Mycoseb šampon za kosu (Moje iskustvo)


U današnjem postu vam prenosim svoje iskustvo sa Mycoseb šamponom, o kojem me je mnogo vas pitalo. Želim odmah da vas upozorim da nisam stručno lice koje može i sme da vam preporuči terapiju za ovako ozbiljne stvari kao što su gljivične infekcije ili veći problemi sa kožom glave. Želim samo da vas upoznam sa ovim lekom, i da sa vama podelim svoje iskustvo.

Šta je Mycoseb šampon i čemu je namenjen?

Lek Mycoseb šampon se koristi za prevenciju i lečenje peruti i seboroičnog dermatitisa kosmatog dela glave (suve ili masne ljuspaste naslage na koži). Za lečenje peuti i seboroičnog dermatitisa, Mycoseb šampon se koristi svaka 3 do 4 dana tokom 2 do 4 nedelje. Kako bi se sprečila ponovna pojava navedenih problema, koristi se jednom nedeljno ili svake druge nedelje. Glavni sastojak ovog šampona je ketokonazol, koji bi trebao uticati na gljivice, koje su često uzrok nastanka peruti i ostalih propratnih simptoma.


Zbog čega koristim Mycoseb i koji je moj problem?

Pre nego što iznesem svoje iskustvo, želim da vas uvedem u svoj problem. Imam izuzetno osetljivu kožu glave, kojoj smetaju mnogi šamponi. Moje teme ne trpi ulja, silikone, i sigurno još neke sastojke, zbog kojih dobijam svrab, masnu perut, i neki talog na temenu kojeg osećam pod prstima ako prođem kroz kosu, i bukvalno već drugog dana od pranja se taj sloj stvori. Pored svega toga kosa mi je dosta tanka i nije gusta, tako da se brzo izmasti. Takođe, kao bitnu činjenicu bih dodala da imam i hormonski disbalans koji takođe utiče na lučenje sebuma, a sve to su vrlo pogodni uslovi za gljivice. Primetila sam da te naslage na temenu imaju blagi neprijatan miris što zaista može ukazati na gljivičnu infekciju.  Na osnovu svega navedenog, farmaceut mi je preporučio upotrebu ovog šampona.


Način korišćenja

Nanosi se na prethodno pokvašeno teme, tako što se utrlja, uz nežnu masažu kojom se podstiče cirkulacija. Ima gustinu karakterističnu za većinu šampona, roze je boje i prijatnog mirisa. Kada se nanese na teme, ostavi se 3-5 minuta da odstoji, nakon čega se ispere vodom. Otprilike posle 3 minuta osećam blagi svrab i peckanje, i to se javljalo bukvalno prilikom svakog korišćenja ovog šampona. Vrlo lako se ispira i kad prođem rukama kroz kosu osećam kako blago "škripi" pod prstima. Koristila sam ga na svaka 3-4 dana, kako i piše u uputstvu, i to tačno 4 nedelje. 

Pakovanje ima 100ml i ne mogu tačno da vidim koliko proizvoda mi je ostalo, ali imam još nešto manje od pola bočice. Dakle, vrlo sporo se troši.

Da li je dozvoljeno da se pored Mycoseb-a koriste i drugi šamponi?

Stručnjaci kažu da je dozvoljeno koristiti ga uz "obične" šampone, pri čemu se kosa prvo pere običnim a onda Mycoseb šamponom. Ono što je jako bitno (moje mišljenje), to je da ne koristite šampone sa silikonima, sa puno parfema i ostalim sastojcima koji mogu iritirati teme. Moj savet je da birate blage šampone, na biljnoj bazi ili one medicinske.  Moja preporuka su Weleda, Biokap, Eucerin, Babylove, Kosolid i sl. Uz Mycoseb ne smete koristiti Head & Shoulders niti slične šampone koji se koriste protiv peruti. Ja sam samo nekoliko puta za ove 4 nedelje, pre Mycoseb-a koristila i običan šampon, dok sam svaki drugi put koristila Mycoseb samostalno i bio mi je sasvim dovoljan. Savršeno ukloni nečistoće. 

Da li stavljam i masku u toku terapije?

Ja na krajeve obavezno stavljam masku na kosu, uz strogo izbegavanje kože glave. Takođe kada ispiram masku pazim da je dobro isperem i da pri ispiranju ne dolazi u dodir sa kožom glave. Ja masku ne mogu i ne želim da izostavim, jer ovaj šampon nije blag, a moja kosa je jako tanka, i prosto ne želim da uništim krajeve svoje kose.

Kada sam primetila prve efekte?

Neposredno pre početka terapije ovim šamponom nisam imala problem sa svrabom, već samo sa tim taloženjem masnoće, ili čega god na temenu, što se moglo osetiti već drugog dana nakon pranja. Imala sam masne ljuspaste naslage, koje su imale blag neprijatan miris, čak i kada je od pranja kose prošlo 2 dana (dakle, kosa tada nije toliko prljava). Ne mogu reći da sam pomno pratila šta se na temenu menja, jer nisam želela da se opterećujem, ali negde druge nedelje od početka tretmana već su nestale te naslage i perut. Svrab se nije pojavljivao, niti sam imala bilo kakvih problema.


Uticaj na mašćenje

Što se tiče mašćenja kose, ne mogu reći da sam primetila neki uticaj na to. Smatram da mi se kosa masti nekom realnom brzinom. Kao što sam mnogo puta ponovila, kosa mi je jako tanka i nije gusta i prosto je logično da masnoća brže izbije na površinu nego kod nekoga čija je kosa po prirodi suva i gusta. Iskreno, nisam očekivala neko čudo po pitanju mašćenja, tako da nisam razočarana zbog toga.

Krajnji utisak

Zadovoljna sam time što sam postigla za ove 4 nedelje terapije. Na raznim forumima sam čitala da se gljivice vraćaju, pa ne želim biti previše euforična po pitanju toga što je moj problem trenutno rešen. Nastaviću da ga koristim povremeno, kako i piše u uputstvu, a za redovno pranje koristiću šampone koji su namenjeni osetljivoj koži glave, bez silikona i ulja.

Ovaj šampon je lek, a ne običan šampon, pa vas molim da ovo ne shvatate kako moju preporuku za rešavanje vašeg problema. Moj savet je da se oko terapije konsultujete sa lekarom ili farmaceutom, a ako je vaša terapija Mycoseb, nadam se da će vam moj post pomoći, i da ćete sa mnom, i ostalim čitaocima podeliti svoje iskustvo.

Srećno!

Cena: oko 600 din.
Količina: 100ml
Gde kupiti? Apoteke (može se kupiti bez recepta)
Sastav:  Aktivna supstanca je ketokonazol. Jedan gram šampona sadrži 20 mg ketokonazola.
Ostali sastojci su:
Natrijum-lauretsulfat 27%; dinatrijum-lauretsulfosukcinat 40%; kokamid DEA 80,5%; PEG-20 glicerillaurat; lauril-dimonijum hidroksipropil hidrolizovani kolagen 35%; Blue Edition, Dragoco 0256194; natrijum-metil parahidroksibenzoat; hlorovodonična kiselina, koncentrovana; natrijum-sulfit bezvodni; natrijum-citrat, pentaseskvihidrat; boja Eritrozin E127 C.I. 45430; voda, prečišćena.

_________________________________________________________________________
Pročitajte još... *TOP 5 * Najbitniji postovi na blogu

51 коментар:

  1. Ja sam davno imala problema sa peruti,kupila sam ovaj sampon i posle 2 pranja nikad vise mi se nije vratila...jako dobar sampon/lek!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na komentaru i podeljenom iskustvu. Sigurna sam da će značiti osobama sa istim ili sličnim problemom, koji se nađu na ovom blogu.

      Избриши
    2. Da li mogu da ga koristim posto dojim bebu? Posto je svuda haos, kozni ne radi, a lekar opste prakse nece da me primi.

      Избриши
    3. Moj savet je da ovo pitanje postavis farmaceutu.

      Избриши
  2. Meni je Mycoseb resio probleme sa gljivičnim flekama na telu,a to nije mogao da resi nijedan losion pre toga.5 dana za redom prilikom tuširanja nanesite Mycoseb na telo i ostavite 5 min. da stoji i onda isperite.Sve gljivične fleke nestaju!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepše na savetu i podeljenom iskustvu.

      Избриши
    2. Takodje. Nisu se vracale gljivice tri god evo sada opet ih imam. I upravo idem da ga kupim. Imam braon fleke po telu. Resila sam ih se ranije sa njim.

      Избриши
    3. Isti slucaj je i kod mene. I ja sam ga vise puta koristila za fleke po telu,ali fleke se ponovo pojavljuju a razlog je taj sto ne koristimo kako treba😒 Meni je lekar prepisao taj sampon i rekao bez obzira sto ce fleke da nestanu vec posle drugog ili trećeg nanošenja moras da potrošis 2 bočice šampona da bi se gljivice iskorenile,ali ja cim vidim da se povukle prestajem sa korišćenjem, meni posle 2 puta mazanja nema ni jedne flekice. Sampon je odličan i preporučili bih ga svakome ko ima takvih problema

      Избриши
  3. Pozdrav :)
    Meni je ovao sampon pomogao da uklonim perut, svrab i mestimicno crvenilo koje je ponekad izgleda i folikulitis (upaljen koren dlake). Posle nedelju, dve, zavisno od toga koliko je ozbiljna situacija, pocne sve to da se povlaci. I ja imam tanku kosu, policisticni jajnici bas ne pomazu oko hormona, a masti se na svaka 3 dana u idealnim , zdravijim uslovima.

    Otvorila si mi oci, izgleda mi smetaju ovi "kompleksniji" samponi sto imaju sve i svasta u sebi. Ali krajevi se definitivno moraju zastiti posto sampon malko susi ostecenu i tanku kosu.

    Hvala za sve informacije u clanku, puno znaci :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno krajeve štititi i ne nanositi šampone direktno na krajeve. Krajevima jer dovoljna pena koja se sliva niz dlaku.

      Hvala tebi što pratiš i komentarišeš.:)

      Избриши
  4. Pozdrav, meni je potrebna ozbiljna pomoc! Imam seboreicni dermatitis, preterano crvenilo i jake ljuspe peruti na kozi glave, pocelo je i oko nosa i iza levog uha. Koristio sam micoseb sampon na svaka 3 dana mozda nekih 2,3 meseca i nista, onda su mi prepisali beloderm pa sinoderm pa su mi pravili medicniski sampon i nista, vise od godinu dana se mucim sa ovim problemom, pokusavam da budem jak i da ne pravim problem oko toga ali ne mogu jer kada citam na netu svi su se izlecili i uklonili sa mikosebom samo ja ne... Neki ljudi mi kazu da svakog dana perem kosu sa mikosebom dok ne sklonim perut skroz kao oni su tako resili problem ali na sajtu stoji iskljucivo na svaka 3 dana i doktroka (koja inace nema pojma) mi je isto rekla na 3 dana. Puko sam mnogo para na sve ove preparate svakog meseca novi lek ili sampon tako godinu dana i ni pomaka! MOLIM VAS POMOZITE STA DA RADIM!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aleksandre, mnogo mi je žao što se toliko mučiš sa tim problemom. Ja nisam dermatolog pa ne bih da ti dajem laičke savete, jer ipak je ovo ozbiljniji problem. Meni su u apoteci preporučivali da uzmem Eucerin umesto Mycoseb-a, ali ipak sam se odlučila za Mycoseb. Ja nisam imala toliko ozbiljnih problema sa ljuspicama i crvenilom, tako da moje iskustvo ti ne znači mnogo. Ako ti je za utehu, znam ljude kojima Mycoseb takođe nije pomogao.

      Možda ti nešto iz tih šampona smeta. Zaista ne znam. Najbolje bi bilo da promeniš doktora, i potražiš još nečije stručno mišljenje. Kada je u pitanju zdravlje, molim te ne oslanjaj se mnogo na forume i sajtove. Koju god terapiju da uzmeš budi uporan, jer je to jako bitno.

      Srećno, i javi da li si uspeo da nađeš rešenje.

      Избриши
    2. Aleksandre, ja Sam Saša, upravo je matorom apotekarka uvalila umesto Myoceb-a, šampon lrotkv vaši, a reko sam mu da me zove ako nemaju, poludeo sam kao nikad.. Takodje imam crvenilo oko nosa,na čelu,na onodima kose rane od češanja, krv je tekla. Ljudi ja vas ne lažem,Myoceb mi je kožni lekar prepisao pre 20god, jer gde pada perut na ramena,tu bakterija izaziva akne po put čvorova i čireva.Ali ima Boga,ako je saboreični dermatitis gčjivična bolest,te gljive kao i sve druge ubijamo sodom.. Domaći sapun mi je stric za perut preporučivao u kom su loj i soda,i to skida sve. Dakle ili šampon domaći, ili po put kanadjana, apotekarska soda i sa njom oprati kožu glave, da vidimo gde će gljiva nići..veruj sa ranama se osećam ne koronu već kao Ebolu ne daj bože da imam, ali soda bikarbona leči tumore, a neće hljivični dermatitis.. Kupite sodu i perite ako nemate domaći sapun, i uživajte u životu, sad me izje8ala situacija da se ne ošišam, rizik je ići kod feizera ali i kod dermatkloga, soda bikarbona iz dragstora ili apoteke i nema zime za nas prirodnjake, i živeli ljudi, svaku gljivu žak i tumor ubija soda bikarbona u knfuziji intravenski, i živite mi dugo i lepo, soda je najveći neprijatelj farmako mafie, ali mi ne dilujemo, samo vučemo.
      Pozdrav

      Избриши
  5. Šampon je odličan, ali čitajući vaše preporuke, a i objašnjenje koje se dobije uz šampon, nigdje ne pročitah da li se, prilikom pranja, šamponira jednom ili dva puta, a ja već tri mjeseca praktikujem dva puta, a kosu perem jednom sedmično, i veoma mi je pomogao da se riješim masnih naslaga koje ostaju pod noktima kada se počešem po tjemenu. Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Ankice, tu informaciju nemam, u suprotnom bih to sigurno naznačila. Najbolje je postaviti to pitanje onome ko vam je prepisao terapiju. Pozdrav

      Избриши
  6. Анониман5. јун 2018. 18:50

    Poštovani,

    Da li znate gde može da se kupi ovaj šampon?

    Hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na kraju recenzije možete pročitati da se ovaj proizvod kupuje u apotekama.

      Избриши
  7. Pozdrav,
    moram vas pohvaliti za detaljne informacije koje ste napisali ovde. Ja sam takodje imao i jos uvek imam problem sa seboreicnim dermatitisom, ljuspice peruti, pecati crveni koji uzasno svrbe, crvenilo u predelu obrva i nosa, jedino posle pranja glave sa Mikosebom sve to nestaje ALI nazalost vise Mikoseba nema ni u jednoj apoteci, kako su mi rekli Hemofarm je prestao da ga proizvodi, sve sam apoteke obisao i nigde ga nema.
    Sada koristim SebaMed sampon protiv peruti, obavlja koliko toliko posao ali crvenilo u predelu nosa i obrva se sve vise pojavljuje, jedino za to mi sada trenutno pomaze triderm krema, ako slucajno znate koja je zamena ili koji sampon ima slicna svojstva kao Mikoseb, molim vas podelite sa nama citaocima.
    Hvala i sve najbolje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na lepim rečima i na informaciji da se više ne može naći. Proveriću. Baš mi je žao.

      Imam preporuku umesto Mycoseba- Vichy Micro Peel - Piling šampon. Čak mi je i bolji od Mycoseba, i malo manje je agresivan. Molila bih te, ako ga probaš da mi javiš utiske.

      Pozdrav i sve najbolje i tebi :)

      Избриши
    2. Aleksandre danas se opet pojavio MICOSEB šampon u apotekama u Novom Sadu.Nova mu je cena 800 din

      Избриши
  8. Анониман2. јул 2018. 14:49

    mycoseb sampon ima u apoteci Igor Paunova 10

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман2. јул 2018. 19:19

    Ovako i meni je dermatolog reko za ovaj sampon i otiso sam da kupim ali naravno nisam naso iz prve kazu nema ga vise ili ne proizvodi se vise. Pa sam direktno kontaktiro Hemofarm i sazno da se sampon proizvodi i da je bio problem u isporuci tako nesto..
    Moce se naci u apotekama u nekom narednom periodu ali zasigurno znam apoteku koja ga ima a to je apoteka Igor u Resavskoj 10. Poco sam da ga koristim pa ce mo videti rezultate :)

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман5. јул 2018. 12:42

    Da li deca smeju da koriste micoseb sampon 7 godina ?

    ОдговориИзбриши
  11. Sve pohvale! Ja sam probala sve i svasta i nista mi nije pomoglo... Onda sam na you tube videla snimak jednog momka o maycosebu. I resila da probam, prezadovoljna sam. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Ja sam ga danas kupila u drzavnoj apoteci jer ni u jednoj privatnoj ga nema.

