Batiste šampon za suvo pranje kose

Danas po prvi put pišem o šamponu za suvo pranje. Imala sam veliki izbor. U poslednje vreme sam uočila da je dosta brendova po drogerijama ubacilo u prodaju svoj suvi šampon, ali sam se ipak odlučila da kupim Batiste, a ukoliko mi neki drugi suvi šampon bude delovao zanimljivo, vrlo rado ću ga probati.



Reč proizvođača:
Batiste suvi šampon ima inovativnu formulu bez vode. Uklanja masne korenove (zvuči čudno, ali tako piše), dajući dosadnoj, beživotnoj kosi preko potrebni preobražaj. Jedno brzo nanošenje je sve što vam je potrebno da osvežite kosu pre pranja, dajući joj veću gustinu. Kada je utrlja u kosu, prodire duboko upijajući prljavštinu, masnoću i naslage proizvoda. Jednostavno ga ostavite u kosi nekoliko minuta, zatim isčetkajte kosu ili utrljajte prstima, i ona će postati mekana, čista i mirisaće sveže.


MIRIS

U apoteci u kojoj sam kupila ovaj šampon, u ponudi su bile tri vrste, razlikuju samo po mirisu. Ja sam izabrala Tropical.

Miris je, možda malo više letnji, ali ja miris kokosa obožavam, Miris je intenzivan, ali ne guši, i izuzetno je postojan, sve do pranja. Dovoljno je da prođete rukom kroz kosu i ruka će pokupiti miris kokosa.

NAČIN PRIMENE

Neposredno nakon što nanesete proizvod jasno ćete videti beli prah, koji se gubi odmah nakon što očešljate kosu ili nakon što istrljate prstima teme. Nakon toga se apsolutno ništa ne vidi. U ponudi postoji i posebna linija za plavu, braon i crnu kosu, koja bi trebalo da ostavlja boju kada ga nanesete (što su korisnici, čije sam utiske pratila, primetili kada su prali kosu, jer se ispirala i ta boja).

KRAJNJI EFEKAT

Samo jedan minut nakon nanošenja dobijate dejstvo ovog proizvoda. Moja očekivanja su bila jednostavna-Očekujem da mi kosa ne deluje masno. A šta sam dobila? Vrlo prijatno iznenađenje. Pored toga što je kosa mirisala fantastično, što je izgledala čistije nego kada je operem klasičnim šamponom ( neverovatno ali istinito ),  dobila sam volumen kakav sam mislila da nikada ni sa jednim proizvodom neću dobiti. Ne znam kojom rečju da opišem svoje oduševljenje izgledom svoje kose koja je pre korišćenja ovog šampona bila jako masna.

KOLIKO DUGO TRAJE DEJSTVO?

Ako suvi šampon koristim danas, u toku prepodneva, kosa će tokom celog dana delovati čisto, ali već sutra masnoća počinje polako da izbija, i popodne bih već morala da je operem. Ja sam u ovom slučaju jako zadovoljna, jer je čak i jedan dan odlaganja pranja, za mene pozitivna stvar.

MALI EKSPERIMENT

Ovaj eksperiment je odrađen sasvim slučajno. Naime, pre spavanja sam uzela Monoi de Tahiti ulje, kako bih namazala ruke i telo, i mahinalno sam ostatak sa ruku stavila na kosu, iako sam planirala da sutra još jednom isprobam Batiste. Dodala sam još malo ulja i nanela ga na celu dužinu, izbegavajući da ga trljam u teme (jer nije baš pogodno za masnu kožu). Ujutru mi je, naravno kosa bila prilično masna, ali sam rešila da ipak stavim suvi šampon, pa ako ne bude delovalo kako treba, opraću kosu klasičnim šamponom. Međutim, bukvalno sva masnoća je nestala. Pitate se kako, kada sam nanela proizvod samo na teme? Nakon nanošenja kosa se očešlja ili istrlja, i proizvod se ravnomerno rasporedi, i naravno da ne ostaje samo na temenu, već i duž dlake. Iznenađenje je ogromno.

