Matrix Biolage - Keratindose - Sprej

U današnjem postu predstavljam vam liniju Biolage, koja pripada Matrix-u, čiji proizvodi su namenjeni profesionalnoj upotrebi.


Osvrnimo se prvenstveno na reč proizvođača, a nakon toga i na moje utiske:


Biolage linija proizvoda za negu, inspirisana prirodom, a podržana naukom, nastavlja sa otkrivanjem načina na koji će na najbolji mogući način zadovoljiti sve potrebe kose i rešiti probleme sa kojima se frizeri svakodnevno suočavaju.

Nekoliko činjenica:


  • 85% kose se sastoji od keratina 
  • 60% žena ima često tretiranu kosu
  • Čestim tretiranjem kose na bazi hemijskih supstanci keratin se istroši, što prouzrokuje nedostatak proteina i hidratacije kose

Ovaj sprej, kao i cela linija,  namenjen je obnavljanju. Formula sa Pro-keratinom i ekstraktom svile obezbeđuje protein i ishranu često tretirane kose. Bez parabena je (i bez sulfata), tako da je pogodan za one koji su alergični na njega. Obezbeđuje trenutni svilenkasti efekat na kosi, sjaj i lako stilizovanje. Kosa je zaštićena i kontrolisana. Molekul pro-keratina obnavlja oštećene zone i stvara štit protiv daljeg oštećenja, a priroda obezbeđuje svilu koja istovremeno obnavlja unutrašnju hidrataciju i sprečava dehidrataciju kose.

Obično mi ne treba mnogo vremena da steknem utisak o proizvodu ovog tipa (Prskalica), pa je recenzija trebala biti objavljena ranije. Međutim, želela sam da malo detaljnije ispitam, tj.testiram ovaj proizvod, jer se ne radi o klasičnoj leave in prskalici.

Ukoliko ne znate, Keratin ima zadatak da popuni dlaku, iznutra i obloži je spolja, i na taj način sanira ili sakrije oštećenja na kosi. Zahvaljujući keratinu, dlaka je zaštićena od spoljnih uticaja, od jako visokih do jako niskih temeratura. 


  • STRUKTURA i MIRIS



Kao što možete videti na slici ispod, ima kremastu strukturu, što se meni, lično, više dopada od onih proizvoda koji su vodenasti. Imam utisak kao da kremasti proizvodi imaju jači efekat i da pružaju veću zaglađenost. Sadržaj nije mnogo gust, tako da se lako nanosi na kosu i ne ostavlja mastan trag. Kosa odmah upija količinu koju sam stavila na kosu, tako da, ako odlučite da ovaj proizvod stavite na suvu kosu, ne morate čekati da se osuši, i da ga kosa skroz upije.

Miris je prijatan, daje osećaj svežine i nisam primetila da dugo ostaje u kosi.


  • NAČIN PRIMENE
Na bočici piše da se nanosi na vlažnu kosu, nakon čega je potrebno da se raščešlja i nastavi sa stilizovanjem. Smatram da ovaj proizvod možete koristiti i na suvoj kosi ako to volite, ali je mnogo bolji efekat kada ga stavite na vlažnu kosu.
Ja uglavnom kosu operem šamponom, stavim masku, a nakon pranja uvijem kosu u peškir, sačekam da se malo prosuši, ali da ipak ostane vlažna i naprskam potrebnu količinu na krajeve. Ponekad ne stavim masku, već odmah nakon šampona koristim ovu prskalicu.

U početku sam potrebnu količinu prvo naprskala u šaku i tako nanosila na kosu. Međutim, pošto kosa ovaj proizvod odmah upija i ne ostavlja uočljiv sloj, nisam mogla tačno da procenim gde sam stavila kremu a gde nisam, tako da sam prvi put stavila baš previše, i kosa mi je bila jako teška, i na dodir sam jasno mogla da osetim da je previše. Zato, ne preterujte. U ovom slučaju manje je više.

Prskalica je odlična, i iako je proizvod kremaste strukture, izlazi ravnomerno. Potrebna je izuzetno mala količina, i ako preterate može doći do toga da vam kosa izgleda kruto (nemojte kruto mešati sa suvim), zbog keratina koji sadrži. U tom slučaju čim operete kosu, taj osećaj se gubi.





  • UTISCI NAKON KORIŠĆENJA
Kao što rekoh, nakon prvog korišćenja kosa je bila teška i malo kruta, jer sam stavila previše proizvoda.
Nakon toga sam eksperimetisala i pronašla meru, i na kraju sam došla do zaključka da je za moju tanku kosu najbolje da podelim  u 3-4 sekcije, i na svaki deo samo jednom prsnem, a zatim se očešljam kako bih sve lepo rasporedila. Na taj način trošim jako malu količinu i dobijam efekat koji sam očekivala.

