Alterna Caviar - upoznavanje

Alterna je luksuzan brend za negu kose, koji svoje proizvode opisuje kao prirodne, klinički testirane, profesionalne. U recenzijama se ističe to koliko lepo i bogato izgleda lista sastojaka, kao i da su takve, specifične formule iz tog razloga sa visokom cenom.  Na kraju testiranja ćemo videti da li (ja mislim da) je opravdano. 

Odlučila sam se za Caviar liniju za hidrataciju, po kojoj su poznati. 



Alterna Caviar Replenishing Moisture maska je intenzivni tretman za hidrataciju koji nadoknadjuje nedostatak vlage u dlaci čineći je glatkom i poslušnom. U sastavu su biljni ekstrakti, shea puter, suncokretovo ulje, ekstrakt kavijara, silikoni, pantenol…


Alterna Caviar Replenishing Moisture CC krema je leave in tretman, koji opisuju kao “čudesni proizvod”. Sadrži ekstrakt kavijara i vitamin C i služi da zaštiti kosu od slobodnih radilala. Obećava sjaj, hidrataciju, gipkost, mekoću, zaštitu od UV zračenja, poslušnost, jačinu, zaštitu od lomljenja i toplote i lagano učvršćivanje. Ne ispira se. 


Prvi susret sa maskom me je malo začudio jer je izostao instant efekat, medjutim kada sam dodala CC kremu u rutinu, to je bilo TO. Konsultovala sam se sa Jelenom sa sajta www.prodajakozmetike.com gde se može i kupiti ovaj brend, i objasnila mi je da je ovo specifična kozmetika i da mi je uz masku neophodan bar još jedan korak (njen predlog je bila CC krema ili tretman u kapsulama), a zajedno smo procenile da je krema najbolji izbor za mene. 


Efekat nakon ove kombinacije je savršen i daje rezultat koji je skroz u skladu sa mojim očekivanjima. Kosa je toliko lepo složena i zagladjena, da samo prosušena fenom izgleda lepše nego kada je fenirana kod frizera. Imam utisak da ovi proizvodi ne šminkaju, već zaista neguju. O tome ćemo u recenziji kada dodje vreme i kada sumiram sve utiske. 


Takodje, u novootvorenom @bellissima_hairspa u Novom Sadu možete uraditi i neki od njihovih spa tretmana, izmedju ostalog i Alterna, i mislim da je, pored užitka i nege, ovo savršen način da se upoznate sa brendom i proizvodima pre nego što se odlučite da ih uvrstite u rutinu. 


Utiske ću podelilti u recenziji, a vi mi pišite ako imate iskustva sa njihovom kozmetikom. ✨

0 comments:

Постави коментар