Revlon Experience Sun Pro sprej za kosu sa keratinom (sa UV filterima)


Ne znam da li ikada do sada dobila ovoliko pitanja u vezi proizvoda za zaštitu kose leti i to me raduje. Leta su sve toplija, zračenje izuzetno jako, i sve to, nažalost, ostavlja posledice kako na kosu, tako i na kožu. Normalno je da letnji period i učestalo izlaganje sunčevim zracima, morskoj i hlorisanoj vodi, ostavi posledice na dlaci, međutim, uz kvalitetnu kozmetiku je itekako moguće "sačuvati" kvalitet i proći sa minimalnim oštećenjima.

Nisam isprobala veliki broj proizvoda za kosu sa UV filterima, tj. koji se deklarišu kao “Sun Protection” ali ovo je jedan od onih koji mi se najviše dopadaju, a objasniću i zašto.

Revlon Experience Sun Pro je dvofazni sprej sa keratinom, namenjen upotrebi pre i/ili posle izlaganja suncu. Nanosi se na vlažnu kosu (ja sam ga nanosila i na suvu po potrebi) i ne ispira se. Sastav je karakterističan za proizvode sa zaštitnom funkcijom, ima proteine, aminokiseline, silikone i UVA/UVB filtere i baš mi se dopada kakva je formula. Ako ga ne potrošite tokom leta, možete ga slobodno koristiti tokom cele godine kao klasičan leave in koji će vam poslužiti kao kondicioner u spreju i sredstvo za zaštitu od spoljnih uticaja (hladnoća, toplota, vetar, vlaga, suv vazduh itd.). Ja sam ga koristila i danima kada nisam bila na suncu i zaista je odličan, posebno ako volite lagane leave in proizvode u spreju. Ovo leto se ne sunčam mnogo, zbog trudnoće, i malo je teže zaključiti koliko neki proizvod uspe da zaštiti kosu, ali mi jako prija njegov instant efekat i to što ne "opterećuje" kosu i ne otežava je. U danima kada sam ga testirala prilikom izlaganja suncu, nisam primetila da mi je kosa suvlja i dehidrirana, ali moram da pomenem i važnost nege maskama i hidriranje iznutra, uz dovoljan unos tečnosti.

Ima intenzivniji miris koji pomalo vuče na muški parfem, ali meni se dopada. Pumpica je fantastična, ravnomerno rasprši proizvod, bez da izadje prevelika količina, i bez šanse da vam zamasti kosu, to vam garantujem.  Formula je jako, jako lagana, nemasna, ne oteža kosu, i sem što osetim da je dlaka svilenkastija, malo mekša i gladja pod prstima, nemam utisak da sam bilo šta nanela na dlaku (u smislu bilo kakvog otežavanja). 

Ako ga koristite prilikom sunčanja ili plivanja, moj savet je da kosu uvijete u neobaveznu pundju, kako biste je dodatno zaštitili. Ne savetujem direktno nanošenje na teme, naročito ako imate osetljivu kožu. Pored zaštite od sunca, možete ga koristiti i kao sredstvo za lakše raščešljavanje kose. Proizvod sa ovakvim sastavom će pružiti i odredjeni stepen zaštite i od ostalih spoljnih uticaja, tako da mogu reći da je vrlo funkcionalan. Jako me podseća na Keune Keratin dvofazni sprej (sem što on nema UV filtere), ali instant efekat na kosi je vrlo sličan, tako da sa njim mogu da ga uporedim.

Kao jedinu manu mogu navesti to da se malo brže troši, što je i karakteristika laganih leave in proizvoda koji su vodenkasti i u spreju, ali verujem da će većini poslužiti i tokom i posle leta (rok upotrebe je 12 meseci)

Preporučujem! Javite mi ako ga isprobate. 

Gde kupiti? www.prodajakozmetike.com Bellissima shop, Njegoševa 15 Novi Sad
Cena:
2811 din. (do 01/09/2021 uz kupon kod ZDRVK2021 dobijate dodatnih 10% popusta na vašu porudžbinu).
Količina: 190ml
Sastav: Aqua/Water/Eau, Cyclopentasiloxane, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Dimethicone, Dimethiconol, Disiloxane, Disodium EDTA, Fucus Vesiculosus Extract, Gluconolactone, Glycerin, Hydrolyzed Actin, Hydrolyzed Corallina Officinalis Extract, Lactic Acid, Maris Aqua/Sea Water/Eau De Mer, PEG- 12 Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Polyquaternium-16, Polyquaternium-6, Propylene Glycol, Sodium PCA, Tocopheryl Acetate, Benzophenone-4, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Parfum (Fragrance), Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin, Limonene, Linalool, Sodium Benzoate, Orange 4 (CI 15510), Red 33 (CI 17200), Yellow 5 (CI 19140) .Y00400

0 comments:

Постави коментар