Rose of Bulgaria Set

Ljubazan tim iz firme Land of Roses (www.bugarska-ruza.rs), mi je poslao set koji vi možete da osvojite u darivanju koje još uvek traje (do 25.11.2013 u ponoć), kao znak zahvalnosti za trud oko nagradne igre, tako da ću vam sada malo detaljnije predstaviti poklon koji će obradovati 3 srećne čitateljke. 



ŠAMPON ZA KOSU


Prirodna ružina voda sa sadržajem etarskog ulja ruže je jedinstven sastojak u ovom specijalno formulisanom šamonu. Ima anitbakterijska svojstva, čisti, osvežava i tonizira kosu. Sadrži i D- pantenol koji hidrira i hrani kosu dajući joj mekoću.


Šampon ima jak miris ruže, kao i svi ostali proizvodi. Ima 300ml. Miris je prilično intenzivan a mogao se osetiti i dok nisam otvorila kartonsku kutiju u kojoj su proizvodi bili upakovani.

Struktura je klasična kao i kod ostalih šampona. Nisam ga još uvek probala, ali očekujte moje utiske u nekoj od recenzija koje su planirane za idući mesec.


Moram na glasiti, zbog onih kojima ovi sastojci smetaju, da sadrži sulfate, koji su u vrhu liste sastojaka, ali i silikone, koje su na dnu u listi. Meni smetaju silikoni, ali ću, kao i sve do sada isprobati, kako bih iznela sve svoje utiske, i predstavila karakteristike ovog šampona koje bi, možda, nekome od vas odgovarale.



SAPUN

Prirodna formula sa 100% sadržaja biljnog palminog i kokosovog ulja, bez konzervansa. Sadrži piling čestice od suve ružine latice. Pogodan je za osetljivu kožu. Obogaćen je glicerinom.



Šapun ima 100g, i kao i svi ostali proizvodi ima jak miris ruže. Pravi bogatu penu. Tek sam ga isprobala, ali mogu zaključiti da ostavlja kožu mekom, i ono što je meni najbitnije kod sapuna, ne čini da koža "škripi" na dodir. Koristila sam ga za tuširanje, i ostavlja lep miris, koji traje još neko vreme, ali ne nešto mnogo duže nego što je to inače običaj sa sapunima koji su parfimisani.

KREMA ZA RUKE



Sa kožom na rukama nemam većih problema. Zimi mi je nešto suvlja, ali ne preterano. Tako da, na moju sreću, nemam potrebu da često koristim kremu za ruke. Ali mislim da je sada pravo vreme da u svoju negu uvrstim i dobru kremu za negu ruku, tako da je ova došla u pravi čas.

Zahvaljujući bademovom ulju, glicerinu, ekstraktu nevena i ruzmarina, koža ruku je intenzivno nahranjena, omekšana i zaštićena od spoljnih uticaja.


Krema ima 75ml, i ono što sam primetila za ovih nekoliko korišćenja je sledeće. Za minut je koža skroz upije. Nije masna ali nakon upijanja ostavlja tanak sloj koji daje svilenkasti osećaj. Kao što rekoh, nemam većih problema pa ne mogu da tvrdim u kojoj meri bi odgovarao jako suvoj koži, ali u mom slučaju je osećaj sasvim dobar.



-------------------------------------------
------------------------------------

14 коментара:

  1. Meni ovo izgleda i zvuci super,jos miris ruze :))

    ОдговориИзбриши
  2. Samo ću reći: Nadam se da će me random.com konačno zavoleti ;)
    Lidija

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Ja ovo mirišem ceo dan, ali sam upravo anketirala ukućane da pitam da li je miris previše jak. Kažu da nije.:)

      Mada, po mom ukusu jeste, kada prvi put osetiš miris ovih proizvoda. Rekoh već, još kutiju nisam otvorila a mirisalo je. Čak je i moja mala sestričina prokomentarisala. Pre 1-2 sata sam namazala ruke i oseća se još miris ali bas, baš minimalno.

      Nije jak u smislu da guši, već se jasno oseća miris ruže. Sad više ništa ne osećam. Samo kada direktno pomirišem :)

      Избриши
  4. Imam losion za telo,tacnije moja mama ga ima. Kada ga namaze mi pobegnemo iz prostorije.Meni generalno proizvodi sa mirisom ruze smrde...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mojoj sestri smeta miris ruže :) Definitivno nije za svakoga. :) Nemamo svi isti ukus. Meni, lično, miris nije bitan. Bitno je samo ako mi se miris baš ne sviđa, da se ne oseća dugo. Krajnji efekat i svrha je mnogo bitnija stvar.

      Избриши
  5. Definitivno me šampon najviše interesuje pa jedva čekam recenziju :)

    ОдговориИзбриши
  6. Trenutno koristim ovaj šampon od ružine vodice i prezadovoljna sam, inače koža glave mi je jako osetljiva na šampone, tako mi retko koji odgovara...a probala sam i neke druge proizvode i sve mi odgovara.

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam nikada probala nista od ovoga i jako bih volela da probam ,posto sam procitala jako lepo iskustvo da imaju zene sa vasim samponom.Pa bih tako i ja da podelim savet kada budem probala
    Valentina Radovanovic
    valentinica00@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na pogrešnom mestu ste ostavili komentar za nagradnu igri, a uz to je prijava nepotpuna. Pročitajte pravila.

      Избриши
  8. Pronasla sam upravo ovaj blog, super je! Zanima me da li je neko probao syoss suv sampon?:-)

    ОдговориИзбриши
  9. Ja ne volim miris ruže, nikako mi ne odgovara. Imala sam jedan parfem, odmah sam ga proslijedila dalje nakon što sam ga dobila.

    ОдговориИзбриши
  10. Divan set, mada kada bih ga ja korisitila morala bih da vidim prvo tačno kako miriše jer miris ruže ume ili jako da mi se svidi ili strašno da mi smeta...

    ОдговориИзбриши