TOP 3 u novembru

Novembar je obeležen recenzijama o proizvodima koji su do sada ostavili najbolji utisak na mene. Izabrati 3 proizvoda o kojima sam pisala u ovom mesecu, i proglasiti ih najboljim, je ovog puta bio jako težak zadatak, jer bih svakako izdvojila veći broj. 
Ovaj mesec su obeležili prirodni puteri, proizvodi namenjeni profesionalnoj upotrebi (Matrix, Loreal Professionnel, Selective, Kerastase), ali je veliku pažnju izazvala nova, detaljnija recenzija pakovanja Serical Latte. Latte neće "učestvovati" u izboru za TOP 3, jer je već dovoljno rečeno o njemu, i pripada staroj "postavi", ali se podrazumeva da je ovaj proizvod vredan pažnje.

Naglasiću da ove proizvode nisam koristila isključivo u novembru, već su to proizvodi o kojima sam PISALA tog meseca. (Ako neko nije dobro razumeo)

Prvi put sam imala priliku da probam ovaj tip proizvoda, i izuzetno mi je drago što je ta čast pripala baš ovom brendu, jer se plašim da bih odustala od svake sledeće kupovine (proizvoda za negu pre pranja), ukoliko bih se jako razočarala prilikom prvog susreta sa ovakvim tipom kreme.
U recenziji koju možete videti OVDE (klik) možete pročitate moje utiske, i način primene. A sada, nakon određenog vremena korišćenja, mogu reći da su utisci i dalje jako pozitivni, i da ovaj proizvod koristim pre svakog pranja i ne radujem se ni malo danu kada ću ga potrošiti. Skup je, i definitivno nije za svačiji džep, a moram priznati da trenutno ni meni ne bi bilo lako da izdvojim na samo jedan proizvod toliko novca. Pošto vredi, nadam se da će doći taj dan kada ću moći bez griže savesti da kupim ono što mi prija.
Sviđa mi se način nanošenja, jer stičem utisak da svaka dlaka dobija potrebnu količinu nege, i osećam se kao da radim neki vrhunski tretman u frizerskom salonu (čemu je zapravo i ovaj proizvod namenjen - "samo za profesionalnu potrebu").
Sve preporuke za ovu kremu koja pruža fantastičnu negu pre pranja, i prosto ne znam kako sam do sada funkcionisala bez ovakvog proizvoda (naravno, može se i bez toga, ali ovako je definitivno lepše :) )



Prošlog meseca u TOP 3 ušlo je kokosovo ulje, a ovog meseca se tradicija sa uljima nastavlja. 
Radi se o kombinaciji nerafinisanog kokosovog ulja i cveta Tiare (Gardenija), iz koje je nastao proizvod koji ima ogromnu moć hidratacije, ne samo kose već i kože. Ne koristim ga često kao masku, ali kad god imam vremena da šetam po kući sa kesom na glavi ja koristim ili ovo ili neko od ostalih ulja koje imam na raspolaganju.
U poređenju sa ostalim uljima čini mi se da ovo najbolje hidrira. Moć hidratacije sam najbolje primetila na koži. Iako moja koža nije suva, zimi su mi ruke znatno suvlje nego inače, a u toku ovih hladnih dana ovaj problem, kada sam kod kuće, rešava Monoi de Tahiti ulje.
Kada je u pitanju nega kose, hidrira savršeno. Ne mogu tačno proceniti u kojoj meri je jače od čistog kokosovog ulja, kada je u pitanju hidratacija kose, ali sudeći po efektu na koži, rekla bih da je ovo za nijansu jače. Kada biste mi rekli da moram da biram između ovog i kokosovog ulja, ne znam šta bih vam odgovorila, jer je svaki od njih dobar na svoj način. Možda ću ih, čak u nekom od narednih postova i uporediti, kako biste dobili jasniju sliku koje ulje bi vam više odgovaralo. O ovom ulju više možete pročitati OVDE (klik).




Ovog meseca titulu najboljeg ulja/ seruma za kosu dobija ono koje me je na prvi pogled razočaralo svojom prilično retkom strukturom. Gušća ulja su po nepisanom pravilu masnija, i samim tim deluje i da su jača i koncentrovanija, pa neretko pomislimo da su kao takva i najbolja.
Međutim, jednu takvu predrasudu u mom slučaju, srušilo je ovo ulje, koje je namenjeno profesionalnoj upotrebi, ali ga možemo kupiti u frizerskim salonima ili internet prodavnicama.
Pored toga što kao i ostali silikonski serumi / kristali /ulja daje trenutno dejstvo mekoće, sjaja, zaglađenosti, ovo ulje ima dejstvo koje duže traje, kosa nakon svakog sledećeg korišćenja izgleda lepše, a vrlo me interesuje kakav će biti krajnji utisak nakon nekoliko meseci kada ga budem potrošila, jer imam velika očekivanja. Ne znam šta napisati, a da nije napisano u recenziji, koju ako niste, možete videti OVDE (klik). Sve preporuke, naročito ako ne volite jako masna ulja, koja na vašoj kosi ne rade ništa drugo sem što je zamaste.




