Viviscal Pro (prvi utisci nakon 3 meseca


Došlo je vreme da podelim prve utiske o Viviscal PRO tabletama, nakon 3 meseca upotrebe. 

Pre svega, moram naglasiti da imam hipotireozu i insulinsku rezistenciju za šta već godinama pijem terapiju. Hormonski disbalans je često uzrok opadanja kose, ali ja uz terapiju to držim pod kontrolom, dok sam suplementima želela da dodatno utičem na kvalitet kose koja je inače dosta tanka. Zato ovaj put neću pisati iz ugla nekoga ko ima ozbiljan problem sa opadanje, ali verujem da vam moje iskustvo može značiti. 

Viviscal PRO je jača, obogaćena formula koja se preporučuje pre svega kod intenzivnog opadanja kose oba pola. Kada sam počela da ga pijem imala sam blago opadanje, koje je prestalo već nakon par nedelja, pa ne mogu da tvrdim šta je uticalo na to. Na youtube-u postoji puno rezenzija gde ljudi sa ozbiljnim problemima prenose svoje iskustvo, pa predlažem da pogledate. 

Pored sprečavanja opadanja, može da utiče i na rast nove kose, na poboljšanje kvaliteta kose, kože i noktiju. 

Ovo je dosta skupa suplementacija, ali ako ste u mogućnosti i imate ozbiljnih problema sa opadanjem, moj savet je da izaberete brend u koji ćete imati poverenje. Viviscal ima puno naučnih studija, preporučuju ga doktori i meni zaista uliva poverenje. Mislim i da je važno da istražite uzrok problema i utičete na njega sa više strana. 

🔸Koliko dugo se koristi? Kod intenzivnog opadanja se preporučuje najmanje 6 meseci, ali već nakon 3 meseca mogu da se primete prvi efekti. 

🔸Način primene: dve tablete dnevno, ujutru i uveče-u prvih 6 meseci, a kasnije 1-2 tablete dnevno po potrebi. 

🔸Nuspojave? Iako u isto vreme pijem Metformin koji je baš jak, nisam imala bilo kakve probleme. 

🔸Nakon 3 meseca: Glavno što primećujem je još nove kose (nisam koristila druge tretmane sa rast). Takodje, koža mi je u znatno boljem stanju u poslednje vreme i ne izlaze mi hormonske bubuljice. Što se tiče noktiju, nažalost ne mogu da se pohvalim dobrim stanjem jer sam duže vreme imala gel pa ih oporavljam. 

Za sada je to-to, a ja sam nedavno započela novu kutiju, pa vam se ponovo javljam za 3 meseca. 

Sve informacije o Viviscal suplementaciji i njihovim ostalim proizvodima možete pronaći na njihovom oficijalnom  sajtu www.viviscal.rs

0 comments:

Постави коментар