Redken Frizz Dismiss maska za kosu (hidratantna)

Redken maske su mi već godinama favoriti, pa sam rešila da isprobam i masku iz Frizz Dismiss linije, koja se posebno preporučuje suvoj kosii kosi sklonoj naelektrisanju. Ova maska je po sastavu hidratantna, a rekla bih da je idealna za one koji se feniraju i peglaju jer ima anti frizz dejstvo i štiti od vlažnosti. 



Prijatnog je mirisa, lako razmaziva i nema potrebe za preterivanjem u količini. Nanosim je u tankom sloju od ušiju ka krajevima i duž pramenova uz lice i držim najmanje 10 min., a kada imam vremena i duže. 


Omekša kosu, daje jako lep sjaj i čini je glatkom na dodir. Sve što treba da radi jedna hidratantna maska. Ali ono što je čini posebnom je to što ima anti frizz dejstvo i spečava da se kosa, usled vlage i ostalih spoljnih uticaja, "nakostreši", naelektriše i izvije.  Baš to je čini idealnom za situacije kada kosu feniramo ili peglamo.  Testirala sam je bez ikakvog dodatnog sredstva za ovu namenu, i super se pokazala i sama, bez npr. leave in kreme ili drugog sredstva sa anti frizz dejstvom. 


Kada sam je koristila bez feniranja/peglanja, efekat je lep, kosa dosta sija i glatka je, malo omekšana, ali mi najbolji efekat daje kada kosu potpuno izravnam. Tada bude posebno lepa, ima staklasti sjaj, oštećenja su prikrivena, i baš daje onaj "Wow" efekat. A napomenuću da ja kosu sredjujem sama i da nisam mnogo vešta u stilizovanju ☺️ 


Ako tražite masku slecijalno za ovu namenu imate moju preporuku 👍 Ako vam je kosa uz to i oslabljena i lako puca, kako biste upotpunili celu priču, možete uz nju povremeno koristiti i proteinsku masku (npr. Redken Extreme Builder Plus je fantastična) ili neki leave in tretman (koji se ne ispira) radi dodatne zaštite. 


Pišite ako je i vi isprobate ❤️


Cena: 3700 din. (250ml) u online prodavnici www.tvojakosa.rs koja je potpuno pouzdana za online kupovinu, odlično zaštite proizvode prilikom slanja i jako su ažurni i sa njima se možete konsultovati oko izbora proizvoda.

0 comments:

Постави коментар