Moroccanoil keramička četka (45mm)



Moja prva prava četka za feniranje.
Pre svega, za one koji ne znaju, moja kosa je skoro pa potpuno ravna, s tim što usled spoljašnjih uticaja ume da se izvije, ako nije isfenirana. Jako je tanka, nije gusta i nije teško fenirati je. Ipak, kada sam birala koju četku ću da isprobam, bilo mi je jako važno da to bude nešto kvalitetno. Polazim od toga da - što je četka kvalitetnije izrađena- to će štetni uticaji feniranja biti manji, i naravno - duže će mi trajati.

Najveći strah mi je bio da li ću ja umeti da se isfeniram sama, jer nisam baš vešta, ali mogu vam reći, nije ovo uopšte teško. Dva-tri puta isprobate i već ste ušli u štos. Inače, kosu uvek feniram na ravno, nisam stigla do uvijanja četkama i to mi deluje kao teži posao. Verovatno biste me pitali i koji fen koristim i preporučujem, ali verovali ili ne imam neki stari Phillips fen bez difuzora koji obožavam, i uz pomoć njega odlično isfeniram kosu, a mogu zamisliti koliko bi to bolje bilo uz profesionalni fen sa uskim difuzorom.
Ova četka postoji u nekoliko dimenzija a ja sam izabrala ovu od 45mm koja savršeno odgovara mojoj kosi srednje dužine. Ostale dimenzije su od najmanje- 25mm, 35mm, 45mm,  do najveće -55mm, a za koju ćete se odlučiti zavisi od vaših potreba i dužine/gustine kose. Četka je vrlo lagana, baš lepog dizajna i rekla bih vrlo kvalitetne izrade.  Keramička je, jonizujućih karakteristika (te dve stavke su mi bile najbitnije), a proizvođač obećava ravnomerno širenje toplote, što ubrzava sušenje i smanjuje rizik od oštećenja. Ovaj narandžasti nastavak se može izvući i namenjen je izvlačenju sekcija. Ne koristim ga, ali verujem da će nekome značiti.

Jako lepo naleže u šaku, "udobna" je za korišćenje i vrlo lagano se radi sa njom. Neću vam davati trikove kako da se isfenirate, jer tu neke filozofije nema, a youtube je pun tutorijala kako to možete naučiti sami.

Iglice su vrlo fleksibilne, ne čupaju kosu uopšte (toga sam se jako plašila), kosa savršeno klizi kroz njih. Keramička osnova omogućava da se cela površina ravnomerno zagreva i da se toplota polako širi što smanjuje negativan uticaj feniranja.  Čini mi se da brže osušim kosu kada prilikom feniranja koristim ovu četku, što ima logike. Kosa bude izuzetno meka, sjajna, i nisam primetila bilo kakvo isušivanje kao posledicu, čemu zasigurno doprinosi i činjenica da kosu negujem maskama i štitim od toplote proizvodima koji su tome namenjeni (trenutno testiram Loreal Professionnel Absolut Repair kremu i jako mi se sviđa).
S obzirom da je ovo prva četka za feniranje koju koristim, nemam sa čime da je uporedim, ali utisci koje sam do sada stekla kažu da ova četka zaista vredi i da odlično radi posao. Jako bitna mi je i ta stavka koliko će mi potrajati, jer ako je ovo nešto što će mi služiti narednih par godina-onda itekako vredi svakog dinara. Obaveštavaću vas redovno o tome,  a nadam se da me pratite i na Instagramu (@zdravakosa.i.kozmetika) gde redovno delim šta isprobavam i kako sam zadovoljna proizvodima koje koristim.

Gde kupiti? Damb.rs
Cena: 3150 din. (35mm)


3 коментара:

  1. Sama imam takođe jako retku i ravnu skou, nikada nisam probala da je isfeniram jer mislim da nisam vešta u tome iako bi možda to bio jedini način da dobijem malo na volumenu. Cena je malo visoka, ali ako je četka kvalitetna, onda vredi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije teško, stvarno. Naravno, u početku ćeš misliti da nikad nećeš naučiti, ali bukvalno, dva 3 puta se pomučiš i naučila si :) Slažem se za cenu, ali uzdam se da će mi potrajati :)

      Избриши
  2. Post je super i četka mi djeluje odlično i jako kvalitetno.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши