Loreal Elseve Color Vive Spray

Ovo je prskalica za lakše raščešljavanje kose u spreju bez ispiranja. Na pakovanju piše da je ovo preparat za svakodnevnu negu, ne otežava kosu i deluje brzo. Pakovanje ima 200ml a cena je oko 350din.

Ja sam oduševljena. I mekoća i sjaj, i sam izgled kose... Sve pohvale.. Doduše koristim svašta od proizvoda, ali razlika je baš primetna sa ovom prskalicom.  Stavljam je umesto Revlon uniq one, kojeg sam potrošila.


Odmah moram da napomenem da ova prskalica nije namenjena oporavku kose. Ovo je jednostavan balzam u spreju koji će kosu učiniti mekšom, i omogućiti lakše rašćešljavanje. Kosa posle njega izgleda negovano, poslušno, a ono što me je najviše fasciniralo jeste sjaj koji ostavlja. Stvarno odličan proizvod, sa niskom cenom u poređenju sa ostalim proizvodima.

Planirala sam da kupim neki proizvod koji je isključivo za sjaj kose, ali uopšte nema potrebe sad za tim. (Ne bi bilo na odmet da preporučite i vi neki proizvod namenjen za sjaj :) )

Davno sam koristila Gliss-ove prskalice kod kojih mi se jedino dopao miris. Davao je mekoću, ali se kosa baš brzo mastila, što mi nikako nije išlo u prilog jer mi je kosa tanka. Zato još jedan plus sa ovu prskalicu. Bežala sam od ovih prskalica, misleći da su iste kao Gliss-ove i sad mi je baš žao...

Pre sam koristila i onu roze prskalicu iz iste kolekcije i obožavala sam je. Ne znam da li su do sada promenili formulu, jer sam je koristila baš davno.. Moguće je da bi i ona davala sličan efekat, jer mi je ostao u sećanju sjaj koji je davao kosi... Ali ne ponavljam često kupovinu iste prskalice, jer volim da menjam, ali ko zna :)

****Za dubinsku negu koristite kvalitetne maske za kosu, za dubinsko čišćenje šampone bez silikona i glinu, a za rekonstrukciju i oporavak oštećene kose proteinska pakovanja, o kojima sam pisala u prethodnim postovima

6 коментара:

  1. Volim proizvode ovog tipa i stalno imam neki. Ovaj nisam jos probala :)

    ОдговориИзбриши
  2. Kupila sam je mami pre neki dan jer sam se setila tvog posta :) Dobra je, moram da je isprobam i na svojoj kosi, ja bez prskalica ne mogu zbog suvih krajeva :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, baš mi je drago... Nadam se da mami odgovara, a javi kakav je tvoj utisak

      Избриши
  3. Stiti li ovaj proizvod kosu od toplote?

    ОдговориИзбриши