Velnea dry shampoo (+ poređenje sa Batiste šamponom)


Već dugo, šamponi za suvo pranje su na našem tržištu, međutim, u poslednje vreme veliki broj proizvođača je pustilo u prodaju svoju verziju ovog proizvoda, tako da je izbor sada mnogo veći nego ranije.


Prvi šampon za suvo pranje koji sam ja probala jeste Batiste. Ukoliko vas interesuje recenzija, kliknite OVDE. Ovaj šampon me je zaista oduševio. Pored toga što je odlagao pranje za 1-2 dana, zahvaljujući njemu kosa je imala fantastičan volumen.

Iako sam prezadovoljna Batiste šamponom, ipak sam rešila da isprobam i neku jeftniju verziju, i odlučila sam  da za početak to bude Velnea. (Batiste = 500-600din. ; Velnea = 200-300din. ISTA KOLIČINA).

Ambalaža je praktična, nema čep, već se vrh prskalice može rotirati, i na taj način se otključava i zaključava.

Nanosi se uz koren dlake, držeći prskalicu na oko 20cm od kose. Nakon toga se kosa očešlja dobro kako bi se proizvod rasporedio ravnomerno.
  • Prskalica je odlična, a prah je jako fin, i čini mi se da je dosta sitniji od praha Batiste šampona. 
  • Ima miris, koji zaista ne mogu da procenim. Ne miriše nešto posebno lepo, ali takođe ne smrdi.Dok ga nanosim na kosu malo me guši.
  • Kada se naprska na teme ne ostavlja beličast trag. Bukvalno ništa na kosi ne vidim, tako da ne mogu baš najbolje da procenim da li sam dovoljnu količinu stavila. Verovatno je to tako jer je prah dosta sitan.
  • Koristila sam ovaj proizvod nekoliko puta, i nanosila ga u različitim količinama kako bih najbolje procenila efekat, i to koliko je proizvoda potrebno za jedno korišćenje
Dejstvo ovog suvog šampona je jako blago. Nezavisno od toga koju količinu sam stavljala, moje teme je i dalje izgledalo masno. Jeste izgledalo manje masnije, ali je baš malo primetno.


Ono što je dobra stvar jeste da ovaj proizvod nije nadražio teme, izatvao iritarcije, svrab i sl., iako imam jako osetljivo teme.

Poređenje sa Batiste suvim šamponom:



Moja kosa je tanka, i prilično brzo se masti, pa je, možda, zbog toga meni potreban neki jači proizvod, kao na primer- Batiste.. U svakom slučaju, uopšte nisam zadovoljna, tako da sam i dalje u potrazi za dobrim suvim šamponom koji pripada nižem cenovnom rangu.

Imate li predlog?

31 коментар:

  1. Baš sam se nadala ovoj recenziji.
    Koristila sam ovih dana Velnea verziju i mada ne mogu da kažem da sam potpuno nezadovoljna, nisam ni impresionirana. Ipak, meni ovaj šampom odradi posao u kritičnom danu (kada mi kosa izgleda tako da bih najradije stavila neku maramu ili kapu lol).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ne znam koliki problem imaš sa mašćenjem, ali moja kosa je takva da je i početak izbijanja sebuma vidljiv, a od ovakvog šampona očekujem da učini da kosa izgleda čisto, a ne malo čistije :)

      Tako da, ovaj ne ispunjava moje zahteve.

      Избриши
  2. Ja sam ranije koristila neki Oriflame i bio je super ali ga vise nema u katalozima :( Skoro sam kupila Schaumma (plavo bela bocica) i bas me je smorio-za razliku od ovog iz Orif.lepse mirise ali mi bas iziritira teme :( Dva puta sam ga stavila,misleci mozda nije od njega,ali definitivno jeste,tako da cu sledeci put probati Batiste.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam ranije koristila neki Oriflame i bio je super ali ga vise nema u katalozima :( Skoro sam kupila Schaumma (plavo bela bocica) i bas me je smorio-za razliku od ovog iz Orif.lepse mirise ali mi bas iziritira teme :( Dva puta sam ga stavila,misleci mozda nije od njega,ali definitivno jeste,tako da cu sledeci put probati Batiste.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja koristim syos i veoma sam zadovoljna. Cena je oko 300 din,mnogo lepo mirise i posle njega kosa deluje gusce. Inace imam tanku vlas koja se brzo masti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam zadovoljna kvalitetom Syoss proizvoda, ali proučiću taj šampon :)

      Избриши
    2. Joj ni ja,nista od Syossa mi ne valja,farbama sam spalila kosu kad sam se farbala iako su jake i dobila sam zeljeni efekat posvetljivanja ali su prejake i ne bih preporucila:/ takodje ne zelim da menjam Batiste suvi sampon:)imam onaj floral:) roze ,lepo mirise i nastavocu taj da koristim :)Julijana :)

      Избриши
  5. Sephora mi je i dalje jedini dobar kao Batiste ali je skuplji dosta tako da nemam pametnih predloga :) cini mi se da koliko para toliko muzike sa suvim samponima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa, verovatno :) Čula sam da je Sephora dobar, ali mi se cena u odnosu na količinu ni malo ne dopada.

      Избриши
  6. Ja sam probala Balein plavi i odradi posao...nisam probala ni jedan drugi! Jel može neko da mi uporedi taj sa npr.Velnea?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam čula da Balea plavi ostavlja beli prah koji je vidljiv i nakon četkanja. Ali nisam probala.

      Избриши
    2. Ja sam ga jednom koristila i nisam ništa očekivala, al mi je baš pomogao...Ja imam svetlo smeđu kosu pa možda nije bilo upadljivo...mada nisam preterano mnogo prskala...

      Избриши
    3. Plavi balea je izuzetno slab i treba ga malo vise naneti. Nevidljiv je ali miris mi se ne dopada i prilikom nanosenja prah se uvlaci u oci, nos... I kada zavrsim sa nanosenjem oko mene ostane oblak tih presitnih cestica koje mi dospeju i u usta. Bljak! Koristila sam i druge tako da znam o cemu pricam. Moja kosa je tanka i masnog korena, vise je za devojke kojima se kosa ne masti puno

      Избриши
  7. E bas mi je drago da si ovo napisala da ne moram da ga isprobavam. Sad samo jos da ulovim negde taj zuti Batiste!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isti je kao i običan, ali je miris sjajan. Obožavam kokos i uopšte, tropske mirise.

      Избриши
  8. Drago mi je da sam procitala ovaj post da potvrdim svoju odluku da se drzim batista i ne isprobavam nista drugo ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Hmm, i ja sam uspoređivala mnoge suhe šampone sa Baptiste i ni jedan mu nije sličan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bojim se da neću naći dobru zamenu, ali šta je - tu je. Bitno je da smo otkrile Batiste :)

      Избриши
  10. A gde ima da se kupi batiste? Hvala na odgovoru...

    ОдговориИзбриши
  11. Baš sam ga gledala pre neki dan i vidim da je bolje što ga nisam uzela ;)

    ОдговориИзбриши
  12. Nemam sreće sa suvim šamponima. :-( Koristila sam oba, Batiste mi je toliko sasušio kosu da je bila k'o metla, a Velnein mi je uzrokovao grdnu perut. :( Odustala sam od ove vrste proizvoda, možda i postoji neki koji bi mi odgovarao, al' dok bih ga pronašla verovatno bih potrošila silne pare na promašaje. :( Jako mi je žao, jer bi mi baš koristili, imam dugačku gustu kosu, pranje i sušenje mi oduzme dosta vremena pa bi mi značilo da čitavu tu ceremoniju odgodim bar na dan. :( Uh, ja napisala čitavu pripovetku jadikujući! o_O :D :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li se farbas?Takodje imam suvu kosu osim nefarbanog dela (do usiju) pa pazim kad ga prskam,iskljucivo na teme koje je ok ,nije suvo,pa mozda u tome gresis,nikako nemoj po duzini prskati.

      Избриши
  13. Ne, nisam farbana i prskala sam baš na teme, dužinu sam zaobišla :) Nisam u prethodnom komentaru napomenula da sam kovrdžava, tako da mi je kosa sklona suvoći, možda je i do toga. :) Hvala u svakom slučaju! :D

    ОдговориИзбриши
  14. Probaj Syoss suvi sampon, kada je na snizenju u Liliju cena padne na 370 din.to je jedini, ako ne i bolji od batistea :)

    ОдговориИзбриши
  15. Nisam do sad probala ni jedan, ali s obzirom na to koliko mi je tesko da odaberem i obican sampon, ne znam koji bi mi bas prijao. Svakako da za neke proizvode cena jeste merilo kvaliteta. Steta. :/

    ОдговориИзбриши
  16. Ja sam koristila jedan Balein i osim sto se brzo trosi nisam imala drugih zamerki. Ali opet ja sam plava i meni i obican talk puder zavrsi posao ako mi je frka. :)
    Nominovala sam te za Liebster award pa svrati do mog bloga da vidis o cemu se radi. :)
    http://accordingtoablonde.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Super predlozi,poseti i nas :)
    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1626326133931218705#allposts

    ОдговориИзбриши