Schauma Refresh & Volume Suvi šampon


U moru suvih šampona, došao je red da isprobam i ovaj - Schauma Refresh & Volume.  On  dolazi u bočici od 150ml što je nešto manja mililitraža u odnosu na npr. Batiste.  Isprobala sam samo Clean varijantu koja ima skroz prijatan miris, a mislim da postoji još jedna varijanta mirisa. Prskalica je dobra, i fino raspršuje proizvod. Koristi se kao i svaki drugi suvi šampon tako što se naprska na kosu sa udaljenosti od 20-30cm, a ko želi, nakon prskanja može blago istrljati teme prstima. 


Ovaj suvi šampon, iako ima nešto manju mililitražu, zaista se ne troši brzo. Ima sitan prah, tako da na mojoj kosi ne ostavlja beo trag. Po jačini bih rekla da je nešto između običnog Batiste šampona i Batiste XXL suvog šampona za volumen. Dakle, jako dobro upija masnoću i daje volumen, a kao manu bih mogla navesti to da ga malo više osećam u kosi, nego npr. običan Batiste, sa kojim sve ostale suve šampone upoređujem, jer je to proizvod koji koristim godinama unazad. Kosa nakon nanošenja dobija teksturu  i veći volumen (nešto veći od običnog Batiste šampona), međutim sa time uvek dolazi i činjenica da kada prođete rukom kroz kosu osećate tu teksturu suvog šampona, i kosa nije najmekša na dodir. Za mene to nije neka velika mana, niti razlog da prestanem da ga koristim, ali mi je bitno da vam naglasim.

Ja ovaj suvi šampon prskam sa malo veće udaljenosti, u prilično maloj količini koja mi je dovoljna da dobijem efekat kakav želim.  Moram da napomenem da ja suve šampone ne koristim samo da bih odložila pranje, već ponekad, kada je kosa čista, naprskam kako bih dobila malo volumena. U oba slučaja dobro radi. Odložiće pranje za jedan dan,  međutim ako ga stavim ujutru, ne mogu izdržati a da ne operem kosu uveče, jer ne volim  taj osećaj koji imam kada prođem prstima kroz nju. A i ne smemo zaboraviti koliko je važno redovno uklanjati masnoću i nečistoće sa kože glave. 

Da mi je Batiste draži, i dalje - jeste. Ali ne mogu reći da ovaj suvi šampon ne bih ponovo kupila. Jedina zamerka je ta što ga jako osećam na glavi ako prođem prstima kroz kosu, ali za povremeno korišćenje, to nije nešto što bi mi moglo previše smetati.

Gde kupiti? DM i Lilly drogerije
Cena: 300-400din.
Količina: 150ml

0 comments:

Постави коментар