NEDOSTACI

Prednosti ovog šampona su vam, verujem vrlo jasne, ali postoji još nekoliko činjenica koje vam se možda neće dopasti.
Ukoliko ne znate, moja kosa je pri temenu masnija (tačnije brzo se masti) a dlaka nije suva. Nakon nanošenja proizvoda deo kose uz teme postaje suvkast, kao i ostali delovi kose ka krajevima (doduše, u manjoj meri). Kosa  ne izgleda jako suvo, ali je činjenica da je suvlja nego što je bila pre nanošenja šampona. Ova stvar meni ne predstavlja nikakav problem, jer u suprotnom, da mi je kosa onakva kakva inače jeste, ne bih dobila volumen koji zahvaljujući ovom šamponu imam, već bi bila složena skroz uz koren, čak i pomalo slepljena zbog masnoće koja izbija već drugog dana nakon pranja (klasičnim šamponom) što mi nikako ne ide u korist. Dakle, dlaka postaje trenutno suvlja (nakon pranja klasičnim šamponom ne ostaju nikakve posledice, koliko do sada mogu da primetim, tj. ne isušuje kosu trajno), što mom tipu kose ne predstavlja problem, ali ukoliko vam je teme i dlaka jako suva ne znam koliko će vam ovaj efekat odgovarati.

Cena: Oko 500-600 din (Ja sam svoj platila 580 din.)
Kupila sam ga u apoteci u okviru IDEA objekta. Takođe ga možete naći u apoteci u Delti i Ušću, kao i u DM drogerijama. Za ostale apoteke i drogerije ne znam, ali ukoliko dobijem tu informaciju update-ovaću ovaj post.
Količina: 200 ml
Rok trajanja: 3 godine

58 коментара:

  1. Cula sam dosta pozitivnih komentara za ovaj sampon... Kazi mi jesi li se sisala, rekla si da hoces uskoro, pre nekoliko nedelja...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne postoje pravila kada je sisanje u pitanju, tipa skraticu kosu na prolece isl. Vec ukoliko samo primetimo da je potrebno da skratimo iskrzalo, da li sam u pravu ?? NINA M.

      Избриши
    2. Opšte poznato da je kosa posebno oštećena nakon zime i nakon leta, i zato se posebno preporučuje šišanje u tom periodu.

      Избриши
  2. probala sam druge ovaj jos nisam,ali moracu :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. A koji proizvod prepoducujes da se koristi posle pranja kose, koji se ne ispira, koristila sam onaj 10u1 dve godine sada bih promenila... Ako moze neki koji se moze naci svuda a da opet nije bas neki bzvz... hvala na odgovoru!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pisala sam dosta o takvim proizvodima. Imaš sa strane sekciju sa Balzamima bez ispiranja. Ili uđi preko ovog linka http://zdravakosa.blogspot.com/search/label/Balzami%20bez%20ispiranja%20%28Serumi%2FSilikoni%29

      Избриши
  4. I meni se kosa masti pri temenu pa me interesuje,posto je moja kosa crna,da li da uzmem za crnu kosu ili klasican?
    Vec treci dan moram da je perem .
    I da li pospesuje opadanje kose?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ne znam šta da ti kažem. Apotekarka mi je rekla da je efekat isti.

      U mom slučaju ne pospešuje opadanje, niti prouzrokuje perut, svrab. U suprotnom bih to napisala, podrazumeva se

      Избриши
    2. Hvala ti.:) . Uzecu verovatno neki od tih koje si nabrojala.

      Избриши
    3. Nema na čemu. Hvala što pratiš blog.

      Избриши
  5. Odličan. jak miris doduše, ali može se produvati fenom na hladno, što preporučujem i za volumen. ima i dm-u ,)

    ОдговориИзбриши
  6. U DM-u su jeftiniji 500rsd. Probala sam obican a sad koristim blush. Odlicna stvar, ni ja nisam verovala da da volumen. Ne bude mi kosa suva uopste, nisam probala druge sampone ovog tipa, ovaj mi je super pa necu da eksperimentisem. Jedina mana sto se brzo trosi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, znaću za ubuduće. Da, primećujem da se brzo troši, ali dobro... Neću ga u svakom slučaju baš često koristiit.

