Uljano - silikonski serumi (Čemu su namenjeni i koji su moji favoriti)

Uljano-silikonski serumi su sjajna stvar za kosu, kao dodatak nezi. Zaglade krajeve, sprečavaju da kosa gubi hidrataciju, pružaju zaštitu od spoljnih uticaja, dodaju sjaj, učine dlaku lepšom i mekšom na dodir i čine da kosa izgleda lepše i zdravije. (To, naravno, ne znači da ćete uljanim serumima znatno popraviti izgled, ukoliko je kosa u jako lošem stanju, a pritom je ne negujete je dovoljno dobro. Toliko svemogući nisu 😊).

U ovom postu ću vam predstaviti moja tri favorita kada su uljano - silikonski serumi u pitanju.

Zajednicko za sva tri jeste da su predivno zagladjivali, omekšavali dlaku, pružali odredjeni stepen nege, činili kosu divnom na dodir, dali zdrav sjaj i efekat se nije gubio tokom dana. Ni jedno od ova tri ulja mi nije otežavalo dlaku, niti sam imala problem sa mašćenjem (podrazumeva se da pazimo na količinu u zavisnosti od gustine i toga koliko je ulje koje koristimo masno). Sva tri su vrlo isplativa i sporo se troše. Glavna razlika izmedju ova tri seruma je u gustini i tome koliko su masni. Po toj karakteristici ih zapravo i razlikujem.

Moroccanoil Original je gušći i jako bogat uljani serum. Koristila sam ga u maloj količini, kako ne bih umastila kosu, i nanosila ga isključivo na krajeve. Mislim da je odličan izbor za sve tipove kose, a naročito bih ga preporučila onima koji imaju problema sa suvoćom, kao i onima kojima generalno više prijaju masnije i bogatije formule zbog gustine kose i/ili deblje i suvlje dlake. Zbog kvaliteta formule, zbog čega je ovaj serum medju najprodavanijim u svetu, mislim da je idealno kao dopuna maskama za oporavak dehidrirane (jako suve) kose. Savet za one sa tankom kosom, koji žele jedan ovako kvalitetan i bogat serum, jeste samo da paze sa količinom i da ga nanose samo na krajeve.

Wella Oil Reflections je prvi uljani serum koji sam probala, a da ima redju formulu (srednja gustina), a opet je bogato i ima divan efekat na mojoj kosi. Koristila sam ga 2 godine i beskrajno uživala u njemu do poslednje kapi. Sjajno je kako za tanku, tako i za deblju dlaku, jer ne masti, a divno omekšava, zagladjuje i daje svilenkasti finiš na dlaci. Ima divnu formulu, koja nije teška i masna, a sjajno obavlja svoju funkciju. Daje prelep sjaj i glatkoću bez mašćenja i otežavanja. Preporučila bih ga bukvalno svima, ne znam kome ne bi moglo da odgovara.

Olaplex Bonding Oil je najposebiji uljani serum koji sam ikad probala. Kada vidite bočicu od 30 ml, i redju formulu, pomislite da vam neće ni mesec dana trajati, medjutim ono se koristi u kapima, sporo se troši i fascinantno mi je šta par kapi ovog ulja znače za moju kosu. Kada bih morala da biram, moj izbor bi bilo baš ovo ulje. Mojoj jako tankoj kosi idealno odgovara formula koja se nanosi u minimalnoj količini, u ovom slučaju u kapima, a pritom, daje toliko lep finiš bez osećaja da sam na kosu stavila nešto što je uljano. Nikada nisam probala ništa slično. Već mesecima unazad ne mogu da nadjem pravu reč da opišem efekat ovog ulja na mojoj dlaci, i verujem da to ne može da se opiše. Dlaka je jednostavno drugačija na dodir, ima predivan sjaj, divno je zagladjena i smirena, a ni malo nije masno i zapravo nemam osećaj da sam stavila nešto uljano na kosu. Formula je ultra lagana, a efekat p r e d i v a n. Nisam sigurna da bi ovo ulje bilo idealan izbor za one sa jako suvom, debelom dlakom i gustom kosom, deluje mi da bi se tada brže trošilo, ali za tanku kosu je ovo blago, ako se ja pitam.

Nadam se da sam uspela u kratkim crtama da istaknem sve važne karakteristike i da vam eventualno pomognem pri izboru. Pozivam vas da me zapratite na Instagramu, gde sam upisana kao @zdravakosa.i.kozmetika, jer tamo svakodnevno delim sa vama novitete, moja iskustva i sve ono što je zanimljivo i korisno za ljubitelje proizvoda za negu. 

0 comments:

Постави коментар