Moroccanoil Smoothing Lotion - leave in krema

Moroccanoil Smoothing Lotion je proizvod koji olakšava stilizovanje kose, obećava zagladjivanje, bolju kontrolu neukrotivih krajeva, neutralisanje “frizzy” efekta i zaštitu od vlage. Može se koristiti kada se kosa fenira na ravno ali i na kovržavoj kosi. Ne ispira se.

Vrlo blago učvršćuje i daje dlaci specifičnu teksturu, zahvaljujući čemu postižemo bolju kontrolu. Formula je kremasta i lagana. Ima intenzivan miris, karakterističan za Moroccanoil proizvode samo dosta jači.

U početku sam ga koristila samostalno na vlažnoj kosi nakon pranja, i to dve pumpice (moja greška), i efekat mi se nije svideo jer je davao dlaci teksturu koja mi nije prijala (blaga lepljivost). Pretpostavila sam da negde grešim pa su mi iz Bellissima shop-a dali smernice.


Može se koristiti sam ali i u sledećim kombinacijama sa njihovim proizvodima:
  • za glatku i ravnu kosu: 1-2 pumpice ulja Moroccanoil Treatment i 1-2 pumpice Smoothing Lotion-a, a zatim osušiti fenom i četkom
  • za glatku kosu sa volumenom - u kombinaciji sa penom (Volumizing Mousse), količinski veličina loptice za golf i 1-2 pumpice Smoothing Lotion-a
  • za glatke kovrdže: 1-2 pumpice ulja naneti zajedno sa Smoothing Lotion-om, na kraju u slojevima naneti Curl Intensiv Cream i difuzerom osušiti.

Bilo da sam ga koristila na mokroj kosi nakon ili na suvoj kosi izmedju pranja, meni je najviše prijalo da ga kombinujem sa malo uljanog seruma (Moroccanoil Treatment) jer tada dobijem najlepši efekat. Savršeno zagladjuje i čini da kada se isfeniramo, kosa do sledećeg pranja izgleda kao sveže isfenirana, bez da dlačice štrče i da se uvije pod uticajem vlage. Ne učvršćuje kao lak ili pena, već minimalno, tek toliko da omogući bolju kontrolu pri stilizovanju. Takodje, kosa se ne razleće i ostaje savršeno uredna.

Ovaj proizvod realno nije nešto što je meni lično preko potrebno, jer nemam problem sa zagladjivanjem i teškim kontrolisanjem kose, pa ne mogu reći da me je oborio sa nogu, ali sumirajući moje utiske i istraživajući o tudjim, rekla bih da je sjajan za talasastu i kovrdžavu kosu i generalno za kosu koju je teško ukrotiti i koja izgubi formu pod uticajem vlage.

Cena: 3500 din. (300ml) na www.prodajakozmetike.com

0 comments:

Постави коментар