L’Oréal Professionnel MYTHIC OIL SOUFFLE D’OR-Šampon za kosu

Svaki brend ima jednu liniju proizvoda koja posebno privlači pažnju. Kada je u pitanju  L’Oréal Professionnel, lansiranjem ulja  Mythic Oil, ovaj proizvod je postao vrlo popularan širom sveta, a ovo iskustvo se vremenom proširilo i na celokupnu liniju koja se sastoji od šampona, regeneratora, četiri vrste ulja kao i ekskluzivne salonske proizvode.

Nedavno su lansirana još dva proizvoda iz iste linije pod nazivom Souffle D’Or-Balzam i šampon.

Ova dva proizvoda sadrže zlatne čestice i obogaćeni su uljima argana i šafrana. Pored toga, po prvi put u L’Oréal Professionnel-u Souffle D’Or  predstavlja providan regenerator.

Ja sam nedavno probala šampon, koji ima zadatak da učini kosu sjajnom i lepršavom.


Ambalaža i miris: U plastičnoj i fino dizajniranoj ambalaži nalazi se 250ml šampona. Šampon je providan, i pun zlatnih čestica. Ima gustinu koja je klasična za sve šampone, i veoma lep i jak miris, koji se ne zadržava dugo u kosi.

Način korišćenja: Koristi se na dobro poznat način: Umasira se u mokru kosu, a zatim detaljno ispere.

Pranje, i nakon pranja: Pre pranja kose, koristila sam Kerastase Immersion Nutritive, Iris Royal, nakon čega sam morala dobro da isperem kosu. Prilikom prvog šamponiranja nije bilo dovoljno pene, ali nakon ispiranja i ponovnog nanošenja šampona javlja se dovoljna količina, zahvaljujući kojoj se šampon ravnomerno rasporedi po temenu. Pošto ovaj šampon u sebi nema silikone, već možete predpostaviti da, ukoliko imate problema sa raščešljavanjem, nakon šampona je neophodno da koristite i masku ili regenerator. Ja sam mogla da očešljam kosu, ali nije išlo onoliko lako koliko sam to i navikla kada koristim masku. 


Zlatne čestice: Kada su u pitanju zlatne čestice koje ovaj šampon sadrži, koliko sam mogla da primetim, one se u kosi uopšte ne vide. Ali kosa ima baš lep i prirodan odsjaj.

Mašćenje: Prilikom korišćenja ovog šampona nisam primetila da se kosa bržim ili sporijim tempom masti, tako da mogu da zaključim da ne reaguje na lučenje masnoće.

Reakcije na koži glave: Ono što me je posebno obradovalo kod ovog šampona jeste što nema apsolutno nikakve reakcije na temenu, jer, kao što znate teme mi je jako osetljivo, naročito kada su u pitanju profesionalni proizvodi. Verujem da je tome najviše doprinela činjenica da je šampon bez silikona i parabena, koji inače mogu prouzrokovati mnoge probleme na koži glavi, prekomerno mašćenje, perut, pa čak i opadanje kose, ukoliko se duži vremenski period koriste šamponi koji u sastavu imaju silikone.

Zaključak:
Ovaj šampon me je prijatno iznenadio, pre svega zbog odluke proizvođača da u sastavu ne budu silikoni, jer ogroman broj šampona namenjenih profesionalnoj upotrebi sadrže iste. Izuzetno je blag prema koži glave, a opet odlično čisti. Kosa je meka, sjajna, i kao što su obećali-lepršava, s tim što izgled krajeva uveliko zavisi od toga koji proizvod koristite nakon šampona. Sigurno ću nastaviti da ga koristim, a ukoliko bude nekih promena o utisku, iako verujem da neće, moći ćete to da pročitate u nekom od narednih postova.

32 коментара:

  1. Čini se divnim. Drago mi je da si ti zadovoljna.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam koristila Mythic oil, ulje za kosu, i krajevi su mi bas lepo reagovali na isto. Meni generalno nijedan sampon ne peni na prvo pranje, ali na drugo svaki. A jel nemaju neku masku ili regenerator u kolekciji posto ja ako ne stavim masku, opasce mi pola kose dok se budem cupala pokusavajuci da je rascesljam. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaju, i masku i regenerator, ali nisam probala. Ne znam kako miriše ulje, ali ako i približno miriše kao šampona ja ga moram imati :)

      Избриши
  3. Odlična recenzija. Imala sam masku iz ove linije i bila mi je super pa ću na listu staviti i ovaj šampon :D

    ОдговориИзбриши
  4. Mene tako privlaci ovaj sampon,pogotovo sto ima ulje,mislim da cu ga uzeti :)

    ОдговориИзбриши
  5. Eh, znala sam da imam krivi proizvod. Naime, imam regenerator a šampon nisam probala, nažalost.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo, upravo sam pogledala recenziju. Vidim da nisi nesto odusevljena, ali, nazalost od bilo kog regeneratora ne mozemo da ocekujemo mnogo :(

      Избриши
  6. Toliko lepo izgleda da bih sve probala iz ove linije!

    ОдговориИзбриши
  7. Deluje odlično ovaj šampon, rado ću ga probati :)

    ОдговориИзбриши
  8. Mene privlaci cela kolekcija ,narocito sampon i balzam. U sustini je sve to radi na istom principu,tj mnogi profi proizvodi imaju bar jednu liniju za sve tipove kose sa arganom -Revlon orofluido i znam za Dikson-argabeta line. Svi fenomenalno mirisu.

    ОдговориИзбриши
  9. Meni ovo zvuci fenomenalno :) Mislim da cu ga nekada sigurno probati (kada potrosim sve koje trenutno imam) :)

    Svidja mi sto ne sadrzi silikone, kao i jaci miris, steta samo sto se na zadrzava u kosi :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas steta. A super je stvarno sto nema ni silikona ni parabena, sto je retkost u danasnje vreme

      Избриши
  10. Nisam probala, ali čitala sam o njemu :) Većinom su isti dojmovi kao i kod tebe :) i super je što nema silikona i parabena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, u suštini to je to.. Ne mogu se mnogo razlikovati utisci kada se radi o ovakvom proizvodu

      Избриши
  11. Zvuči odlično i svakako ću ga staviti na listu želja.

    ОдговориИзбриши
  12. Maska iz ove linije je odlicna! :)

    ОдговориИзбриши
  13. Одговори
    1. U frizerskim salonima koji rade sa Loreal Professionnel proizvodima, kao i u online prodavnici kod Cvrleta.

      Избриши
  14. Super je blog. Jedino bih volela da pocnes da slikas sastav sampona/pakovanja/ulja. I bilo bi korisno na kraju teksta staviti gde se moze nabaviti i po kojoj ceni otprilike. :)
    Inace sve pohvale!

    ОдговориИзбриши
  15. Probala sam ovaj sampon pre nekoliko meseci i totalno razocarenje. Prvi put kada sam ga probala, osetila sam da mi je teme suvo i da neprijatno zateze, sto me je prilicno iznenadilo, jer mi je frizerka rekla da je izuzetno blag sampon. Posle drugog pranja, moje teme je pocelo da se peruta, tako da je sampon zavrsio u ormaricu. Inace posle tog sampona, moja kosa koja je inace retka, izgledala je jos redje i uzasno se elektrisala, toliko mnogo da nisam mogla da je ocesljam a da ne kvasim cetku kako bih smanjila elektricitet. Za mene je ovaj sampon totalno razocarenje.

    ОдговориИзбриши