Got2b Silkly Done - Sprej za raščešljavanje


Moja velika ljubav, još na početku blogovanja, bile su prskalice za kosu. Probala sam zaista mnogo različitih i retko kada sam naišla na neki loš proizvod ovog tipa, jer, u suštini ovde nema neke velike greške- ili rade ono čemu su namenjene ili ne rade. A funkcija im je prilično jednostavna- namenjeni su lakšem češljanju.

Ovaj proizvod dolazi u plastičnoj bočici u koju staje 200ml proizvoda. Ima vrlo prijatan miris koji se zadržava u kosi. Namenjen je lakšem raščešljavanju kose, ali će vas u nekoj meri štititi i od spoljnih uticaja (hladnoće, vlage i suvog vazduha). Tu se funkcija ovog proizvoda završava i od njega ne možete očekivati oporavak i poboljšanje kvaliteta kose. Ne sadrži isušujuće alkohole, što je odlično, i meni najbitnije kod proizvoda koji su u spreju. Ima skroz ok sastav-proteine svile, keratin, silikone, ulje koščica kajsije, pantenol, ali ne bih rekla da je nešto posebno koncentrovan proizvod.


Nanosi se kao i sve ostale prskalice, na vlažnu ili suvu kosu, pre češljanja. Moj utisak nakon prvog isprobavanja je bio da je u pitanju prilično blag proizvod, u smislu da ne učini kosu nešto posebno mekom, glatkom i svilenkastom kao što to radi, na primer, Keune Keratin prskalica. Dakle vrlo blago zaglađuje i ne mogu reći da je dlaka postala nešto posebno svilenkastija zahvaljujući njemu. Međutim, kada sam ga koristila za jedan deo kose koji se zapravo i umrsio, zaista je dobro odradio posao i bez muke sam odmrsila taj deo. Ono što bih dodatno istakla, kada je u pitanju raščešljavanje umršenih delova, jeste da je četka kojom to radite jako bitna, jer samo par naglih poteza češljem ili četkom koja nije dobra za češljanje- iskidaćete dlaku. Ja koristim Tangle Teezer, a detaljnu recenziju o njoj možete pogledati klikom ovde

Dakle, ovo je u suštini skroz ok proizvod, za ono čemu je namenjen. Lepo odmrsi kosu i prelepo miriše. Ne omekšava nešto posebno, ne zaglađuje u nekoj posebnoj meri, tako da je to ono što mi ovde fali, ali za cenu od oko 600 din. (ili manje, ako pratite akcije) je skroz u redu. Može se koristiti i za raščešljavanje kose kod dece, samo vodite računa da ne dolazi u dodir sa kožom glave.

*Još jedan koristan tekst o tome Kako odmrsiti kosu, pročitajte klikom ovde.

Gde kupiti? Lilly i Dm drogerije
Cena: oko 600din.
Količina: 200ml
Sastav: Aqua · Cyclomethicone · Phenyl Trimethicone · Prunus Armeniaca Kernel Oil · Hydrolyzed Silk · Sericin · Panthenol · Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin · Hydrolyzed Keratin · Dimethiconol · Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone · Polyquaternium-16 · Lactic Acid · Cetrimonium Chloride · Parfum · Sodium Benzoate · Limonene · Phenoxyethanol · Hexyl Cinnamal · Citronellol · Coumarin · Linalool · CI 17200

2 коментара:

  1. Nije tema, ali ima li da se kupi stari HBP, cini mi se da sam videla na sajtu prodajakozmetike da je braon pakovanje?

    ОдговориИзбриши