Redken Amino-Mint šampon za masnu kosu

Jako sam izbirljiva kada su šamponi u pitanju, i iako najčešće biram one za osetljivu kožu, Redken Amino-Mint za masnu kosu me je jako privukao jer je po opisu i sastavu delovao kao nešto što bi mi se moglo svideti.



Namenjen je kosi koja se brzo izmasti. Ja imam tanku kosu koju perem svaki drugi dan, s ozbirom da zbog nedostatka gustine sebum brzo izbije na površinu. U suštini, ja sam skroz ok sa time i volim da mi je kosa sveže oprana, ali svakako je važno da uvek koristim šampon koji će odgovarati mojoj koži, a neće isušiti dlaku a ni pojačati mašćenje.

U sastavu su sulfati koji su prisutni kod većine šampona za masnu kosu i ovo ne mora značiti ništa loše jer je važno da se višak masnoće dobro ukloni (ali naravno ne sme biti agresivan). 

U vrhu liste su i voćne kiseline koje smanjuju pH vrednost šampona (učiniće da bude manje agresivan), ali i pomažu uklanjanju mrtvih ćelija. 

Tu je i salicilna kiselina koja je važan sastojak kod tretmana za masnu kožu jer pozitivno utiče na lučenje sebuma, a mentol i ekstrakt peperminta su tu za osvežavanje i lep osećaj prilikom pranja.

Kako ga koristim? Kao i svaki šampon, nanesem ga na pokvašenu kosu, tako što prvo napravim penu šakama, a zatim našamponiram celu glavu, bez da posebno šamponiram krajeve (pena koja se sliva je dovoljna). Njime perem kosu samo jednom, kao i sa svim šamponima sa sulfatima, a dva puta šamponiram samo kada je kosa jako zamašćena. Nakon pranja obavezno koristim neki tretman za negu kose (od ušiju ka krajevima).

Ovaj šampon se pokazao kao odličan izbor za kosu poput moje. Izuzetno osvežava i daje utisak potpuno čiste kose koja je blago podignuta pri korenu. Masnoću fenomenalno uklanja samo jednim pranjem, i iako kosa blago škripi nakon pranja, što ja inače ne volim, zaista nije agresivan i ne isušuje dlaku. Kosa ima dosta sjaja, nije slepljena i umršena. 

Koristila sam ga svaki drugi-treći dan. Nakon nekoliko korišćenja sam primetila da sebum sporije izbija i kosa ne izgleda onoliko masno koliko je inače masna dugi-treći dan od pranja, ali nemojte očekivati da odložite pranje za nekoliko dana jer je to stvarno nerealno i teško da ne bi dovelo do isušivanja krajeva. Jako mi prija, osvežava i savršeno čisti kožu bez iritacija i isušivanja što je najvažnije kod ovakvih šampona.

Ako imate kosu koja se brzo masti, ovo je moja preporuka, a ako se ekstremno masti ili imate i dodatne probleme, obavezno se konsultujte sa lekarom. 

Cena: 2989 din. (300ml) na sajtu  www.tvojakosa.rs

0 comments:

Постави коментар