Iskreno se nadam da su vam ovakvi postovi korisni, jer imate priliku da vidite utiske kada se oni potpuno slegnu, i kada jasnije možemo videti šta i kako određeni proizvodi "rade", tj. deluju.

----------------------------------------
Povezani članci: 

21 коментар:

  1. Mada nisam koristila L'Oreal/ovo ulje, prva dva bih i ja izdvojila kao sjajne proizvode i preporučila dalje. Dobar izbor!

    ОдговориИзбриши
  2. Konacno sam nasla Srical Latte, i ne mogu da objasnim koliko sam odusevljena njime, posle samo jednog koriscenja! Kosa mi je sjajnija, meksa, ravnija (sestra me pitala da li sam se peglala, iako sam je samo osusila fenom!:-) ) ma prezadovoljna sam!:-) Hvala tebi sto si nam otkrila ovo 'magicno' pakovanje, devojke obavezno ga probajte!:-)
    Imam samo jedno pitanje. Kad sam ga kupovala videla sam da ima vise vrsta, mislim da su 4 vrste bile, ja sam naravno uzela plavo, pa me zanima da li je neka devojka probala neko drugo? Hvala.. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Supeeeer! Baš mi je drago! I nema na čemu, ja sam tu samo da prenesem svoje utiske, pa kome pomognu-super, moja misija je ispunjena.

      Probala sam Placentu i Keratin. Ukratko, Latte mi je najbolje, ali je i Placenta skroz dobra, ali me ne oduševljavaju mnogo hidratantna pakovanja. Većina hidratantnih mi odgovara. Keratin sam jednom probala. I svideo mi se efekat. Dobila sam od drugarice malu količinu, da isprobam. Ali bih morala duže da ga koristim da bih imala konkretniju sliku. Kada potrošim deo pakovanja koje imam kupiću još neko Serical

      Избриши
  3. Moj favorit sa tvog popisa bi bilo zadnje ulje a druga dva proizvoda nisam probala :) ... mada ću ih imati u vidu.

    ОдговориИзбриши
  4. Zelim da probam Mann ulje, cini mi se da bi ga moja kosa volela <3

    ОдговориИзбриши
  5. Od nedavno te pratim. Pa bih zelela da znam kako si odlucila da se bavis blogom tj.da pises o nezi kose ? (Mozda je to negde vec pisalo, a da ja to nisam videla...) Zelim ti jos puno puno dobrih postova i naravno da imas uvek zdravu, meku, sjajnu i poslusnu kosu :P Poz, Nina M.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Postoji kartica sa informacijom za čitaoce, gde možeš pročitati to što te zanima. U svakom slučaju kao i druge blogerke.
      Želim da podelim svoje utiske o određenim proizvodima, jer smatram da umem da ih prenesem na dobar način, što može pomoći drugima kada je u pitanju odluka o kupovini proizvoda. Ne smatram da sam neko ko poseduje neko posebno znanje o kozmetičkim preparatima, već samo želim da prikažem dejstvo u praksi. Pošto se mnogima dopalo, nastavila sam u tom pravcu.

      Избриши
  6. Cao Draga, ne zameri ako te pitam pitanje na koje si mozda vec odg. Ali bih htela da znam obzirom da svoju kosu oporavljam, kako bih izbegla presovanja/feniranja, da li je ispravno da koristim penu za kosu? Negde sam procitala da ona ima neki sastojak koji steti kosi, odnosno isusuje kosu.... :O jako sam ti zahvalna na odgoboru.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemam iskustva sa penama za kosu, niti znam kakav je njihov sastav, jer se nikada nisam interesovala za takav proizvod.

      Feniranje i peglanje se može izbeći na druge načine, različitim frizurama, uvijanjem kose na razne načine (bez toplote) i hemijskih preparata kao što su pena i proizvodi namenjeni kovrdžanju kose.

      Избриши
  7. Kerastase proizvode sam uvek htela da kupim ali nikako da dodju na red,cena ima je uzas,dosta sam slusala o njihoj liniji za mastan koren i suve krajeve kakva je moja kosa mada i ova krema pre pranja zvuci zanimljivo ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Ja danas kupila Serical Latte pakovanje za kosu i jedva cekam da ga probam... :D

    ОдговориИзбриши
  9. Zbog tebe dodajem Kerastase na listu i nadam se da ću je kupiti što prije D:

    ОдговориИзбриши
  10. Mmmm,sve bih ti ja to probala. Narocito Mythic ulje jer mislim da bi mi mozda odgovaralo bas zato sto je redje :)
    Sve me privlaci ,ali ne mogu naci meru . Stalno kupujem i ne stigne sve ni da probam.

    ОдговориИзбриши
  11. Bas mi zanimljivo deluje ovaj kerastase proizvodcic. Nisam koristila nista slicno, ali mislim da ce zbog cene malo sacekati. :(

    ОдговориИзбриши