Utisci su prilično dobri. Pre svega, jako sam srećna jer sam pronašla dobru prskalicu koja je na bazi proteina, jer obožavam proizvode na bazi istog.

Predstaviću vam efekat po tačkama:
  • Krajevi su maksimalno zaglađeni
  • savršeno složeni
  • dovoljno meki (u skladu sa mojim očekivanjima)
  • lepo se presijavaju
  • deluju uredno
  • oštećenja su sakrivena, ili se minimalno vide
  • i efekat koji najviše volim kod proizvoda sa proteinima- Kosa je ravna, bez feniranja i upotrebe pegle.
***Efekat koji se tiče ravnanja je kod mene izražen, jer mi se krajevi minimalno izvijaju, tako da nemojte očekivati ako imate kovržavu kosu da će vam kosa biti ravnija.

Ovog meseca se nisam fenirala, tako da nisam mogla da isprobam ovaj proizvod u toj ulozi, ali jedva čekam, jer je feniranje nakon ovakvih proizvoda vidno lakše, i kosa definitivno izgleda mnogo lepše. 

***Važno. Nemojte očekivati ektremno meku kosu (krajeve), što se uglavnom očekuje od prskalica, jer proizvodi na bazi keratina ne omogućavaju da kosa bude jako meka i lepršava. Cilj je da bude zaglađena i da može lako da se oblikuje. Kosa ne sme biti previše lepšava, tj. mnogo mekana jer kada je takva ona ne može da se lepo kontroliše. Naglašavam da je kosa nakon ovog proizvoda meka, ali ne onoliko koliko jeste uz pomoć prskalice koja je konkretno za to namenjena.

Gde se može kupiti: U frizerskim salonima koji rade sa Matrix proizvodima. 

Zvanična Facebook stranica: OVDE, kliknite . Verujem da njih možete pitati za sve što vas interesuje u vezi sa ovim brendom.

Količina: 200ml
Sastav: Aqua/ water, cetaryl alcohol, dimeticone, behentrimonium chloride, quaternium-80. phenoxyethanol, propylene glycol, parfum/ fragnance, isopropyl alcohol, arginine, glutamic acid, limonene, serine, chlorhexidine dihydrochloride, hydroxypropyltrimonium hidrolyzed wheat protein, citric acid, hexyl cinnamal, serica powder / silk powder, coumarin, lilanool, butylphenyl methylproponal, benzyl alcohol, hydroxycitronellal, cinnamyl alcohol,  citronello
--------------------------------------------------------------
Na facebook stranici vidite koje proizvode još obuhvata Biolage linija. Klik OVDE


24 коментара:

  1. Čini se kao odličan proizvod. Puno je takvih na tržištu i treba odabrati onaj koji radi svoj posao kako treba. U najmanju ruku.
    Drago mi je da si zadovoljna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, u pravu si, mnogo je prskalica. Ja od onih klasicnih, vodenastih, ne ocekujem mnogo... Rascesljavanje, sjaj i lep izgled, i to mi je dovoljno, i zato sam vecinom zadovoljna :

      Ovo je vec nesto drugo, dosta ozbiljniji proizvod

      Избриши
  2. Deluje kao nesto sto bi bilo interesantno za probanje ;)

    Imam puno proizvoda ovog tipa, koji se jako sporo trose, a mnogi su mi na WL, ali i ovaj proizvod ce se naci medju ostalima, jer mi je bas privukla paznju tvoja recenzija ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja ih imam, trenutno i previse, tako da delim svima sa strane, da ne istekne rok. Odlican proizvod. Uostalom, pitaj Dijanu, ona takodje voli Matrix. Od nje sam i cula za ovaj brend

      Избриши
  3. Ja taman pocnem psihicki da se pripremam da probam neki proizvod po tvojoj preporuci, a ti u medjuvremenu izbacis jos 5 postova. Kad sve stignes da isprobas? hahah :D Mene posebno kod ovog proizvoda zanima onaj deo o ravnoj kosi, jer ja posle svakog pranja moram da je isfeniram ili ispeglam jer je inace ocajna :/ Mozda bi mi ovo malo pomoglo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Spisak onoga sto koristim prilikom svakog pranja

      -Sampon-Ovaj mesec Loreal Prof,
      -Nega pre samponiranja- Kerastase. On priprema za masku
      -Rotiram sva ona pakovanja o kojima sam mesecima pisala
      -Leave in- Ovaj mesec matrix
      -Silikonske kapi/kristali- Loreal Mythic i Kristale sa arganom sam koristila najcesce

      I jednom nedeljno>
      -Neki od manna putera pre pranja
      -Ricinusovo ulje
      -Pantenol

      Sad ti je jasno zasto imam o cemu da pisem :) Mozda koristim previse proizvoda ali tako mi odgovara, i prosto ne mogu bez te kombinacije.