      Избриши
  7. Nisam probala ovakvu vrstu sampona,kazu da nisu dobri za teme,da zapusavaju pore na kozi glave,cim imaju funckiju da odstrane mansocu,mene plasi dodatno isusivanje kose,bez tople vode nema ciste kose po meni :D,mada planiram da probam neki,ali sve nesto odlazem,dopada mi se bocica Batiste sa paunom,ne znam da li ima kod nas. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je i moje mišljenje, da zapušavaju pore. Alli sudeći po tome da moje osetljivo teme nije reagovalo svrabom niti se pojavila perut, zaista ne mogu ništa loše povodom toga da kažem. U svakom slučaju na kosi je svega jedan dan. Ne mislim da može da trajno isuši kosu, ali videćemo

      Избриши
  8. Ovo je super stvar ;) jeste da moje pitanje nema veze sa ovim,ali zanima me da li si pisala o makadamiji?ja sam nova i otvorila sam blog skoro,planiram o tome da pisem pa me zanimaju tvoja iskustva ako si ih imala?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam pisala o njoj. Ima dosta recenzija o Makadamija ulju, pa sam rešila da ja ne pišem o njemu, jer je u suštini sve rečeno

      Избриши
  9. Nikada do sada nisam probala sampone za suve pranje kose,nekako sam skepticna povodom toga,ali probacu ovaj sigurno :)

    ОдговориИзбриши
  10. Super recenzija kao i obicno! Planiram da probam, jer je svakako ekonomicniji od Sephora-inog koji ima 50ml za iste pare a nadam se bolji od Oriflame-ovog i Balea-inog...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Htela sam da probam Balea šampon, ali sam se ipak odlučila za ovaj. Možda i Balea probam, čisto da uporedim.

      Избриши
  11. Probala sam i stvarno je odličan. Najviše mi se sviđa što daje volumen.

    ОдговориИзбриши
  12. hehehe da i ja tebe u necemu preteknem i kupim prva :D salim se,bas mi je drago sto si ga kupila,meni se jako dopada,posebno to sto se volumena tice,zadovoljna sam svojim,imam ovaj http://www.herbalhealthpharmacy.com/images/4197/batiste-dry-shampoo-blush-200ml.jpg a probacu kada ga potrosim i taj sa mirisom kokosa :)
    Bas produzi pranje za 1 dan a sada zimi to posebno znaci :) ja sam dosta proredila pranje kose (zamisli prala sam je u nedelju i planiram tek u petak:D dobro sutra iz kuce izaci necu i idem pa zato :D ) ali cu ga sigurno naprskati da mi osvezi malo kosu:) ja bas pazim da samo na teme prskam da ne susim dzabe vec suve krajeve :) Negde sam cula da kao ne sme [precesto da se upotrebljava .zapusi pore blabla :O ne daj Boze ali ako odmah nakon upotrebe npr.sutra operemo kosu dobrim,bez silikona samponom,zasto bi zapusavao bilo sta...:( Valjda nije tako! Mada sam osetila da ume malo da me zasvrbi teme od njega ali ne pridajem mnogo znacaja tome :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahahah, da, pretekla si me. Ljubomorna sam :)
      Pa u suštini ne bi trebalo da se koristi baš često, ali ako peremo sa dobrim šamponom koji jako dobro čisti, kao što kažeš, ne bi trebalo da bude većih problema. Ali svakako mislim da ne bi trebalo često koristiiti.

      Избриши
  13. Odličan post! Koristim Batiste, zadovoljna sam iako mi krajevi kose izgledaju malo suhonjavo (ali i inače su takvi...) i slijedeći dan, ako ne operem kosu, poprilično me svrbi vlasište. Ne znam da li i koliko začepljuje pore...ali najbolji suhi šampon, definitivno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.
      Drago mi je što nisam pogrešila i što sam probala jedan od najboljih suvih šampona.

      Избриши
  14. Ovo cu definitivno da probam, jer sam u potrazi za suvim samponom, tako da je predlog dosao u pravo vreme.

    ОдговориИзбриши
  15. Ovo cu definitivno da probam, jer sam u potrazi za suvim samponom, tako da je predlog dosao u pravo vreme.

    ОдговориИзбриши
  16. Obožavam ali obožavam suve šampone. Ovaj stavljam na listu zelja :)))

    ОдговориИзбриши
  17. Nisam videla kod nas onaj za smedju kosu, inace bih rado probala. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da sam pročitala negde da ga ima u Ušću, ali jako brzo se prodaju, tako da može se desiti da odeš u apoteku i da ti kažu da dođeš sledeće nedelje, onaj dan kada dobijaju novu "turu" šampona.

      Избриши
  18. Imam Original, i zadovoljna sam ;) Ovaj od kokosa nije bio kada sam kupovala inace bih se sigurno za njega odlucila ;) Ali znam za sledeci put, zahvaljujuci tebi :*

    ОдговориИзбриши
  19. Iskreno, nisam se našla s tim suhim šamponima. Mislim da meni čitav taj koncept ne odgovara :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš šteta :( Jer dobro dođe kada ne možeš iz nekog razloga da opereš kosu.

      Избриши
  20. Ok zvanicno krecem u potragu! Moj Batiste je pri kraju a nigde nisam videla ovaj tropical. Nacicu ga!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potraži ili u apoteci u kojoj sam ja kupila ili u Ušću. Trebalo bi da ima. Mada, kao što sam rekla u nekom komentaru iznad, jako brzo se prodaju, a ne dobijaju neku ogromnu količinu.

      Избриши
  21. Odlicni su ovi suvi samponi :D
    http://www.youtube.com/channel/UCuuzNzmnF4jc11OUme25D6Q devojke pogledajte moj kanal i pretplatite se,nova sam :D

    ОдговориИзбриши
  22. Baš razmišljam da isprobam Batiste, ali me strah :D Da ne budem puderasta :)
    Ali ako ti kažeš da je bezbedan i estetski prihvatljiv za smeđu kosu, mislim da ću mu dati šansu :)
    Super recenzija.

    ОдговориИзбриши
  23. Ovaj šampon je MAGIJA! Baš sam planirala da pišem o njemu ovih dana :)
    Imam Blush,nisam videla tropical, moraću da ga potražim, obožavam kokos <3

    ОдговориИзбриши
  24. Jako volim Batiste, mada ovaj tvoj Tropical nisam probala. Koristim onaj za smeđu kosu i ne ostavlja bijeli trag, ti sprejevi su pravi spas u kriznim situacijama

    ОдговориИзбриши
  25. Koliko drugo otprilike traje jedna bočica?

    ОдговориИзбриши
  26. kupovala sam ga u britaniji manju bocicu koja traje tri puta duze.naravno kao i u svemu i tu nas pljackaju.kvalitet je isti ali je pakovanje razlicito.ovo je verzija za nas van EU.

    ОдговориИзбриши
  27. Ima da se kupi i u Rodi supermarketima, ja sam kupila bas ovaj, ali sam malo skepticna da li smem da ga koristim, nista ne pise konkretno, ali ja sam se nedavno farbala u crno-plavu boju i nisam sigurna oce li sprej uticati na skidanje farbe ili pravljenje fleka.. Da li ti mozda znas neko resenje? Je l' bi trebala da probam? Je l' tebi kosa farbana? Jesi imala problema? O bozee, koliko pitanja :'D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne moze uticati na skidanje boje. Nema sastojke koji to mogu uciniti i nikada nisam cula da se nekome to desilo od suvog sampona. To je samo jako sitan prah u spreju koji upija masnocu.

      Избриши