Moroccanoil Intense Hydrating Mask - hidratantna maska


Moroccanoil je jedno od največćih oduševljenja za mene od kada imam blog. U pitanju je brend koji u svim svojim proizvodima ima kao dodatak arganovo ulje, što možete pretpostaviti i po samom nazivu brenda. Već sam isprobala nekoliko njihovih proizvoda, koji su itekako vredni pažnje, a celu priču sam morala upotpuniti i jednom hidratantnom maskom o kojoj vam danas pišem.


Moroccanoil Intense Hydrating Mask je intenzivna hidratantna maska bogata arganovim uljem, algama, antioksidansima, vitaminom A i E. Proizvođač ističe da maska ima bogatu, kremastu formulu koja duboko hidrira i poboljšava teksturu i poslušnost kose. Takođe ističe da je namenjena debeloj i suvoj dlaci, ali ako me malo duže pratite znate da se ja ovakvim natpisima ne vodim (jasno je jer moja dlaka nije debela i nema nekih posebnih problema sa suvoćom). 


Hidratacija je potrebna svima, ne samo onima sa trenutno isušenom kosom. Hidriranjem dodatno omekšavamo kosu, zaglađujemo je, dobija sjaj i izgleda zdravije i lepše. Hidriranje omogućava da četka lakše klizi i da lakše raščešljamo umršene delove, zahvaljujući čemu manje krzamo i kidamo dlaku. Poseban akcenat na hidrataciju stavljam leti, kada zbog sunca kosa postaje suvlja, ali i zimi zbog suvoće vazduha u zatvorenom prostoru usled grejanja i niskih temperatura napolju, što vrlo utiče na suvoću kose.  Ništa ne daje tako lep tretnutni efekat nakon pranja i lepši osećaj pod prstima od hidratantih maski i tretmana.


Nanosi se na opranu kosu nakon što peškirom upijemo višak vode i preporučeno je da se drži između 5-7 minuta nakon čega se ispira. Ja sve maske nanosim na kosu pramen po pramen, pa tako i ovu, izbegavajući kožu glave. Nanosim malu količinu jer je maska dosta bogata i nema potrebe da trošim preveliku količinu za jedno korišćenje. U poslednje vreme nakon nanošenja maske volim da očešljam kosu The Wet Brush četkom kako bih lepo rasporedila masku, ali to ne morate raditi. Naročito ne preporučujem da to radite ako nemate četku koja je prilagođena češljanju mokre kose. Nekada sam je držala oko 7 minuta po uputstvu a nekada i duže. Efekat je savršen i nakon 7 minuta držanja i mislim da je to sasvim dovoljno, ali po želji je slobodno možete držati i duže. Sami procenite kako vam prija.


               

Maska dolazi u bočici od 250ml u odličnom pakovanju koje ispod poklopca ima još jedan zaštitni poklopac koji čuva masku. Ima lep specifičan miris, koji me nešto posebno nije oduševio ali mi ta stavka nije mnogo važna. Struktura ove maske je nešto posebno i najlepše sa čim je moja kosa do sada imala dodira. Kada pomislite na proizvod sa uljima, verovatno vam na pamet padne nešto masnjikavo, ali ova formula je savršena, u vidu najdivnije kreme koja se lako razmazuje i u tanjem sloju lepo obloži dlaku. Ulje uopšte ne dominira u ovakvoj formuli i maska nije masna. Najvažnija stvar kod jedne skuplje, kvalitetne maske, jeste što se takvi proizvodi u najvećem broju slučajeva jako sporo troše. Uopšte nema potrebe koristiti previše maske za jedno korišćenje jer je formula toliko bogata da ćete i sami osetiti pod prstima da je dovoljna mala količina. Ne zato što će ova maska zamastiti dlaku, već zato što je mala količina dovoljna da bi maska obavila svoju funkciju i nema potrebe da potrošite veću količinu od potrebne.