      Stignem ja sve da isprobam, meseci su iza mene :) Matrix sam ceo mesec koristila, i to je bila jedina leave in prskalica, ali sam zato i 2 silikonska seruma testirala. :)

      Nadam se da ces medju gomilom pronaci nesto sto bi ti odgovaralo. AKo ti bilo sta treba pisi na fb, pa cemo pokusati da nadjemo zajedno neko resenje.

      Избриши
    2. Tek sam sad stigla da komentarisem po blogovima. Definitivno ti verujem kad su ovakvi saveti u pitanju i pokusacu da nadjem nesto sto bi meni najvise odgovaralo. Tebi svaka cast na predanositi i trudu koji ulazes u svoj blog. Odlican je! :*

      Избриши
    3. Hvala puno Majo, to što pratim tvoj blog i posećujem ga često kada te nema da vidim šta se dešava, ti govori koliko ga volim. I ti znaš da ovo nije samo za uzvrat zbog komplimenta koji si ti dala meni, ja ti često delim komplimente. Još jednom kažem, piši slobodno ako ti nešto treba :*

      Избриши
  4. Meni uglavnom odgovaraju takvi proizvodi,tj proizvodi sa keratinom..
    Ne znam da li gresim sto samo njih koristim jer jedino sa njima meni kosa izgleda dobro dok mi hidrantni proizvodi bas i ne prijaju.
    Stalno citam da ne treba preterivati jer moze doci do kontra efekta,ali farbam se vec 20 g. i mislim da takvoj ipak visegodisnje tretiranoj kosi samo to i odgovara.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve zavisi.. Onima kojima kosa uopste nije ostecena ce se, vrlo moguce, kosa ukrutiti, dok onima sa ostecenom nece, jer njima bas mnogo proteina fali. Vidim ja da si ti to lepo razumela :)

      Moze biti da ti trenutno ne treba hidratacije ali ja sam uvek za to da se kosa hidrira, jer ce vremenom ostati bez iste i biti suva. Meni nema sta da ne bude dobro sa hidratantnim pakovanjima. Od njih kosa samo bude meka i leprsava. Ne volim kada je leprsava previse, pa mi to smeta, ali to resim nekom prskalicom i serumom.

      Ali da moram da biram izmedju hidratacije i proteina- PROTEINI, naravno! :)

      Избриши
  5. Odlično, ovo sam čekala.
    Jako mi se dopada kako je detaljna recenzija i samo sam sve više uverena da je ulaganje u njihove proizvode prava odluka.
    Mislim da bi meni savršeno odgovarao. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja posle ovoga moram kupiti još nešto. Bolje je uložiti više novca u jednu kvalitetnu stvar, nego istu svotu u nekoliko nekvalitetnih, to je sigurno.

      Pošto ti je kosa tretirana, verujem da bi ti odgovarao.

      Избриши
  6. Ovo je odlicno ako nista drugo kao zastita od feniranja, ali i od ove zime koja stize... Dopada mi se :)

    ОдговориИзбриши
  7. Bas lepo zvuci,volim prskalice jer onda samo je operem samponom i stavim nju i to je to...nema maltretiranja ,a kosa super,naravno volim i nekad masku da stavim. Nisam probala sa keratinom nikada ali stavljam je na vec poduzi spisak zelja :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ipak najviše volim i masku da stavim :) Pošto se farbaš ovo bi ti dobro došlo

      Избриши
  8. Sta mi preporucujes,ovo ili revlon uniq one,sta se tebi vise dopada ? vec imam 2 drugstore prskalice i prosto mi je zao da kupujem dok ih ne potrosim ali taj revlon dugo vec zelim i frizerka mi ga je opet preporucila kaze da sve pokriva,neguje i hidrira i stiti od toplote prilikom feniranja...Nisam ga koristila do sada a hvaljena je prskalica :)Julijana :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja Revlon Uniq one obozavam, ali ova prskalica je skroz drugacija i mnoooogo bolje. Ova u sebi ima proteine, pa ima mnogo jace dejstvo.

      Uniq one samo omogucava lako rascesljavanje i daje mekocu, ali to je sve. Nisam primetila da mnogo stiti od toplote, niti ispunjava sve sto je obecano, tako da vidi sta ocekujes od prskalice pa na osnovu toga odluci koju ces od ove dve. Ja bih uzela obe :) ali kada bih morala da biram onda Matrix, definitivno

      Избриши
  9. ps.mada cu verovatno pre revlona kupiti neko ulje ,macadamiu ili amiku ili sta znam neko lorealovo :)

    ОдговориИзбриши
  10. nisam probala,ali posle citanja tvog posta moracu :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Mozes li da objavis sastav ove prskalice? :)

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман2. март 2014. 23:59

    odżywka jest super! :) pozdrowienia z polski

    ОдговориИзбриши