Tangle Teezer / Compact Styler - Četka koja ne čupa i ne krza kosu


Agresivnim češljanjem mokre i suve kose možemo jako iskidati dlaku. Često mi se javljaju žene koje opisuju da su im neke dlake kraće, iskidane, a pritom im ne deluje da je kosa oštećena, jer nema procvetalih krajeva i onih belih tačkica koje se stvaraju na oštećenoj dlaci. Treba razmisliti da li je problem u češljanju kose.

Danas na tržištu postoji mnogo inovativnih četki za kosu, a među njima i Tangle Teezer, na osnovu kojeg su ubrzo napravljene i razne kopije. Ja sam imala priliku da se susretnem samo sa ovom originalnom četkom kao i četkom Wet Brush, koja je namenjena češljanju mokre kose. Ono što nisam znala do trenutka kada mi je četka Tangle Teezer stigla, jeste da se ona može koristiti i za mokru i za suvu kosu.


Postoji više varijanti ovih četki, raznih dezena i boja, a ja sam se odlučila za ovu, koja ima i poklopac (postoji i verzija bez njega), jer mi je bitno da četku nosim u torbi, a ne želim da se ošteti. Dizajn mi nije bitan, ali odlučila sam se za ovaj, jer u porodici imamo i trogodišnju devojčicu koja ne voli da se češlja, a ova četka njoj izgleda kao igračka, pa joj je zanimljivo i uspevamo da se izborimo da očešljamo kosicu.

Tangle Teezer Compact Styler je specijalno dizajnirana za "poneti", tj. za nošenje u torbi. Mala je, kompaktna, zaštićena poklopcem i atraktivno izgleda. Ima duže i kraće zupce, izuzetno fleksibilne, i specijalno dizajnirane da klize kroz kosu bez čupanja. Ogromna je razlika češljati se ovom četkom i onom običnom. Ona lepo klizi kroz kosu, ne zapinje i ne čupa. Nisam imala predstavu da je ovolika razlika, u odnosu na četku koju sam pre ove koristila i za koju nisam imala zamerke. Probala sam i da se očešljam kada je kosa mokra, i zaista jako lepo klizi i ne čupa, ali kako nemam naviku i potrebu da češljam mokru kosu, verovatno je na taj način neću ni koristiti. Čini mi se da je jako kvalitetna, plastika je čvrsta, zupci se ne lome (bar ne )za sada i mnooogo znači ovaj poklopac. Kada sam vas pitala na Instagramu da li ste je probale i kakvi su vam utisci, pisale ste mi da ne znate kako ste mogle da se češljate pre nje i da vam je nakon nje svaka druga četka preagresivna, i evo, sada to i ja tvrdim. Ogromna je razlika.  


S obzirom na to da jedna kvalitetna četka za kosu može da nam služi godinama, kao i da ova četka ne krza kosu kao one obične,  mislim da vredi uložiti u jednu ovakvu stvar. Ako znate nekoga ko je ima, isprobajte, i uporedite sa običnom četkom, jer je razlika ogromna.

Gde kupiti? www.prodajakozmetike.com (ili u njihovoj radnji u Novom Sadu na adresi- Njegoševa broj 15)
Cena: 2700din.

10 коментара:

  1. Divno! :) Planiram da i sama kupim ovu četku jer mi je kosa dosta suva i sklona mršenju, ali ću je poručiti sa sajta Look fantastic gde je dosta jeftinija (10-13e), a poštarina je besplatna, i proizvodi stižu za 7-10 dana. Samim tim, to predlažem i ostalim devojkama ukoliko se zainteresuju kad budu čitale ovaj tvoj post, a pročitaju i moj komentar. :) Puno pozdrava :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru i predlogu :) Već dugo planiram da poručim sa tog sajta nešto, ali sam imala jedno jaako loše iskustvo sa carinom, a bila je sitnica u pitanju, pa me je strah. Pozdrav

      Избриши
  2. Анониман4. јун 2018. 19:45

    Super sto si imala iskustva sa obe vrste cetki koje ne cupaju, pa nam mozes uporediti😊Moj favorit je Wet brush,koristim je i na mokroj i na suvoj kosi( cak se njome i blago feniram, jer mi cetke za feniranje mrse kosu), iako je prvenstveno za mokru. Kakva su tvoja iskustva, odn. za koju bi se pre odlucila? Pozz!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ja sam se odlučila ipak za Tangle Teezer kao kompaktnije rešenje. Mokru kosu svakako ne češljam, pa je i to bio još jedan razlog. :)

      Избриши
  3. Анониман5. јун 2018. 11:37

    Imam bas istu cetku, ali totalno istu( isti je i dezen). I zaista je fenomenalna, pravo malo cudo. Ja sam prezadovoljna. Mogu je svima preporuciti, jer zaista joj nema ravne. A tebi veliko hvala na svim recenzijama i trudu da nam pomognes u negovanju kose, kako bi bila ZDRAVA KOSA!!! VELIKI RESPEKT ZA TEBE I TVOJ BLOG. POZZ

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман13. јул 2018. 22:33

    Imam cetku od kad se pojavila na trzistu,nisam je kod nas kupila.Nemam ovu manju verziju nego veliku.Ja imam isti problem kao vecina zena negde krace vlasi negde duze i da strce onako a nisu skrzane niti ostecene mislila sam da je do cesljanja ali nije.Moja frzerka je rekla da je to nova kosa koja nije izrasla do duzene ostalih vlasi i da je normalno da strce tako kad kosa nije isfenirana i zagladjena.Tako da drage moje to je odgovor na nase pitanje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije uvek slučaj da je u pitanju nova kosa. Susrela sam se sa nekoliko slučajeva gde devojke tvrde da je nova kosa to što im štrči ali jasno se vidi da je dlaka istanjena i da je pukla. Nema to toliko veze ni sa samim češljanjem, koliko ima sa učestalim feniranjem i peglanjem kose.

      Избриши
  5. Gde jos moze da se pronadje ova originalna cetka? Na sajtu vise nije dostupna. Hvala

    ОдговориИзбриши