Manna- Avokado puter

Došlo je da vreme da vam predstavim proizvod, koji je već najavljen početkom meseca. Radi se o još jednom puteru u nizu (Pisala sam o Kokosovom, Shea puteru, Monoi de Tahiti),  koji je 100% prirodan, a to je Avokado puter.




Još davno, dok sam pratila inostrane Vlog-ove, slušala sam mnogo o tome koliko je Avokado dobar za kosu. Bila sam dugo u podrazi za dobrim proizvodom na bazi avokada, koji je, pritom, što prirodniji, ali nisam pronalašla veliki izbor. Jedini puter, koji ima pristojan sastav bio je Alverde Avocado Sheaputter, o kojem sam već pisala OVDE (klik). Mogu zaključiti da je  sličan Manna puteru, pre svega jer se radi o vrlo masnim proizvodima, koji fantastično hidriraju i toliko se sporo troše, da sam ja svoj Alverde puter morala da prosledim, jer ga, sigurno, ne bih potrošila.


BLAGODETI AVOKADA


Ne bih mnogo pisala o tome zašto je Avokado toliko dobar (o njemu se može mnogo toga reći), jer to možete pronaći vrlo lako na Internetu, ali ću vam skrenuti pažnju na par bitnih karakteristika. Avokado je veoma bogat dragocenim elementima uključujući i vitamine beta karoten, E,A, PP, B i D, proteine, nezasićene masne kiseline, lecitin i minerale kalijuma. Dobar je za kosu, ali i za kožu lica i tela, naročito kada se radi o izuzetno suvoj, zreloj, beživotnoj koži.



STRUKTURA, KOLIČINA I MIRIS

Ovaj proizvod nema neki poseban miris, a kako nisam dobra u opisivanju istih, napisaću samo da mi miriše na nešto masno. Taj miris nije jak i ne ostaje u kosi. Jako je mastan, pa je potrebna jako mala količina prilikom korišćenja.  Količina, od 100ml može jako dugo da vam traje, čak iako ga koristite za negu čitavog tela i za negu kose. Struktura je homogena, i jako bogata. Topi se na 30-35 °C, pa ga lako možete koristiti.




NAČIN KORIŠĆENJA

Kada je u pitanju nega kose smatram da je ovakav tip proizvoda najbolje držati celu noć, a ujutru oprati, kako bi imao dovoljno vremena da deluje. Ne morate ovo ponavljati prilikom svakog pranja, već je jednom nedeljno sasvim dovoljno.

Ja ovaj proizvod koristim na sledeći način: Veče pre pranja nanesem puter duž cele kose (ne samo na krajeve), ujutru operem, sa dva šamponiranja, a nakon toga stavim masku za kosu/leave in balzam/serum.. Ne ispira se teško (teže od ostalih putera i ulja), ali jedno šamponiranje nije dovoljno, i ne ostavlja mastan sloj na kosi nakon pranja. Ovaj proizvod ne predstavlja zamenu za pakovanje/regenerator, već isključivo hranljivi tretman. Znači, ne pruža mogućnost lakšeg raščešljavanja, zaglađenosti i sl.


EFEKAT NAKON PRANJA

Teško je proceniti kakav efekat daje ovaj proizvod, jer nakon njega koristim ostale proizvode, ali je činjenica da jako hidrira i ostavlja kosu mekom. Ovaj proizvod koristim onda kada koristim i neku jači proteinsku masku, kako bih pružila kosi dodatnu hidrataciju, koja ume da zafali kada koristimo hidratantna pakovanja.


NEGA SUVE KOŽE

Dodala bih samo još nešto što me je oduševilo. Pošto koristim LRP Effaclar Duo, koji jako ume da isuši kožu lica, naročito ako se stavlja u većoj količini (kao što ja volim da radim), jedan deo lica (predeo brade) mi je mnogo isušen tom kremom. U tom delu se koža jako perutala, i nije mi pomogla ni jedna krema. Sve su imale samo trenutno dejstvo nakon čega mi se perutanje opet pojavilo, nakon nekoliko sati. Jedno jutro sam umesto hidratatne kreme, na predeo brade namazala Avokado puter, koji je koža momentalno upila, a nakon toga sam stavila puder, pri čemu mi taj deo lica ni najmanje nije izgledao masno, a perutanje se u potpunosti zaustavilo.


ZAKLJUČAK

Za koji god prirodan proizvod da se odlučite (puter ili ulje), nećete zažaliti. Jedino što je bitno jeste da je proizvod nerafinisan/neobrađen, i da ima karakteristike koje su korisne za dlaku/kožu glave. Ne očekujte trenutan efekat, jer ovakvi proizvodi pokazuju rezultate isključivo "na duge staze", pri čemu su rezultati zaista vidljivi i dugoročni. Ulja i putere bih naročito preporučila osobama sa jako suvom kosom i suvom kožom glave, jer je takvim tipovima neophodna hidratacija, a u tom slučaju se prirodni puteri i ulja uvek dobro pokažu.  

Najbolji primer za rezultate koji su vidljivi ali tek nakon nekog vremena korišćenja kvalitetnih proizvoda (korišćenje određenih proizvoda nekoliko meseci do godinu dana ako ne i više), sam ja. Na FB stranici možete videti moju kosu kroz 3 faze, pri čemu sam za (oko) godinu dana, jako tanku kosu, tretiranu blanšem dovela do sadašnjeg stadijuma, kada mi je kosa meka, sjajna i vidno zdravija. To je čist dokaz kako možete oporaviti kosu ako ste strpljive i ako izaberete prave preparate (nega prirodnim proizvodima +  kvalitetne maske za kosu +  dobar šampon).

Ovaj proizvod možete kupiti na sajtu: www.manna.rs

Cena: 1200din.=100ml

Sastav: Americana (Avocado) Butter

Rok trajanja: 1-2 godine





------------------------------------------------------------------------------------------------------


31 коментар:

  1. Bas m ise svidja forma posta, tako sa podnaslovima. Odlicno i pregledno. I sve si bitno rekla. Zapali su mi za oko ti puteri jos ranije moram priznati, ali nisu jos stigli na red. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, baš mi je u interesu da sve bude pregledno, jer je to meni bitno i kada čitam tuđe postove. Polako, doći će i to na red :)

      Избриши
  2. Ja i dalje mackam onaj Alverde:) dobar mi je,jos ako kazes da se ne razlikuju mnogo,sjajno :) Ja svoj stavim i na opranu kosu,posto mi je suva,da upije lepo i zamasti se malo :D Julijana :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Očekivala sam tvoj komentar na Alverde puter, jer si ti uz mene velika obožavateljka istog :) I vidim da nisi učestovala u nagrađivanju, a ti si najvernija čitateljka :p

      Избриши
    2. A nisam,promaklo mi je,nema veze,bice ih jos hehe :) E ozbiljno mogu da kazem da se rezultati nege kose zaista vide! Znaci devojke pratite ovaj blog i upijajte savete,smanjite feniranje,posebno peglanje i posvetite se svojoj kosi i videcete promenu! Bas sam se za vikend fenirala zbog jednog dogadjaja(nazalost moracu opet u nedelju,opet dogadjas) i znas kako mi je lepa kosa bila,bas se vidi promena,kad samo pomislim sta sam joj pre radila,svakodnevno peglanje,pa farbanje...Nisam ni slutila koliko lepsa moze da bude i koliko bolji osecaj moze da da iako nemam u svakom trenutku savrsenu frizuru jer nisam isfenirana,ali bre ,vredi :) Jos uz tvoj blog i razmenu iskustava i saveta ,sve je jos bolje :) Hvala tiiii <3

      Избриши
    3. Imaš još fore :)

      Sigurna sam da se vide rezultati, jer je to i logično ako si promenila navike. Ne smatram da povremeno feniranje može mnogo da pokvari celokupnu situaciju, ali ne bi baš bilo dobro ako bi to često radila. Mislim, ti to znaš.

