OLAPLEX No.8 Bond Intense Moisture Mask (hidratantna maska za kosu)


Olaplex brend je sa razlogom popularan širom sveta. Mislim da ni jedan brend poslednjih godina nije uspeo da postavi ovakav, slobodno mogu reći "trend" koji mnogi brendovi pokušavaju da iskopiraju. Isprobala sam skoro sve što imaju u ponudi i nekoliko njihovih proizvoda su moji favoriti i nešto čemu ću se sigurno vraćati u budućnosti. Olaplex No.3 Hair Perfector, Olaplex No.7 Bonding Oil i ova maska - Olaplex No.8 Bond Intense Moisture Mask, su top 3 Olaplex proizvoda koje sam isprobala i kojima sam iskreno oduševljena.

OLAPLEX No.8 Bond Intense Moisture Mask je intenzivna maska za hidrataciju koja obećava više sjaja, hidrataciju i glatkoću. To zapravo treba da obezbedi svaka kvalitetna hidratantna maska. Može se koristiti samostalno, a za još bolje rezultate je možete kombinovati sa Olaplex No.3 tretmanom. (i sa Olaplex No.0, ali i sa ostalim Olaplex proizvodima). Ja sam izabrala da je testiram samostalno, jer sam želela da vidim čist efekat ove maske. Ima vrlo bogatu listu sastojaka, bis-aminopropyl diglycol dimaleate-koji Olaplex u svojim proizvodima ističe kao glavni sastojak, različita ulja, ceramide, hijaluronsku kiselinu, skvalan...

Miris, količina, gustina - Dolazi u pakovanju od 100ml, što jeste mala količina (profesionalne maske su obično u pakovanju od 200-250ml), međutim, kao i ostali Olaplex proizvodi, i ova maska se koristi u izuzetno maloj količini jer su proizvodi vrlo koncentrovani i nema potrebe preterivati sa količinom. Meni je 100ml bilo dovoljno za 11 korišćenja. Miris je lep, prijatan, ne previše intenzivan i dominantan. Pakovanje je sa pumpicom i vrlo je praktično i za mene idealno za doziranje proizvoda. 

Nanošenje i vreme držanja - Poseban akcenat želim da stavim na nanošenje, kao što to uvek ističem u recenzijama profesionalnih maski za kosu. Maska nije masna ali je malo gušća, zbog čega ne preporučujem da uzmete previše maske u šaku odjednom, već da pumpicom istisnete vrlo malu količinu, nanesete na jedan pramen i dalje nastavite da dozirate, malo po malo, pramen po pramen, od ušiju ka krajevima dok ne nanesete masku na celu kosu. Ja svaki pramen, nakon nanošenja maske očešljam Tangle Teezer Wet Detangler četkom koja je fenomenalna za češljanje mokre kose. Na ovaj način odlično kontrolišete koju količinu ste naneli, ravnomerno obložite dlaku maskom i ne potrošite preveliku količinu proizvoda bespotrebno. Ukoliko biste uzeli veliku količinu maske u šaku i naneli onako odokativno na krajeve, nisam sigurna da biste lepo rasporedili masku, ali sigurno biste potrošili preveliku količinu proizvoda, i potrošili biste je prebrzo. Nakon nanošenja, kosu uvijem u pletenicu ili nisku pundju, zavežem svilenom scrunchie gumicom i ostavim da odstoji na glavi, koliko imam vremena, a to je obično između 10 minuta i pola sata, iako proizvođač kaže da je 7 minuta dovoljno. Ja volim da hidratantne maske držim malo duže.

Efekat nakon korišćenja - Vrlo lepo se ispira, bez ostavljanja masnog traga i pri ispiranju se oseti da je dlaka omekšana i mnogo lepša na dodir. Čini kosu izuzetno hidriranom, mekom, sjajnom, četka bez problema klizi po dlaci prilikom češljanja i suve i mokre kose, a ono što bih posebno istakla je da je kosa svakim pranjem bila sve lepša na dodir i izgled, iako ja nemam večih problema sa suvoćom. Izuzetno lepo zagladjuje krajeve, dlačice koje su kraće ne štrče, prikriva sitna oštećenja, dodaje sjaj kosi i ni malo je ne oteža. Jedan dan nisam mogla da osušim kosu nakon pranja i izašla sam iz kuće sa vlažnom kosom i bila sam oduševljena kako je kosa izgledala, koliko je bila glatka, sjajna i kako su krajevi izgledali, zahvaljujući ovoj maski i mrvici uljanog seruma.  Još jedna bitna stvar je da ne oduzima punoću dlaci, što je meni sa tankom kosom važno. 


Koliko često sam je koristila i kako sam je kombinovala? - Namerno je nisam koristila nakon svakog pranja, već sam kombinovala sa blažim maskama (jedno pranje jedna, drugo pranje druga) i zaista sam oduševljena rezultatom koji dobijam sa njom. Vi je možete koristiti i češće, u zavisnosti od potreba i stanja kose, ali ako samo održavate rezultate, slobodno je možete rotirati sa nekom drugom maskom ili čak blazamom. Moja dlaka nije dehidirirana, veći problem je to što je tanka i slaba, ali jasno vidim efekat kvalitetne hidratantne maske, a ova to svakako jeste. Mogu je staviti u rang sa Redken All Soft Heavy Cream, koja je jedan od mojih najvećih favorita (prednost Redkena je što dolazi u većoj količini, ali je malo ređa od Olaplexa), dok prvo mesto na tronu ne mogu da oduzmem Moroccanoil Intense Hydrating, jer je to maska koja je meni lično iznad svega što sam ikada probala po svim parametrima. 

I za kraj - Imate moju preporuku da isprobate ovu masku, jer zaista mislim da Olaplex radi odličan posao i da su njihovi proizvodi posebni. Formula je vrlo kvalitetna, bogata, i smatram da vredi uložiti u ovakav proizvod, bilo da imate dehidriranu, suvu kosu ili vam je potrebna kvalitetna maska za održavanje kvaliteta. Ako već imate Olaplex No.3 tretman, verujem da vam može biti zanimljivo da ih testirate zajedno. Javite mi utiske ako ste isprobale tu kombinaciju.

Gde kupiti? Sajt www.prodajakozmetike.com , preko koje masku možete kupiti online, kao i Bellissima prodavnica u Novom Sadu, u ulici Njegoševa 15.
Cena: 2990 din.
Količina: 100ml
Sastav: Water (Aqua/Eau), Dimethicone, Cetyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Glycerin, Stearyl Alcohol, Ethylhexyl Olivate, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Bromide, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Quaternium-80, Rosa Canina (Rose Hip) Seed Extract, Ceramide AP, Ceramide NP, Hydrolyzed Jojoba Esters, Sodium Hyaluronate, Sodium PCA, Bis-Aminopropyl Diglycol Dimaleate, Arginine, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, Jojoba Esters, Panthenol, Squalane, Carthamus Tinctorius (Sunflower) Seed Oil, Glycine, Alanine, Serine, Valine, Isoleucine, Proline, Threonine, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Histidine, Hydroxyethylcellulose, Phenylalanine, Aspartic Acid, PCA, Phosphatidylcholine, Citric Acid, Sodium Lactate, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Bis-Cetearyl Amodimethicone, Fragrance (Parfum), Citral, Hexyl Cinnamal, Limonene.

1 коментар: