DIKSON HERBELAN

Primetila sam da su ljudi da ljudi u mom okruženju malo informisani o Dikson proizvodima za kosu, koji su sjajni, a s obzirom da se radi o proizvodima namenjenim za profesionalnu upotrebu, cene su povoljne.

Moram da podelim svoje utiske o ovom pakovanju za kosu, koje je savršeno za leto...



Ovo pakovanje namenjeno je osobama sa suvom i oštećenom kosom. Moja kosa nije mnogo suva, ali sam ga kupila jer mi je za leto potrebno dobro pakovanje koje će omogućiti dugoročnu hidrataciju, kako moja kosa na kraju leta ne bi bila isušena i oštećena.

Nije agresivno, blago je, a opet, kosa izgleda prelepo.. Kosa nakon korišćenja neće biti otežana, i ne masti se brže nego obično.

Ono što me je posebno privuklo kod ovog pakovanja jeste to što je pogodno za negu temena. Sadrži kamilicu-koja deluje vrlo umirujuće na teme, i mentu koja hladi skalp u poboljšava cirkulaciju, što mi je, uzgred, izuzetno važno. Ovo pakovanje je pogodno za leto jer hladi, osvežava i hidrira, a šta nam više treba po ovoj tropskoj vrućini? :) 

Preporučujem ljubiteljima proizvoda bez silikona i onima kojima treba hidratacija i osveženje, ne samo krajeva kose, već i temena.

Ne mogu da dočekam da isprobam još nešto od Diksonovih proizvoda, a više stvari mi je na listi želja.. Tako da, očekujte u narednom periodu da pišem (najverovatnije) o nekoj od njihovih proteinskih maski za kosu.

A ukoliko ste propustili post o Dikson farbi za kosu, koja je takođe jedna od najboljih koje sam probala,  ostavljam vam link OVDE, pa pročitajte ako vas interesuje.

Ukoliko ne znate Dikson ima svoju ranju u Balkanskoj ulici br.3, kod hotela Moskva. A cene ovog pakovanja su sledeće: 200ml 780din, 500ml 1095din i 1l 1830din,

Da li ste vi probali neki njihov proizvod.:*








7 коментара:

  1. Zvuci kao nesto sto bi mi odgovaralo :) Znam za Dikson, ali nazalost nikada nista nisam koristila :(

    Gde si kupila ovo pakovanje?

    ОдговориИзбриши
  2. i nema silikon? savrseno. od kad sam eliminisala proizvode sa silikonom, kosa mi mnooooogo bolje izgleda. mislim i da nisam ranije cula za te dikson proizvode. nisi ostavila u tekstu info gde moze da se nadje ovo pakovanje?

    ОдговориИзбриши
  3. Koristila sam njihov blanš kada sam bila platinasta plavuša, ubedljivo je najbolji... Ostale proizvode ne, ali će se to promeniti nakom čitanja ovog teksta :)

    ОдговориИзбриши
  4. U Balkanska ulica, br 3. Iza hotela Moskva. Mozda ima jos negde, ali ja sam do sada samo tamo kupovala. Mislim, moze da se naruci ovo pakovanje kod Cvrleta, mada ja to ne praktikujem jer su skupi.

    Magdalena, i ja sam koristila njihov blans, prosle godine kada sam se satirala, i uopste mi nije ostetio kosu.

    ОдговориИзбриши
  5. Kada su svi na forumu u jednom momentu poludeli, pala sam i ja u delirijum i kupila ga-stvarno je odlično1

    ОдговориИзбриши
  6. Forum-zaraza :) Hehehe, kako iskustvo blogerki-forumašica ume da bude komično-sve smo poludele za kozmetikom, padamo u delirijume, i sl. :)

    ОдговориИзбриши