      Hvala tebi, jer pratiš i ceniš sve ovo :*

      Избриши
  3. Odlicna stvar,dobra ideja posta :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Volim tvoje recenzije, tako jasne i detaljne. Doći će i ti puteri jednom na red :D
    Lidija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno mi je srce kada mi neko da takav komentar. Doći će na red. Moraš da probaš

      Избриши
  5. Jedini proizvodi za kosu, a da sadrže avokado, koji sam probala bili su Avon šampon i maska za kosu. Ništa posebno ali dobro, ovo kod tebe je sasvim druga priča :) I čini mi se jako zanimljivo i vrijedno probanja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čitala sam da najbolje efekte, kada je u pitanju avokado daje prirodan proizvod, jer preadom gube ono najosnovnije. Jeste vredno probanja, ali nažalost mislim da ovih proizvoda nema kod vas

      Избриши
  6. Dopada mi se sto mu je namena hranljiva :),slabo praktikujem negu koja se drzi preko noci,nestrpljiva sam,ali ovo me privlaci :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ništa teško držati preko noći, jedino ako ne voliš da ujutru pereš kosu :)

      Избриши
  7. Koji bi pre preporucila (posto planiram za pocetak uzeti samo jedan)- onaj kokosov puter/ulje ili avokado puter?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako uzimas kokosov puter, mislim da je isplatljivije da uzmes onaj iz zdrave hrane. I ne znam za koji da se odlucis :( Oba su jako dobra. Mozda bih se pre opredelila za kokosov jer na njemu mozes i da spremas hranu, a i mnogo dobro mirise, ako ti je to bitno.

      U svakoj slucaju koji god da uzmes neces pogresiti, jer oba jako lepo hidriraju.

      Od svih manna putera mi je Monoi de Tahiti definitivno najbolji.

      Избриши
    2. Hvala na odgovoru, mislim da cu se onda ipak odluciti za Monoi posto mi prvenstveno treba za negu kose :)

      Избриши
  8. Samo mamiš ovim divnim proizvodima :)
    Još nisam potrošila onaj Alverde što si mi poklonila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaki put kad dođem na tvoj blog pomislim šta se dešava sa tim puterom i da li mi se dopala. Ja sam ga imala duplo duže nego što je on kod tebe, i koristila sam ga kad god sam imala priliku za to, i toliko se sporo troši da me to izluđuje :)

      Moraš da mi kažeš kakvi su utisci, baš me interesuje.

      Избриши
  9. Jako volim ulja pa se tako i avokado nalazi u mojoj kolekciji. :D Inače za kosu preferiram više kokos ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Super post. Veoma koristan i sigurno cu uzeti ili ovo od avokada ili od kokosa. Moja kosa je u prilicno dobrom stanju i ne zahteva neki poseban tretman, ali nije na odmet da se malo pocasti. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno.

      I to dobro stanje se mora održavati, tako da treba da uvrstiš neko od ulja/putera u negu

      Избриши
  11. Još jedan u nizu proizvoda koje bih probala... Baš je interesantno kako ti je pomogao i za lice :)

    ОдговориИзбриши
  12. Stvarno svaka čast na blogu. Pregledno, detaljno i jasno, sto je meni jako vazno, pogotovo kada su u pitanju recenzije. Moraću da dodam i ovu mućaklicu na svoju shopping listu. :D
    Pratim te od sad. srećno

    http://accordingtoablonde.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. odlicna recenzija! u poslednje vreme sam se zaludela proizvodima koji se nanose na kosu pre pranja. ovaj puter nisam probala ali mu mozda nekad i dam sansu iako me puno vise privlaci monoi :)
    trenutno koristim Amla Brahmi ulje bar dva puta nedeljno i obozavam ga :) a konacno sam nasla i nerafinisano kokosovo ulje tako da i njega jedva cekam da pocnem da koristim ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ani.

      I ja volim Brahmi Amla. Pre sam ga češće koristila i nikako da ga ponovo kupim

      Избриши