Velnea Anti-Dandruff - Šampon protiv peruti

O čuvenom šamponu Velnea- Matični mleč sam vam već pisala (da pročitate recenziju kliknite OVDE), i pominjala sam ga više puta svrstavajući ga među omiljene šampone. Pozitivno iskustvo sa ovim šamponom navelo me je da probam još neki iz ponude, a odlučila sam se za šampon sa uljem makadamije i za šampon protiv peruti.

Recenziju šampona sa uljem makadamije nisam pripremila, jer nisam imala mnogo toga da kažem o ovom šamponu. Jednostavno, nije mi odgovarao, i primećujem da mi šamponi koji u sebi sadrže ulja uglavnom ne odgovaraju. U toku korišćenja šampona sa uljem makadamije kosa mi se brzo mastila, i pojavila se perut i svrab.


Onda sam rešila da probam Velnea šampon protiv peruti, smatrajući da je ova prilika savršena za testiranje istog.

Dolazi u klasičnoj ambalaži, koja je karakteristična za sve Velnea šampone. Kvalitet ambalaže je sasvim korektan.
Miris je prijatan i ne zadržava se dugo i kosi, dok je gustina klasična, kao i kod većine šampona za kosu.


Namenjen je osetljivoj koži glave, koja je sklona perutanju. Po svom efektu je vrlo sličan šamponu sa matičnim mlečom. Jako lepo čisti kosu, ne iritira teme, perutanje se vidno smanjilo nakon mesec dana korišćenja, a sada gotovo da nemam perut. Svrab je skroz prestao još na početku, kada sam počela da koristim šampon, čini mi se već drugo-treće pranje.. Nisam primetila da posebno utiče na lučenje sebuma- ni pozitivno, ni negativno. Jednostavno, kosa mi se masti istom brzinom kao i inače kada je teme u ok stanju. Svakako, ne izmasti mi se odmah sutradan kao što je to bio slučaj sa šamponom sa uljem makadamije.

U svom sastavu ima cink i salicilnu kiselinu, koji su jedni od glavnih sastojaka u proizvodima protiv peruti. Cink deluje tako što smiruje svrab i crvenilo vlasišta, dok salicilna kiselina odstranjuje ljuspice, tj. samu perut.
Uz to u sastav ulazi i Pantenol i sok Aloe, koji takođe treba da deluju umirujuće na kožu glave.


Ono što nije najsjajnije u sastavu Velnea šampona jeste SLS (Sodium Laureth Sulfate). Ako imate farbanu kosu ne bih preporučila da ovaj šampon koristite prilikom svakog pranja, zbog prisustva sulfata koji će brže skidati boju. Međutim, ako nemate farbanu kosu onda je moja preporuka da koristite ovaj šampon povremeno, a da ga rotirate sa još jednim šamponom koji u sastavu neće imati SLS.

Povremeno korišćenje ovakvih proizvoda (sa sulfatima) je poželjno, zbog toga što će bolje očistiti kožu glave i dlaku. To nam je potrebno onda kada na kosu stavljamo na primer, neki tretman za oporavak kose, pa da bi on bolje delovao potrebno je da sa kose odstranimo naslage od silikona, koji, ako su nataloženi mogu umanjiti dejstvo tretmana.

Zahvaljujući SLS šampon ima bogatu penu. Kada koristim ovaj šampon kosu šamponiram samo jednom i ne koristim veliku količinu. A kada koristim šampon bez SLS-a, obavezno kosu šamponiram 2 puta i koristim nešto veću količinu proizvoda. Smatram da ako poštujete ovo "pravilo" i ako negujete kosu nakon pranja nema šanse da vam ovakvi šamponi imalo isuše kosu.
Preporučila bih ovaj šampon svima koji imaju problem sa perutanjem. I ako trenutno nemate perut takođe možete koristiti ovaj šampon preventivno, dok bih vama koji uopšte nemate taj problem preporučila Velnea šampon sa matičnim mlečom, koji je vrlo sličan ovom i podjednako kvalitetan. Još jedna pozitivna strana ovog i ostalih Velnea šampona jeste cena, koja je (za ovakav kvalitet proizvoda) jako pristupačna.

Gde kupiti? Lilly drogerije
Cena: Oko 170din.
Količina: 300ml

Da li ste probali neki Velnea šampon i kakvi su vaši utisci?

5 коментара:

  1. Hvala na ovoj recenziji, od velike koristi ce biti. Imam masnu perut i nikako da je se resim. Probacu ovaj sampon.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман3. март 2015. 18:24

    alpecin samponi su jako dobri za one koji imaju problema s peruti ili im kosa opada

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман8. март 2016. 22:10

    Ovaj šampon je odlično radio posao kada je perut u pitanju, ali nažalost ne mogu da ga pronađem u poslednjih mesec dana ni u jednom "Liliju", pa počinjem da mislim da su ga izbacili iz prodaje. Možeš li da mi preporučiš neki drugi šampon sličnih karakteristika? Imam jako osetljivo teme koje se od mnogih šampona lako isperuta, a vlas mi je ravna, tanka i brzo se masti tako da šamponi sa silikonima nisu u opticaju.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман12. март 2016. 09:14

    Pridružujem se prethodnom komentaru, imam isti problem. Izgleda da su ga izbacili iz linije Velnea šampona. Da li postoji neki šampon koji ima iste sastojke, s obzirom da mi stvara problem na temenu čak i Velnea šampon matični mleč, kao i svi ostali sem ovog od aloe vere? Pozdrav za tebe i srećan rad. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zapravo mislim da nema više nijednog "Velnea" šampona za koji postoji recenzija na ovom blogu (aloe vera, matični mleč i šampon za volumen). "Velnea" ima novu liniju šampona među kojima je i novi šampon protiv peruti sa limunovom travom i zelenim čajem. Danas sam ga kupila, košta 189 dinara, sadrži salicilnu kiselinu i cink koji pomažu kod problema peruti pa se nadam da će imati efekat kao šampon aloe vera. Ja sam ostavila komentar pre tebe, vidim da imamo isti problem pa će ti možda koristiti ova informacija. :)

      Избриши