Moremo Repair šampon za kosu


Još jedan blag, nežan, odličan šampon + dostupan i u drogerijama.

Dolazi u praktičnom pakovanju od 300 ml koje ima odličnu pumpicu, a ako mene pitate, život bi bio lakši kada bi je svi šamponi imali. Miris je blag i nežan, a sam šampon malo gušći, zbog čega sam primetila da se dosta sporo troši. Nema ulja, sulfate i silikone, a u sastavu je puno biljnih ekstrakata, proteini, salicilna kiselina… Ono što inače volim da vidim u listi sastojaka.

Moremo Repair je blag šampon bez agresivnih čistača što ga čini pogodnim za učestalo korišćenje i sa njim ne morate strahovati da će brzo isprati boju ako se farbate ili da će dodatno isušiti dlaku. Njime kosu uvek šamponim dva puta, tako što potrebnu količinu nanesem u šaku ili neku plastičnu posudicu i pomešam sa malo vode kako bi se napravila pena, a zatim nežno našamponiram kosu. Prvo nanošenje je pena uvek slabija, ali već drugo sa manjom količinom dobijem jako lepu penu. Nakon pranja kosa nije isušena i kruta, već naprotiv bude meka i sjajna. Testirala sam ga i bez korišćenja maski/balzama i mogu da potvrdim da ne deluje isušujuće na dlaku. Sasvim lepo opere kosu, bez iritacija na koži glave i bez izazivanja svraba, pojačanog mašćenja i masne peruti sa čime inače imam nekad problem.

Od šampona nemam prevelika očekivanja. Važno mi je da ne izaziva probleme na koži, da lepo ali nežno čisti i da ne isušuje kosu. S obzirom da je perem svaki drugi dan, zaista sam prezadovoljna.

Ako se koriste ovako blaži šamponi, ne zaboravite da povremeno operete kosu šamponom za dubinsko pranje ili makar nekim “jačim” šamponom sa sulfatima.

Ovaj šampon je idealan izbor ako često perete kosu, ili vam je kosa suva ili farbana, i ako ste iz bilo kog razloga u potrazi za šamponom koji će biti nežan prema koži i kosi. Mislim da je vrlo isplativ i vredan pažnje.

Gde kupiti? www.onlinekozmetika.com i Dm Drogerije
Cena: 1999 din.
Količina: 300ml

1 коментар:

  1. Meni nikako ne odgovara.. Oprala sam kosu nekoliko puta sa njim, svaki put mi nakon pranja teme bude masno, što mi se ne dešava sa drugim šamponima. Napravila sam pauzu sa korišćenjem i koristila drugi šampon da bih bila sigurna da je do njega i zaista jeste. Ovo je bio prvi "skuplji" šampon koji sam kupila i baš sam se razočarala što mi ostavlja kosu slepljeno i masno.

    ОдговориИзбриши