Dikson Super Argan Nourishing Oil - uljani serum

Sa Dikson kozmetikom sam upoznala profesionalnu negu kose još pre puno godina (sećaju se oni koji me prate još kada su blogovi bili popularni). Obožavala sam ovaj brend, ali je vremenom prestao da mi bude zanimljiv jer su ostali poznati brendovi radili na inovacijama, unapredjivali su svoje proizvode, a Dikson je samo potonuo u celoj toj priči, ne ističući se ni u čemu.

Dikson se sada "vratio" sa novim formulama, novom linijom "DiksoPrime", a kako sam čula, spremaju još dosta zanimljivih proizvoda.


Iako su mi i nove maske jako interesantne (naročito iz linije Super Argan i Super Keratin), ipak sam rešila da prvo isprobam uljani serum-Dikson Super Argan Nourishing Oil.

Ima nežan, voćkast miris. Dolazi u bočici sa pumpicom, i ima čak 100ml. Nije pregust, spada u laganije serume, tako da će odgovarati svim tipovima kose (čak i onima sa jako tankom kosom koja se lako zamasti).

U sastavu su arganovo i ulje makadamije, aminokiseline ali i proteini. Da ne zaboravim-i silikoni. Vrlo lepa formula, ne previše masna, pa ne moramo biti previše obazrivi sa doziranjem.

Može se nanositi na vlažnu kosu, nakon pranja, ali i na suvu, ukoliko tako više volite. Ja uljani serum vrlo često nanesem na vlažnu kosu, a minimalnu količinu dodajem na suvu, kada želim još veću zagladjenost. Takodje, ponekad ga nanesem izmedju pranja da "osvežim" krajeve i dodam sjaj i mekoću. Kao i svi proizvodi ovog tipa, nanosi se isključivo od ušiju ka krajevima, ne blizu kože glave.

Daje visok stepen sjaja, bez mašćenja, zagladjuje procvetale krajeve, dodaje mekoću i ne oduzima kosi lepršavost. Jako je lagano, kosa ga brzo upije a efekat ostaje na dlaci tokom celog dana.

Ovakav proizvod je korisno imati tokom cele godine. Smanjiće mršenje jer će teže dolaziti do trenja, zaštitiće kosu od spoljnih uticaja, ulepšaće krajeve na izgled i dodir, kosa će se lakše češljati, smiriće neposlušne krajeve, učiniće oštećenja manje vidljivim...

Vrlo dobar uljani serum, sa pristojnom cenom za profesionalni rang i ovaj kvalitet, ali i za količinu koju dobijemo 👍

Cena: 3190 din. u online prodavnici www.aponi.rs 

0 comments:

Постави коментар