Teknia Organic Balance šampon i maska (hidratantna)

Mislim da me dugo neki šampon nije ovoliko oduševio, i to na prvu nakon što sam isprobala tester. Toliko da sam poželela da ga koristim uz masku iz iste linije (što retko radim jer volim da pravim svoju kombinaciju) i to vam dovoljno govori koliko sam oduševljena. 




Teknia Organic Balance linija za negu kose je sa akcentom na hidrataciji.  Pored šampona i maske, sadrži i leave in regenerator u spreju i uljani serum.


🔶Šampon je bez sulfata, silikona, parabena i mineralnih ulja. Iako nema sulfate vrlo lepo peni, što olakšava čišćenje i zbog toga se ne troši previše brzo. Njime kosu šamponiram jednom ili dva puta u zavisnosti od toga koliko je zamašćena. 


Ovaj šampon daje jaako lep sjaj kosi i to bez i malo otežavanja kose. Neverovatno mi je da kosa toliko lepo sija, a ne zamasti se brže nego inače, i to me je baš oduševilo. Super čisti, ne isušuje dlaku, nije izazvao perut i svrab na mojoj osetljivoj koži, a kosa nakon njega nije gruba i ne skripi pod prstima.  Mislim da je odličan za sve tipove kose i kože. Odličan je izbor za one koji imaju farbanu kosu jer je nežan i nema agresivne čistače (to znači da se farba neće brže isprati). Ima prijatan miris koji osvežava, i svaki put mi je užitak dok perem kosu. Čista desetka!


🔶Za masku Teknia Organic Balance proizvodjač kaže da je namenjena intenzivnoj hidrataciji. Nisam sigurna da će zadovoljiti potrebe jako isušene dlake, ali za kosu poput moje kojoj treba samo održavanje hidratacije, ova maska je  p r e d i v n a. Mislim da će se posebno dopasti onima sa tankom kosom, jer je nemasna i lagana (lako se ispira), kao i onima čiji su krajevi teže ukrotivi, jer mnogo dobro zagladjuje i smiruje neposlušne krajeve. Ima malo čudan miris ali nije ružan i ne zadržava se dugo. Ja sam je držala na kosi obično 10-20 min. Kosa nakon nje ne bude nešto previše omekšana, ali je izuzetno glatka, lakše se oblikuje, a ako se malo potrudim i izvučem krajeve četkom za feniranje, onda bude "Wow". Moja mama ima neposlušne krajeve, a ova maska ih tako lepo "složi" da izgleda kao da fenirana. Tako da ima i od nje 👍☺️


Cena: šampon: 2000din., maska: 2900din. na www.prodajakozmetike.com  i u Bellissima Hair Spa salonu u Novom Sadu, u ulici Svetozara Miletića 42

0 comments:

Постави коментар