    ОдговориИзбриши
  13. Da li ovaj sampon smeju da koriste i trudnice?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Molim te da odgovor na ovo pitanje potražiš kod lekara ili farmaceuta. Pozdrav

      Избриши
  14. Da li ovaj sampon smeju da koriste trudnice ? 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Molim te da odgovor na ovo pitanje potražiš kod lekara ili farmaceuta. Pozdrav

      Избриши
    2. Ja sam ga koristila u trudnoci i nije mi smetalo, tako da slobodno mozes da ga koristis. :)

      Избриши
  15. i gde da kupim ovaj sampon znam da je dobar pomagao mi je ali sam opet zeznuo teme glave pa mi treba majstor

    ОдговориИзбриши
  16. U kojoj apoteci, ako mozete da date informaciju? U Novom Sadu ne mogu da ga pronadem.

    ОдговориИзбриши
  17. Mycoseb kada je u nestašici, možete ga naći u državnim apotekama, kao ketokonazol ( to mu je sastav ), pravi se i cena mu je oko 500 dinara.
    Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  18. Meni jeste pomogao ovaj sampon ali me svrbi kosa malo 2 dan od pranja valjda je to reakcija a perut je nestala na kaputu mi je uvek bio sneg sad nema nista super je sampon

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман7. мај 2019. 00:04

    Pomaže, imao sam perut, svrab, crvenilo i to sve nakon promene frizera. Verujem da mi je preko makaza masinice preneo gljive. Koristeći mikoseb kroz par pranja nestali simptomi.

    ОдговориИзбриши
  20. Da li se sme koristiti farba za kosu, u toku tretmana ovim samponom?

    ОдговориИзбриши
  21. Da li moze da se koristi posto dojim bebu?

    ОдговориИзбриши
  22. I ja imam seboreicni dermatitis vec dugo godina.Stanje se zadnje dve godine pogorsalo.Pre mi se crvenilo samo na T zoni (oko nosa ,obrva) a sad je pocelo i preko lica,cela usiju.Nesnosan svrab,pecenje,perutanje.Mikoseb koristim povremeno jer sam citala da i nije tako zdrav.Ono sto mi pomogne nekad su maske od meda i masti na bazi propolisa.

    ОдговориИзбриши
  23. Da li imate preporuku koji šampon koristiti posle terapije mikosebom. Meni se problem uvek vraća, promenula sam već dosta šampona, na prirodnoj bazi nikako mi ne prijaju, babylove takođe, od nekih ph neutralnih i baby šampona mi se brzo masti kosa...izgleda da mi je najviše prijao eucerin sa ureom (koji sam htela da menjam) jer posle godinu dana korišćenja kada sam prestala sa njim problem se vratio. Imate li neki predlog?

    ОдговориИзбриши
  24. Cuo sam za ovaj sampon i rekli mi da pomaze za vitiligi.dali ima neko iskustvo

    ОдговориИзбриши
  25. Stvar koja pomaže protiv peruti je cetavlon ali ga nema kod nas proizvode ga navodno hrvati ali ga ima i da se naruči ali ga ne puštaju da udje u zemlju jer je jako dobar i efikasan. Odlična stvar nisam koristio ali sam čuo iz prve ruke. Odlična stvar.

    ОдговориИзбриши
  26. Zdravo! Hvala na ovom opširnom tekstu. Samo bih da napomenem da, ako kojim slučajem nakon nanošenja Mycoseba na telo (meni je prepisan za gljivičnu infekciju torzoa) imate reakciju nalik koprivnjači, obavezno zatražite zamenu terapije. Takođe, nakon Mycoseba, kad mi se povuče reakcija nalik koprivnjači, nanosila sam Lamisil na i oko pečata na koži. Umesto da se povuku, pečati se šire. Dok sam na svoju ruku mazala Kansen, pečati su stagnirali ili se povlačili. Sada se agresivno šire. Inače, to obolenje sam dobila od svoje mačke. Samo hoću da upozorim ostale koji imaju isti problem, da zatraže od svog dermatovenerologa promenu terapije i to agresivnom metodom velikim količinama antimikotika u obliku tableta jer se, nažalost, ovakve gljivične infekcije kod ljudi sa izrazito osetljivom kožom, leče samo oralnom terapijom. Lokalna je teška, dugotrajna i povlači mnoge posledice. Ako vam je, kao i meni, opao imunitet, pa vam je usput proradio i herpes na usnama ili u težem slučaju na nekim drugim delovima tela, vrlo je bitno da zatražite konkretnu terapiju jer kod nas imunokompromitovanih, lokalna terapija nema mnogo učinka. Svako dobro!

    ОдговориИзбриши