iskoristila da opišem ovaj proizvod, jer je ovo za mene jako veliko iznenađenje, zbog toga što nisam očekivala ovako dobar efekat, i malo mi je žao što ne mogu u potpunosi da vam prenesem moje oduševljenje. Preporučujem svima sa oštećenom i suvom kosom, jer je ovaj proizvod zaista efikasan.

 Ne bih vam preporučila da ovaj tretman koristite često, jer nije preporučljivo to raditi kada su u pitanju proizvodi na bazi proteina, već ga koristite jednom u 2 nedelje dok ne budete videli veće efekte, a kasnije ga koristite po potrebi, kada npr. morate da fenirate ili farbate kosu, jer je tada potrebno dodatno nahraniti kosu, ili, kada jednostavno osetite potrebu.

Cena je oko 350din, a ovaj proizvod možete  naći u
-Planet Hair-u u Zemunu, Glavna ulica br 16,
-u Selective centru- Čumićevo sokače 38.
-i u Selective centru u Bulevaru kralja Aleksandra 56


P.S. U sledećem postu čitaćete o ampuli na bazi minerala. Jedva čekam da vam pišem. :)

28 коментара:

  1. Moracu da probam, cini mi se da mojoj kosi trebaju proteini trenutno :))

    ОдговориИзбриши
  2. Imala sam jednom neke proteinske ampule, efekta je stvarno bilo. Super da si me na njih podsjetila. Ovu marku nisam probala, zapravo nisam sigurna da li sam vidjela negdje.

    Jedva cekam citati o mineralnoj ampuli :)

    ОдговориИзбриши
  3. Bilo bi super kada bi stavljala slike pre/posle :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, stvarno bi bilo super, kada bi slika mogla da pokaže koliko je kosa meka i uopšte koliko se na sam dodir oseti koliko je proizvod delovao. Nemoguće je putem slike pokazati sve to. Možda da pored period u kojem mi je kosa jako loša sa periodom nakon par meseci, nakon korišćenja nekih proizvoda, ali hvala Bogu, kosa mi je u super stanju pa je to nemoguće.

      Избриши
  4. I ja jedva cekam sledeci post ;) Bas si me zainteresovala sa tim ampulicama ;)

    Super mi ovo zvuci, a kako sam uvek u potrazi za necim novim za moju kosu, moracu da probam ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nominovala sam te u ovom postu: http://headindclouds.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award.html :*

      Избриши
  5. Nisam nikada čula za ovaj proizvod a baš mi se čini idealan za predstojeće hladnije dane!

    ОдговориИзбриши
  6. Ee ovo si super napisala, tako da zelim odmah da otrcim u radnju po proizvod! :) Al mrzi me sad (idem u onu na Bulevaru, reci cu ti tacnu adresu al preko puta Madere je, malo nize) .Koristila sam mineralne ampule, prezadovoljna sam njima, dok ne odem i po njih i po ovo cudo, koristicu Alfaparf. Pocinjem veceras sa ricinusom :D za sad samo ricinus na teme + Allin sampon, maska/ampula i Alverde hairbutter :) Mislim da ce biti dobro :DDD

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam ovu ampulu probala pre 3 meseca i potpuno se navukla.
    Bas je jaka i brzo deluje. Moj omiljeni proizvod za kosu

    ОдговориИзбриши
  8. Dosta se pisalo o ovom serumu, ali ja se nikako nisam setila da ga kupim. Definitivno ću ga uzeti prvom prilikom kao ispomoć krajvima. Nadam se da če dobro doći krajevima, a pošto smo obe ljubiteljke HBP, sigurna sam da će i meni ovaj serum prijati :)

    ОдговориИзбриши
  9. Prvi put vidim ovaj proizvod, ali zaista super zvuci:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Postala sam jedna potpuno neuračunljiva osoba. Čitam forume i blogove kao sumanuta i kada naiđem na recenziju proizvoda koji nemam, upadnem u trans iz kog ne izlazim dok taj proizvod ne kupim. Wish lista je sve duža, novčanik sve tanji, i nažalost - samo jedna glava za isprobavanje proizvoda. Moram malo da se "skinem" sa ove zaraze...

    ОдговориИзбриши
  11. Isla sam pre neki dan da kupim ovu ampulu i u prodavnici su mi preporucili novi "botoks" za kosu, dve ampule koje se pomesaju pa onda nanesu na kosu... Zanima me da li si probala ovu stvarcicu i da li bi mozda mogla da napises recenziju o njoj? :)

    ОдговориИзбриши
  12. Nisam isprobala, ali planiram u skorije vreme. Cim isprobam, videcete recenziju. :)

    ОдговориИзбриши
  13. Da li ovaj preparat trajno oporavlja kosu ili je to samo trenutni efekat i da li sadrzi silikone? Da li je jaci od Davines HBP i da li ima potrebe za njim pored koriscenja Davines HBP (koji uskoro imam nameru da kupim) ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trajno oporavlja ako ga redovno koristite, iako pritom vodite racuna o celokupnoj nezi, a ne samo nezi proteinima. Sadrzi silikon, ako se dobro secam, nemam pored sebe bocicu. Ne moze se porediti sa Davines HBP-om, zato sto je to razlicit tip proizvoda. U rangu je sa HBP. Ne znam da li ima potrebe da pored HBP koristite ovu ampulu, jer ne znam kakva je vasa kosa. ALi mozete kupiti jednu ampulu i videti da li i u kojoj meri vam odgovara

      Избриши
  14. Kosa mi je tanka, retka, ravna, skoro do pola ledja i do polovine duzine strce sitne dlacice od pogresnog farbanja. Sada je intenzivno negujem i dosta toga koristim po tvojim preporukama, ali su uglavnom sve to hidrantna pakovanja, osim Loreal fibralogy maske, za koju ni ne znam da li spada u proteinska ili hidrantna pakovanja ali mojoj kosi izuzetno prija. Sada imam nameru da kupim i Davines HBP, pa sam zato pitala za ovu ampulu da li mi je i ona potrebna pored Davinesa, posto moram da narucim kod Crvleta jer nemam gde drugde da kupim (iz Novog Sada sam) pa ako ima kod njega ta ampula onda bih odmah i to narucila.

    ОдговориИзбриши
  15. Koji je najbolji preparat za suvu,prirodno kovrdzavu kosu?

    ОдговориИзбриши
  16. Ima ga u TC blok 45, parfimerija Cicana. Ima i botox ampule. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  17. Divni ste sa objašnjavanjem :)
    Mene samo zanima da li postoji ovaj proizvid u dm ili lilly jer mi u Nišu nemamo ta prodajna mesta za Selective koje ste naveli??
    Veliki pozdrav i nadam se da ce te sto pre odgovoriti

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na lepim rečima. Ovo je profesionalni brend i ne prodaje se u drogerijama. Možete poručiti preko sajta prodajakozmetike.com, ili www.planethair.rs ali kada poručuješ sa sajta ne možeš kupiti na komad već celu kutiju.

      Избриши
  18. Da li mogu ovu ampulu da pomesam sa nekom maskom kad je nanosim?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala. Mesala sam samo sa Densi Fill ampulama. Moze da se desi da se odvajaju faze kada se pomesa sa maskom.

      Избриши
  19. Da li su ove ampule i dalje u prodaji? Gledala sam na sajtu www.prodajakozmetike.com i nisam ih našla. Da im nisu slučajno promenili pakovanje?

    ОдговориИзбриши