Moroccanoil Shimmering Body Oil - svetlucavo ulje za telo


Moroccanoil Body ulja za telo, su nešto najlepše što sam ikada stavila na kožu, bez preterivanja. Da se razumemo, ovo nisu proizvodi svakome potrebni i proizvodi koji su bilo kome nužnost, ali ko ima mogućnosti i voli da sebe obraduje nekim luksuznijim proizvodima, zna da je ovakva nega neka nova dimenzija i poseban užitak.

Moroccanoil Shimmering Body oil je lagano ulje za negu tela pogodno za sve tipove kože, bogato arganovim i susamovim uljem, predivnog i postojanog mirisa koji prati celu Moroccanoil Body liniju. Dolazi u savršenoj, luksuznoj, staklenoj bočici sa pipetom, koju dobijate u kartonskoj kutiji. Bočica je toliko lepa da mi je u početku bilo žao da ga koristim, i sve vreme mi stoji na vidnom mestu u sobi, kao dekoracija 😃.


Moroccanoil Shimmering Body

Iako ima brozanu boju, ne boji kožu i neće ostaviti fleke na garderobi. Ne potamnjuje, ali savršeno ističe i naglašava preplanuli ten, a istovremeno pruža vrhunsku hidrataciju. Šljokice su izuzetno fino, sitno mlevene i potrebno je pre upotrebe da promućkate bočicu. Nije gusto i premasno, formula je lagana i vrlo lako i lepo se nanosi i razmazuje po koži. Nanosim ga u maloj (razumnoj 😀) količini jer zaista nema potrebe koristiti previše proizvoda da bi bio prisutan efekat kakav ovakav proizvod treba da pruži. Vrlo brzo se upija, bez da ostaje mastan trag, a koža ostaje blistava, sjajna i hidrirana. Šljokice su vrlo, vrlo diskretne, i nećete sijati kao disko kugla niti deluje kičasto, što mi se jako dopada (jako mi je ružno kada neko stavi jak highlighter na kožu, naročito na dekolte i ramena, jer koža deluje starije i ni malo lepo, što je čista suprotnost efektu koji daje ovo ulje). Tek kada vam neko blizu pridje, i zagleda se, može uoćiti fin šimerasti sjaj, a koža je jako blistava i sjajna (ne samo od shimmera, već samo ulje čini kožu izuzetno sjajnom). Za razliku od jeftinijih proizvoda ovog tipa, koje sam imala priliku da isprobam ovo se razlikuje pre svega po osećaju na koži, jer apsolutno nema onog osećaja lepljivosti, zamašćenosti, niti imam utisak da mi se sve lepi na kožu, jer je masnjikava, i to je zaista bitna razlika. To je naročito važno leti, zbog znojenja i "topljenja" na suncu, ali sa ovim uljem zaista nisam imala takvo iskustvo. Takodje, kada nanesem ulje, koža deluje blistavo, ima zdrav sjaj i shimmer je postojan na koži bukvalno tokom celog dana, što mi se takodje nije desilo sa ostalim uljima sa šljokicama. Nivo hidratacije koju ovo ulje pruža je na vrlo visokom nivou. Iskreno, ništa manje nisam ni očekivala od proizvoda koji ima ovako visoku cenu.


Iako su svetlucava ulja za telo potpuni trend leti, kada koža potamni, mislim da je sjajno za svaku, nama bitnu priliku, gde želimo da ulepšamo kožu tela i naglasimo blistavost. Ja ga najčešće nanosim na dekolte, ramena, ruke i malo na vrat, ali tokom leta sam ga često nanosila i na noge. 


Počev od bočice, preko divnog mirisa, pa do savršenoj osećaja na koži,  sve u vezi ovog ulja je savršenp (sem cene 😉). Mislim da je divan poklon sebi ili nekoj dragoj osobi. Ne znam koga bi ovo moglo da ne oduševi.


Za još recenzija različitih proizvoda za negu kose, ali i kože, zapratite me na instagramu (@zdravakosa.i.kozmetika) gde svakodnevno delim svoje utiske i korisne informacije. Svratite i javite mi da dolazite sa bloga 😊


Gde kupiti? www.prodajakozmetike.com i Bellissima shop, Njegoševa 15 Novi Sad
Cena: 5800 din.
Količina: 50ml
Sastav: Caprylic/ Capric Triglyceride, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Parfum/Fragrance, Trihydroxystearin, Mica, CI 77491 (Iron Oxides), Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Eugenol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde

0 comments:

Постави коментар