Kérastase Chronologiste - parfem za kosu


Kerastase Chronologiste parfem za kosu, u formi negujućeg ulja-moja nova omiljena stvar za kosu 🥰 Koristi se na suvoj kosi, nakon ili izmedju pranja, kao i svaki uljani serum.

Mirisne note: čaj ruže, božur, magnolija, zelena lala i zemljani mošus

Miris je san snova, u isto vreme i nežan i moćan. Mislim da će većini biti dopadljiv. Nije toliko intenzivan da će ostati miris za vama kada prodjete pored nekog na ulici, ali kada vam neko pridje, zagrli vas, osetiće ovaj divan miris koji tako nenametljivo osvaja. Iako je suptilan, na kosi se vrlo lepo oseća nekoliko sati, a sutradan tek-tek. Ja nažalost nakon nanošenja bilo kog parfema vrlo brzo prestanem da osećam miris, ali sam testirala da li ga osete drugi ljudi i dobila sam komplimente, i to više sati od nanošenja. Miris je kreirao Alberto Morillas, koji je tvorac mnogih poznatih parfema (npr. Calvin Klein CK One, Kenzo Flower, Bvlgari Omnia, Cartier Panthere de Cartier, Marc Jacobs Daisy, Amouage Journey, Gucci Bloom, By Killian A Kiss from a Rose itd.).

Neka vas ne uplaši što je u pitanju ulje jer je zaista vrlo lagano. Ja koristim jednu pumpicu i to mi je sasvim dovoljno. Ako imate gustu kosu, verovatno će vam trebati dve. Ovo je zapravo jedan jako dobar, a lagan uljani serum koji će ulepšati izgled krajeva i štititi kosu od štetnih uticaja.

I jedna važna stvar, ima 100ml što je ogromna količina jer će većini biti dovoljna jedna pumpica, tako da mislim da može trajati jaaaaako dugo. Rok je 18 meseci i mislim da će mi toliko i potrajati.

Cena: 5850 din. (100ml) na www.prodajakozmetike.com  i u Bellissima Hair Spa salonu u Novom Sadu, u ulici Svetozara Miletića 42. 

0 comments:

Постави коментар