Lako se ispira ne ostavljajući mastan sloj nakon pranja. Iako postoji i light verzija ove maske namenjena tanjoj kosi, ja moram još jednom istaći da ova maska zaista nije masna i preteška čak ni za moju kosu koja je jako tanka i nije gusta. Moj favorit, kada su u pitanju hidratantne maske do sada je bila Redken All Soft Heavy Cream, koja stvarno fantastično hidrira i daje dugoročne rezultate. Ovu činjenicu su mi potvrdile i osobe sa izuzetno suvom, debelom dlakom koja je suprotnost u odnosu na moju kosu, i  mislim da je sa razlogom favorit mnogih.  Međutim, ova maska je po svim parametrima još bolja od Redken All Soft. Jako mi je teško da uporedim dve maske koje imaju istu ulogu i rade istu stvar, i da opišem nešto specijalno drugačije hidratantnu masku čija uloga je jasna, ali mislim da je dovoljno da vam kažem da Redken predobro hidrira i omekša kosu, a Moroccanoil još bolje, kosa je još lepša na dodir, i krajnji rezultat je još jači i bolji. Kada nakon korišćenja samo prosušim kosu fenom, krajevi su sjajno složeni čak iako mi je vreme za šišanje i ima oštećenih delova, kosa deluje zdravo i sjajno i savršeno lako se raščešljava. Ne mogu da opišem koliko je kosa divna na dodir i savršeno hidrirana, uz tanak sloj maske, koja vam može baš dugo trajati. Za vreme ovog testiranja, sam nekoliko puta koristila proteinsku masku nakon pranja i to baš Moroccanoil Repair, jer nemam često priliku da koristim uporedo proteinsku i hidratantnu masku istog brenda, i oduševljena sam ovakvom negom, koja je zaista luksuzna i za mene predivan ritual u kojem jako uživam.

Često dobijam pitanja, u vezi ovako kvalitetnih maski, da li mogu biti previše jake za vašu kosu. Činjenica da je neka maska jako kvalitetna, bogata i odlično formulisana, ne znači da je ona toliko jaka da će ostaviti negativan efekat na vašu dlaku. Naprotiv. Kosa ne može biti previše omekšana, previše hidrirana. Može biti umašćena i slepljena, ali to je tako ne zato što je neka maska jako koncentrovana i kvalitetna, već zato što ima takvu formulu koja ostavlja mastan sloj. Ja u svojim recenzijama uvek ističem da li maska ostavlja mastan sloj i da li oteža kosu jer mi je ta činjenica od velike važnosti. Takve maske izbegavam jer ne prijaju mom tipu kose, a inače retko nailazim u ovom rangu proizvoda na takve formule. Tako da ne mislim da ova maska može biti prejaka za bilo koga.


Može se, ali i ne mora koristiti nakon svakog pranja, u zavisnosti od vaših želja i potreba. Možete je kombinovati sa nekom proteinskom maskom ukoliko je vašoj kosi pored hidratacije potrebno i jačanje, Takođe je možete kombinovati i sa nekom slabijom  maskom ili regeneratorom, radi održavanja rezultata i za "zatvaranje" dlake nakon pranja kose kada ne koristite Moroccanoil masku.  Ili je jednostavno koristite samostalno nakon svakog pranja. Moj savet je da sami procenite kako vam prija i odgovara. Ja sam je zbog testiranja koristila nakon svakog pranja, sem nekih par puta kada sam koristila proteinsku masku. U "normalnim" uslovima bih je koristila uz rotiranje sa proteinskom maskom jer mom tipu kose to najviše odgovara


Moroccanoil Intense Hydrating masku bih preporučila svim ljubiteljima kvalitetne nege kose, koji uživaju u ovakvim ritualima i imaju mogućnosti da pruže kosi luksuznu negu, a pre svega osobama sa izuzetno suvom kosom kojima je potrebna intenzivna hidratacija. Sa ovako kvalitetnom maskom/tretmanom, možete dobiti dugoročne rezultate i hidriranost, koja nije samo trenutni efekat.


Gde kupiti? Online, putem sajta www.prodajakozmetike.com i u Bellissima prodavnici u Novom Sadu, Njegoševa 15.
Cena: 4300 din.
Količina: 250ml


1 коментар:

  1. Sta mislis o Garnier Hair Food maskama, da li si probala neku? Zahvaljujuci tvom blogu i recenziji kupila sam Redken extreme building masku i jako sam zadovoljna. Pre kupovine neke profesionalne hidratantne maske, htela bih neku drigerijskog ili srednjeg cenovnog ranga.....moze neka preporuka.

    Pozdrav! 🙂

    ОдговориИзбриши