Davines Hair Buliding Pack ( Nakon godinu dana od početka korišćenja)

Prošle godine sam imala problema sa svojom kosom, jer sam je (po prvi put) šatirala, i nisam bila svesna da je moguće da je onoliko oštetim. Bilo mi je potrebno hitno rešenje, jer nisam želela da se šišam mnogo i dobila sam preporuku za pakovanje DAVINES Hair Building Packn (HBP). (Ipak sam se ošišala, vratila u prirodnu boju i sada mi je kosa u  super stanju)


A sada utisak o ovom pakovanju nakon godinu dana od početka korišćenja.


Ovo pakovanje obećava učinak već nakog prvog korišćenja.

Cena je oko 20e, u zavisnosti od toga o kom prodajnom mestu reč, što nije mnogo ni za one sa skromnim budžetom, jer ovo pakovanje traje duže nego ona hidratantna, na primer, jer se ne koristi posle svakog pranja. 

Način korišćenja-U početku je potrebno samo jednom nedeljno, dok se kosa ne oporavi, a kasnije je već dovoljno jednom u dve-tri nedelje, ili po potrebi, kada primetite da je kosa u lošijem stanju. (Nema potrebe da je stavljate češće jer je ova maska vrlo koncentrovana, i ne bi kosa lepo reagovala kada bi se njom prenatrpavala nakon svakog pranja)

Dovoljna je vrlo mala količina, veličine oraha, jer je gusto i jako. Drži se od 5-15 minuta u zavisnosti od stepena oštećenosti.

Efekat nakon korišćenja ovog pakovanja:
  • Meka kosa
  • Fino zaglađeni krajevi
  • Jača dlaka
  • "Punija" dlaka (naziv je definitivno opravdan)
  • Kosa izgleda negovano i zdravo, kao da ste radili profesionalni tretman u salonu
  • Kosa je poslušnija, ravnija i sjajna
Ovo je najbolje pakovanje koje sam ikada koristila. Bez imalo preterivanja. Ostala proteinska pakovanja  koja sam koristila, jednostavno nisu dovoljno jaka da bi za kratak vremenski period delovala. Obično daju samo sjaj, mekoću, vidno lakše raščešljavanje, i zaglađenost krajeva, koji potom deluju zdravije, ali ovo pakovanje je učinilo da je dlaka zaista punija, jača, a zapravo je i to svrha proteinskih pakovanja-da nadoknade dlaci ono što gubi usled delovanja sunčevih zraka, toplote, vetra, češljanja, farbanja i sl. Kada kosu oštetimo na prethodno naveden način ona gubi proteine, i zbog toga je nužno da pored hidratacije kosu nahranimo proteinima iznutra-ishranom i spolja-proteinskom maskom.

Ovo je profesionalno pakovanje i vrlo je jako, pa zbog toga-nemojte ga ni u kom slučaju držati duže od 15 minuta, jer će kosa postati kruta.

Nakon korišćenja ove maske možda ćete primetiti da je kosa ravnija. A to je tako jer dlaka postaje deblja, samim tim i teža, i zbog toga svojom težinom je učini ravnijom. Možda vam deluje neralno da neka maska ima tako jako delovanje, naročito ako ste isprobali masu dragstorskih pakovanja za kosu, ali je zaista tako.

Mana ovog pakovanja jeste što ga ne možete naći u svakoj parfimeriji  i ni u jednom marketu. Ima ga u Hair planet-u (Ja sam kupila u Zemunu) i kod Cvrleta (online prodavnica, ali imaju i svoju radnju u Beogradu), gde je uzgred skuplja, tako da vam tu soluciju ne bih preporučila, sem ako živite van Beograda, a verujem da ovu masku možete naći i u frizerskim salonima koji koriste Davines proizvode. Ako znate još neko prodajno mesto napišite u komentaru.

Ja već neko vreme (2-3meseca) ne koristim ovu masku, jer mi maska te jačine trenutno nije potrebna. Ali sam želela da vam posle godinu dana ponovo iznesem ponovo svoj utisak (već sam pisala o ovom pakovanju), jer često sam početak nije relevantan za davanje realne ocene.

Nadam se da će vam ovaj post pomoći i da će i vama ovo pakovanje rešiti problem. Jako mi je drago što nam je proizvod ovakvog kvaliteta dostupan, jer je to retkost kada su u pitanju profesionalni proizvodi.

18 коментара:

  1. Da li je i za gustu kosu dobar? Ne bih da je ucini jos guscom :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neće je sigurno učiniti gušćom, ne brini. Omekšaće je, složiće je, čak mislim da neće izgledati toliko gusto jer se dlake lepo slože jedna na drugu, tj ne razlete se.

      Избриши
  2. Ja sam jos jedan obozavalac HBP-a :)! Kupila sam ga na prolece, koristila sam ga tako, 1x nedeljno i kada su se ostecena smanjila, redje ga koristim, sve pohvale za njegova dejstva, stvarno pomaze u jacanju kose ali se ne sme pretrano cesto koristiti jer udrveni kosu, postane gruba, dovoljno je ovako kako si u postu napisala.Drzim ga 5-10 min, ne treba vise, a presporo se trosi i odlicna je investicija! Kupila sam ga u SELECTIVE prodavnici / salonu, na Bulevaru, preko puta Madere, pa jos malo ka crkvi Sv.Marka, kostalo je oko 1700-1800, jeftinije nego kod Cvrleta, tamo necu da kupujem iz principa :D obozavam kako mirise HBP <3 Volela bih da kupim i Vegeterian miracle, isto Davines al je blaze od ovog,mislim da je za hidrataciju...Ali bih uvek imala pri ruci i HBP, za svaki slucaj, blazenstvo u kutijici :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam znala da Selective ima svoju prodavnicu... Dobro je da si mi napisala, taman da odem da vidim šta sve imaju.

      Hbp i nema neki mnogo lep miris, ali se meni sviđa i miris i sve vezano za njega. I ja ću kupiti sigurno opet ovu masku, što kažeš, za svaki slučaj, ali nikako da ponovo dođe na red :)

      Избриши
    2. Toplo ti preporucujem njihove ampule! Po meni najbolje koja sam probala, neuporedivo bolje od alfaparfa ali sve zavisi od tipa kose :)Zovu se Selective mineralzone nesto znam da imaju nesto "mineral " i 1 kosta oko 120 din, ja nikako da odem po njih ...Imju svasta! I prodavacice su ljubazne, hoce da objasne ....U sklopu radnje je i friz.salon (tamo nisam bila) ali sam kupovala proizvode i kad imaju daju uzorke nprmeni su dali uzorak VM i dopalo mi se :)

      Избриши
    3. Jedva čekam da probam. Sad si me baš zainteresovala :) I njihova ampula (ako se može reći da je ampula, malo veća staklena bočica) protein infuse je odlična. Samo sam to, aminokeratin i farbu koristila od Selective-a...

      Избриши
  3. Odlicna maska. I meni je mnogo bolja od VM-a. Kosa mi je divna, i oporavljena. Cak je i sad ponekad ispeglam, ali obavezno pre peglanja stavim HBP i nema nikakvih problema.

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična recenzija. Čim skupim pare probaću je...

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam ovu masku davno kupila, po preporuci sa foruma. Potrosila sam je celu i bozanstvena je, ali posto sam nezaposlena nisam u mogucnosti da je stalno kupujem. Tada mi je kosa bila najlepsa, ali se i sisam redovno, tako da mi sad verovatno ne treba neko toliko jako.

    ОдговориИзбриши
  6. ja sam se isatirala pre neki dan, a 2 dana kasnije sam se prefarbala u svoju boju, jer mi je frizerka (koja sebe smatra nevidjenim strucnjakom) uradila pramenove ocajno i onako kako sam joj izricito rekla da necu! Kosa mi je gusta, teska, i prava (bila), mada za sad ne mogu da procenim da li je ostecena! Pa, imam za vas neka pitanja... Kao prvo, da li frizerka zasluzuje da joj platim uslugu satiranja, a kao drugo da li ova maska moze da mi pomogne da mi kosa ne bude ostecena kad bude rasla? Dajte mi neki savet, molim vas!

    ОдговориИзбриши
  7. Ako ti je ovo prvi put da si se šatirala, onda nema potrebe mnogo da brineš. Možda bude za nijansu suvlja ali ne može mnogo.

    Mislim da nikako nisi trebala da joj platiš, naročito jer znam koliko nespretnih i nestručnih frizera ima! Ja se verovatno ne bih svađala, i platila bih, ali posle bih se živa pojela.

    Ova maska će ti sigurno odgovarati, naročito jer si skoro tretirala kosu. Koristi je jednom nedeljno mesec dana, a nakon toga stavljaj ređe, po potrebi. Videčeš već nakog prvog pranja koliko je dobra. Sigurno postoji i bolja od nje, da ne mislite da preterujem, ali nažalost ogroman broj profesionalnih proizvoda nema u Srbiji. Davines se ne može porediti sa bilo kojim drugstore proizvodom, to je jasno..

    Ako ti je puno 1800din, imaš Aminokeratin od Selective-a, koji je takođe odličan, pisala sam već i o njemu. On je oko 1000din

    Nemoj da padaš u očaj. Znam kako ti je, naročito smo u strahu kada je kosa u pitanju jer se sporo obnavlja, ali postoje super proizvodi i bitno je samo da na vreme počneš sa negom.

    ОдговориИзбриши
  8. hvala puno :) inace, bas me obradovalo kad sam nasla ovako nesto na internetu, jer obozavam svoju kosu i mnogo mi je stalo do nje! Ja koristim revlonove proizvode, sampon, regenerator, kao kristal i onaj preparat u crvenoj bocici 10 u 1, fenomenalan je preparat, ja sam odusevljena! Utesila si me sto se tice kose, jer sam mislila da ce biti katastrofa! S' obzirom da ne zivim u Beogradu, ne znam kako da dodjem do te maske :(

    ОдговориИзбриши

  9. Možeš da naručiš preko ovog sajta. Ali izađe malo skuplje http://www.cvrle-hairshop.com/

    ОдговориИзбриши
  10. hvala :) ma, cena mi nije vazna, imam mozda malo manje preparata za kosu od tebe, tako da ne pitam , samo da bude zdrava! :)

    ОдговориИзбриши
  11. Da li neko zna gde moze da se nabavi ovo pakovanje Novom Sadu? :)

    ОдговориИзбриши
  12. Da li je moguce da se ta maska moze naruciti samo preko Cvrleta, jer vidim da su neke citateljke placale je 1700 ili 1800 da li ima neko drugi ko se bavi online prodajom,jer kod Cvrleta je dosta skuplja i nema smisla davati tolike pare, a jako bih zelela da je kupim,inace sam iz Subotice i ovde niko cak nije ni cuo za tu marku :(, da li znate mozda kontakt telefon te prodavnice Selective ili tacnu adresu,ako nista drugo da ih nazovem pa pitam da li bi mi poslali.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja znam samo za Cvrleta, koji ima online prodavnicu koja prodaje Davines. Broj telefona Planet Hair-a u Zemunu je 011 261 2688. Ako nisu promenili. Taj br.stoji na internetu. Mislim da su oni uvoznici, pa ih pitaj. Nadam se da ces uspeti.

      Избриши
  13. Kod Cvrleta nikad više ne kupujem ništa. Nadam se da će im propasti biznis. Loši frizeri, neljubazni, jake cene...

    ОдговориИзбриши