Olaplex Oil No.7 Bonding Oil Tretmansko ulje za kosu



Pisala sam o različitim uljima za kosu, od jeftinijeg ranga do luksuznijih brendova, ali ovo ulje je drugačije od svih ostalih koje probala do sada. Ovo je poslednji Olaplex proizvod koji je izašao na tržište, i poslednji korak u Olaplex tretmanu, ali ga naravno možete koristiti i samostalno, bez da radite Olaplex tretman. Ja ga testiram na taj način, bez upotrebe svih koraka, o kojima sam vam već pisala ovde (klik).

Proizvođač ističe da Olaplex Bonding Oil pruža UV zaštitu, štiti od toplote do 230 stepeni, ima anti frizz efekat, skraćuje vreme sušenja, čuva boju i pojačava intezitet sjaja, omogućava lakše češljanje, zaglađuje i omekšava. U sastavu ima ulje moringe, kamelije, nara, suncokretovo i kukuruzno, beta karoten, biljne ekstrakte i naravno silikone, kao i sva tretmanska ulja ovog tipa. 


Prva stvar kod ovog proizvoda koja mi je zapala za oko jeste količina, jer dolazi u bočici od 30ml. A pritom je ređe od proseka kada su u pitanju ostali uljani serumi. Međutim, kada sam isprobala proizvod bilo mi je jasno da je ovo nešto poootpuno drugačije i da sa razlogom dolazi u toj količini. Iako je ređe, jako je koncentrovano. Deluje jače od bilo kog drugog uljanog seruma o kojem sam vam do sada pisala, i mnogo više se oseća ulje od silikona, a opet nije teško. Uporediću sa Moroccanoil Light uljem, koje je verovatno najluksuznije ulje koje sam probala, koje je gušće, za razliku od Olaplexa, ali Olaplex ulje je, ne mogu da kažem masnije jer nije otežavajuće masno, ali jače je. Vrlo zanimljiva formula, koja mojoj tankoj kosi savršeno prija, jer nije teško na kosi, već ga kosa lepo upije, a efekat je fantastičan.

Ima lep miris, ali prilično blag. Dozer na vrhu bočice je jako uzak i to me je prvo zbunilo jer ulje izlazi u kapima, ali kada sam isprobala shvatila sam da mi doslovno treba nekoliko kapi, mnooogo manja količina od bilo kog drugog uljanog seruma. Tako da je doziranje savršeno lako. Nanesem par kapi na šaku, protrljam dlanove a zatim utrljam u krajeve kose. Najviše volim da ga nanesem na mokru kosu, u maloj količini, a zatim po potrebi stavim još malo ukoliko poželim dodatno zaglađivanje. Ako ovako nanosite bilo koji uljani serum, nema šanse da preterate sa količinom i zamastite kosu. Ovo ulje momentalno omekša kosu i to baš lepo omekša, jaaako je zagladi i učini sjajnom. Kosa ne bude mekša samo trenutno, već taj efekat traje sve do narednog pranja.  Kada ga nenosim pre sušenja fenom, ne koristim dodatno proizvod za zaštitu od toplote. Ne koristim ga kao zaštitu od toplote pre peglanja/uvijanja, jer sam navikla na Redken Play Safe koji mi odlično radi posao. Efekat kada koristim samo ulje me čak podseća na efekat koji imam nakon Olaplex 3 tretmana, kada je u pitanju omekšavanje kose. 


Može se kombinovati sa leave in kremom Olaplex No.6 Bond Smoother, tako što se mala količina pomeša sa par kapi ulja. Na taj način se struktura kreme malo razblaži, što je super jer je krema malo gušća i baš treba paziti na količinu kada se koristi. Oba proizvoda vam ne trebaju ali ih u svakom slučaju možete kombinovati. Javilo mi se nekoliko devojaka, koje su oduševljene ovom kombinacijom. Ja sam ipak više fascinirana samim uljem.

Nisam mogla da zamislim koliko sporo se troši, zaista mi je neverovatno. Ovo ulje mi je možda najpribližnije mom (do sada) najdražem Wella Oil Reflections ulju, koje je takođe ređe, ali jako lepo formulisano, samo Olaplex ulje još više omekša i još više zagladi i deluje koncentrovanije.  Imam utisak da ne mogu dovoljno da vam prenesem oduševljenje, i verovatno jeste nemoguće, morate probati. Moj predlog je da ako niste sigurni da li vam odgovara/treba, posetite frizera koji radi sa Olaplexom, i isprobate. Od mene imate najiskreniju, ogromnu preporuku.

Pratite me na Instagramu, gde svakodnevno sa vama delim nešto zanimljivo i korisno u vezi kozmetike @zdravakosa.i.kozmetika

Cena: 2720 din.
Količina: 30ml

0 comments:

Постави коментар