Redken All Soft Heavy Cream - Maska za kosu (hidratantna)


Već neko vreme mislim o ovoj recenziji sa strahom da neću uspeti dovoljno dobro da vam prenesem svoje impresije. Takav osećaj imam uvek, kada u rukama imam neki mnogo dobar proizvod, iako će uskoro biti 5 godina od kako pišem za vas. Tako da, na samom početku ću vas zamoliti da naoštrite pogled i pokušate da osetite moje oduševljenje :)

Redken je američki brend, u svetu vrlo poznat, dok je kod nas, čini mi se, tek među frizerima. Međutim, verujem da ste i vi, poput mene, obožavaoci nege kose, čuli nekada za ovaj brend. Tek nedavno, kada se pojavio na sajtu www.prodajakozmetike.com , palo mi je na pamet da pogledam šta to nude, i kakve su recenzije. Prvo što mi je zapalo za oko, jeste maska Redken All Soft, koja je po sastavu hidratana (iako pri kraju liste ima proteine, ipak ću je okarakterisati kao hidratantnu), a po recenzijama nešto što se mora probati.
Proizvođač navodi da je Redken All Soft krema za intenzivnu negu kose. Kaže da intenzivno hrani i čini kosu lakom za oblikovanje i izuzetno mekom. Preporučuje da se na kosi drži od 5-15 minuta.
Maska dolazi u pakovanju od 250ml, prijatnog je mirisa, srednje gustine, i nemasne strukture. Kao i svaka jaka, koncentrovana maska, i ova se sporo troši. Ja sa srednje dugom kosom ovu količinu trošim za puna dva meseca. Obožavam hidratantne maske koje nisu masne i koje ne ostavljanju sloj na dlaci koji ume da oteža i zamasti. Ja je na kosi držim između 15 i 30min. što je sasvim dovoljno za predivan efekat i negu kakvu daje. Nanesem je, regularno, nakon pranja šamponom, nakon što peškirom upijem višak vode. Nanosim je utrljavajući nežno pramen po pramen, od ušiju ka krajevima. Obožavam taj osećaj kada već prilikom ispiranja maske osećam koliko je kosa divna i meka na dodir. 


Sada ide onaj teži deo, a to je da vam prenesem to koliko je divan osećaj pod prstima, dok dodirujem kosu kada koristim ovu masku. Definitivno najlepši osećaj u odnosu na sve druge maske koje sam koristila pa i one koje su mi među omiljenim. Kosa je savršeno složena, zaglađena, ali ne i slepljena, jako meka ali ne i mlitava, savršeno svilenkasta pod prstima, sa predivnim odsjajem.  Savršeno hidrira kosu, čineći je mekšom i glađom. Iako zaista retko kada imam problem sa suvoćom kose, sa ovom maskom osećam jasno koliko jaku negu pruža, pored što kosa estetski deluje mnogo lepo, kao da je fenirana. Ne mogu vam nikako opisati koliko je lepa, i koliko negovano izgleda.  Počela sam da je koristim neposredno pred odlazak na more i sa mora sam se vratila sa predivnom, mekom, zdravom, kosom, ni malo lošijeg kvaliteta i pored toga što mi je vreme za šišanje, i pored svakodnevnog-celodnevnog sunčanja i kupanja u slanoj vodi. Sa maskama ovog ranga zaista utičete na kvalitet kose i dobijate dugoročne rezultate, i to je razlog zbog kojeg ću vam uvek preporučiti da problem sa kosom rešavate sa profesionalnim maskama, jer se itekako isplate. 

Rešiće probleme ekstremno suve kose, tako da, mogu reći da je ova maska savršena za osobe sa farbanom, blajhanom, i izuzetno suvom kosom. Moj savet je da, ako imate takvu  kosu, ne trošite novac na gomilu drogerijskih maski, seruma, prskalica, jer vam za taj problem neophodna i dovoljna samo jedna kvalitetna hidratantna maska koja će dati prave, dugoročne rezultate. 

Jedina mana jeste cena, i molim vas da povede računa gde je kupujete jer mnogi saloni/ frizerski šopovi ove maske prodaju za oko 5000din. dok je na sajtu prodajakozmetike 3400din. Zašto je tolika razlika, zaista ne znam, ali svakako obratite pažnju na to.

Gde kupiti? www.prodajakozmetike.com (ili u njihovoj radnji u Novom Sadu na adresi- Njegoševa broj 15)
Količina: 250ml
Cena: 3400 din.

18 коментара:

  1. Ok, prodato, vrrrlo uskoro.
    Plava blajhana, oštećena, sve imam.

    Redken je stvarno priča za sebe. Fantastičan brend.
    A zašto je prodaju po 5k, pa...čista matematika (da svi budu srećni, i prodavac i prostor i komercijalista i sve...).
    Odlična recenzija, kao i uvek.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma, znam, ali nisam se do sada susrela sa tolikom razlikom u ceni kada su pitanju proizvodi za negu kose :) Sigurna sam da bi se ova maska tebi jako dopala, tako da sve preporuke. Hvala Di :*

      Избриши
  2. Da li ce je trpeti tanka kosa?..Molim te kazi DA 😁😁!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što rekoh u recenziji- meni je savršena a imam izuzetno tanku kosu. Nema razloga da ovom tipu kose neka maska ne odgovara, sem ako maska ostavlja mastan trag na dlaci. A kao što možeš pročitati u recenziji- ova to ne čini :)

      Избриши
  3. Je li bolja od Tigi Antidotes Resurrection?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obe su fantastične, ali kao što si mogla pročitati u recenziji- ova mi je bolja od onih najboljih koje sam koristila. Razlika u ceni između te dve maske je oko 1000din. Kome to ne predstavlja problem- moja preporuka je da isprobaju Redken, ali i sa Tigi se dobijaju odlični rezultati. Sa obe se može postići hidriranost i rešiti problem suvoće.

      Избриши
  4. Pozdrav,potrebna mi je sva moguca pomoc.Ja imsm previse keratina u kosi,bukvalno je kao okostala.Pod mikroskopo se vide slojevi I slojevi keratina.Niko ne moze da vjeruje,I niko ne zna od cega je.Ima li ko savjet kako da je njegujem.Svaka pomoc bi mi dobro dosla,Bojana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ćao Bojana. Pretpostavljam da želiš da se rešiš tog krutog osećaja na dlaci. Ja bih ti savetovala da se odlučiš za neku jaku hidratantnu masku koja nije previše masna, već radi po principu omekšavanja. Ne mogu ti preporučiti ništa bolje od ove Redken maske i Tigi Resurrection, jer bolje od toga nisam probala. Ako ti to ne pomogne onda zaista ne znam u čemu je problem. Javi mi svakako šta si uradila. Pozdrav

      Избриши
  5. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши
  6. Da li Vam se pokazala kao bolja od Tigi resurrection maske? Super ste 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na lepim rečima. Kao što sam napisala u tekstu, pokazala se pobolje od bilo koje maske koju sam probala, ali i Tigi je zaista jako dobra.

      Избриши
  7. Kupila sam ovu masku ali mi se cini kao da mi isusuje kosu ili ja negde gresim pri koriscenju.Molim te da napises post o proizvodima koji odgovaraju tvojoj mami za nas koji imamo kosu slicnu njenoj😉Divan ti je blog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na lepim recima. Bukvalno je nemoguce da ti ova maska isusuje kosu, jer nema ni jedan sastojak koji to moze da izazove. Zaista ne znam sta je u pitanju. Mnogo zena mi se javilo i svaki utisak je bio jako pozitivan. I moja mama koristi ovu masku i kosa joj je divna.

      Избриши
  8. Hvala ti na preporuci.Vec nakon prvog pranja primjecujem razliku☺

    ОдговориИзбриши
  9. Heej, odlicna recenzija, samo nisam nasla sastav a zanima me ova maska , razmisljam o kupovini, da li ima silikona ?

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман10. јул 2021. 13:26

    Ja je koristim godinu dana. Farbana, bakar zlatna kosa, duga, tanka dlaka ali zivahna......zadovoljna maskom.
    Jel je obavezan balzam kad se koristi iva maska?
    I jel posle svakog pranja koristite?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne koristim balzame nakon maski. Napomenula bih to u recenziji. Moze se koristiti nakon svakog pranja, ako ima potrebe ili je mozete kombinovati sa nekom drugom maskom.

      Избриши