Dikson farba za kosu (recenzija)

Do pre par meseci bila sam skoro plava. (blajhani površinski pramenovi), a onda sam rešila da se ponovo vratim u brinete, u boju pribliznu mojoj.

Po preporuci sam kupila ovu farbu za kosu.




Pakovanje je (meni) dovoljno za 2 farbanja, možda čak i tri (srednja dužina kose), ali sam drugi deo dala mami, koja, uzgred, ima baš dosta sedih. Tako da, podeliću sa vama i njene utiske.

Moja kosa je pre ovog farbanja bila tretirana dikson blanšem za koji imam sve pohvale, jer mi nije oštetio mnogo kosu, malčice je isušio, ali ništa strašno. Savršeno je izvukao iako imam dosta crvenog pigmenta.

Pošto sam njime bila zadovoljna rešila sam da probam i njihove farbe.

Boja-Boja je ispala nešto tamnija, što je i klasika, koju god tamnu nijansu da uzmete, ona će ispasti tamnija.

Sjaj- Farbala sam se pre 2-3 meseca, i kosa se neverovatno sijala, a i dalje je puna sjaja. Iako sam očekivala da će se sjaj gubiti sa ispiranjem.

Ispiranje- Pošto mi je kosa pre toga bila tretirana blanšem, normalno je da će se boja isprati više nego obično, ali ispira se vrlo sporo, ne u meri koju sam očekivala i ne u potpunosti, naravno. Čak mi se ova nijansa koju trenutno imam baš sviđa. Pošto je moja mama pre farbanja ovom farbom imala smeđu, farbanu kosu, njoj se nije mnogo ispralo. Trenutno ima nijansu koju je i želela da dobije ovom nijansom farbe. Što se ovoga tiče, u poređenju sa drugim farbama- Sve pohvale.

Isušivanje- Nije mi dodatno isušila kosu, uopšte nije agresivna.

Pokrivanje sedih- Ja ih nemam, ali moja mama baš muči muku sa njima. Njoj je u potpunosti pokrila sede i, evo posle dva meseca od kada se farbala sede se i dalje ne vide (ne računajući mali izrastak). Ona je oduševljena.

Cena- Mislim da je oko  1200din, 120ml. Ja sam uhvatila sniženje pa sam je platila oko 850din :)

Kupila sam i njihov hidrogen, koji je oko 300din.


I za kraj- Preporučujem, i ovo je najbolja farba koju sam ikada koristila.


16 коментара:

  1. Odlicne farbe, koristim njihovu pastel color imam prelepu plavu boju a kosa mi nije sprzena i ima sjaj.

    ОдговориИзбриши
  2. Jel možeš da mi kažeš gdje se može naći ova farba? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno. U Balkanskoj ulici, odmah ispod hotela Moskva. Ne mozes da promasis.

      Избриши
    2. Ja sam iz Bosne. :D
      Postoji li možda u nekoj radnji kod nas, ili može li se naručiti?

      Избриши
    3. Dikson ima svoju Facebook stranicu, pa ih kontaktiraj, jer ja u to nisam upucena.

      Избриши
  3. Ima li neko iskustva sa njihovim smedjim farbama, da li imaju crveni odsjaj?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako umeš zlatkastu nijansu, kao što sam i ja uradila prvi put-da imaćeš crveni odjaj, ali ako uzmeš neku sa hladnim tonom, neće ga biti sigurno. Kada kupujeđ farbu obavezno prodavačici kaži da želiš hladniju nijansu-pepeljasto smeđu, i onda će ti reći koja je najbolja

      Избриши
  4. Hvala ti puno,...i nameravala sam da uzmem pepeljasto smedju, nadam se da ce uspeti koliko-toliko da mi neutralise ovaj crveni pigment koji me izludjuje... dvoumim se izmedju 6.1(6c) i 7.1(7c) to je Dikson ash serija (cenere), da li mozda imate iskustva sa ovom serijom Dikson farbi?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam uzimala te ash nijanse, jer sam prestala da se farbam, ali sam cula sve pohvale. Javi obavezno kako si prosla, bas me interesuje, ali verujem da ce sve biti super na kraju

      Избриши
  5. Ok, sutra idem na narucim farbu, jer u Ns nema maloprodaja Dikson preparata...javljam utiske kad se prefarbam....sve pohvale za blog, procitah ovde mnogo korisnih stvari, nadam se da ces nastaviti u istom maniru... veliki poZz ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U NS diksonove proizvode mozete kupiti u frizerskim salonima s kojima saradjuju

      Избриши
    2. Da li mi mozete reci koji su to saloni?

      Избриши
  6. Obecala sam da cu javiti kako sam prosla sa dikson farbom...prefarbala sam se sa diksonovom 7.1 (7c) - srednje pepeljasto plava....zelim odmah da naglasim da je farba ispala malo tamnija nego u katalogu,(sto je cesto slucaj sa ovim farbama), dobila sam lepu svetlo-smedju boju, imam jak crveni pigment i ona nije uspela da ga neutralise u potpunosti ali u velikoj meri jeste, kosa mi je lepa i meka , nije isusena, s obzirom da je ovo poprilicno jaka farba. Takodje moram da naglasim da se uopste ne ispira, jako je postojana! Zadovoljna sam ovom farbom i nastavicu da je koristim! Veliki PozZ

    ОдговориИзбриши
  7. Molim Vas za pomoc.
    Tretirao sam kosu blansem i onda mi je frizer stavio platinasto plavi preliv a onda i crni, da dobije sivilo i malo ubije zutilo. Na direktnom vestackom svetlu kosa mi izgleda zuto sa srebrnim sjajem a iz daljine na slikama kao neka psenicasto plava a uzivo kao srednje ka tamnoj pepeljasto plavoj. Zelim da se farbam dalje, da budem vise pepeljast i frizer mi je preporucio Keune 15.17 ali mi bivsa devojka i neke druge devojke kazu da ona vuce na zuto(sto meni nema smisla da pepeljasto plava farna vuce na zuto ali sam video da je tako) tako da probam sa dixonom. Iako cena nije toliko drasticna, ipak bi mi znacilo da prodjem jeftinije jer sam student tako da me zanimaju utiski i iskustva. :) Hvala Vam

    Inace, imam undercut i farbao sam samo teme tako da koju god da uzmem trajace sigurno jako dugo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemam mnogo iskustva sa farbanjem, tako da ne znam šta da ti kažem. Imam dobro iskustvo sa Dikson blansem, ali plave dikson farbe nikada nisam probala. Moj savet ti je da odes u njihovu radnju jer su jako strucni pa ce ti oni preporuciti najbolje resenje.

      Srecno

      Избриши