Moroccanoil All in One Leave in Condicioner - sprej za kosu


Probala sam različite "all in one" prskalice za kosu, međutim, ova od Moroccanoil, posebno zaslužuje da bude istaknuta, jer zaista super obavlja sve funkcije koje treba da obavi jedan ovakav leave in proizvod.

Moroccanoil All in One kondicioner obećava lakše raščešljavanje, hidrira i istovremeno štiti kosu od lomljenja i termalnih oštećenja. Lista sastojaka izgleda vrlo lepo i bogato, kao što smo navikli od ovog brenda. 


Proizvođač kao ključne sastojke ističe* :

    • ArganID™: pozitivno naelektrisane mikro čestice argana privučene negativnim naelektisanjem vlasi kose pomažu da argan prodre u sam korteks dlake kako bi je dubinski nahranio i zatvorio
    • Prirodno dobijeni šećeri: štite kosu od dehidratacije poput štita koji čuva integritet vlasi kose
    • Čiste aminokiseline : keratin iz provća kao biljna alternativa daje kosi snagu i povećava elastičnost
    • Mešavina Superhrane:
      -Suncokretovo ulje: pruža odličnu hirataciju i kondicioniranje kosi
      -Ekstrakt kinoe: zadržava vlagu, obezbeđuje hranljive nutritijente, zaglađuje kosu i povećava sjaj kose
      -Ekstrakt ječma: bogat je fenolima i flavonoidima, za koje se zna da pružaju snažno antioksidativno delovanje
*Informacije su preuzete sa sajta uvoznika


Dolazi u bočici od 160ml, koja iako funkcioniše kao sprej, nema vodenkastu formulu, već je više emulzija. Troši se znatno sporije od klasičnih sprejeva koji su vodeni. Ima vrlo lep, prijatan miris koji se zadržava u koji ali nije specijalno intenzivan. Formula nije masna i teška, i prilagodjena je svim tipovima kose. Proizvođač preporučuje da se nanosi nakon pranja, na vlažnu, peškirom isfrotiranu kosu, a može se koristiti i na suvoj kosi između pranja. Koristi se bez ispiranja. Ja sam ga koristila na oba načina, dakle, nakon pranja kose, i nanosila sam ga na suvu kosu između pranja kao zaštitu od toplote. S obzirom da sprej nije vodenkast, brzo se osuši na kosi, tako da pre peglanja ili uvijanja figarom, ne morate dugo da čekate da kosa bude suva. Još jedna bitna stvar, ne samo kod ovog proizvoda, nego i kod svih proizvoda ovog tipa, ne preporučujem da se nanosi uz kožu glave već na deo od ušiju ka krajevima.  Može se prskati direktno na kosu ili na šaku, a zatim sami rasporedite željenu količinu po kosi. Ja više volim da ga prvo nanesem u šaku jer tako imam veću kontrolu nad time u kojoj količini sam proizvod nanela i deluje mi da ga tako ravnomernije nanesem. Ovaj leave in proizvod mi je u suštini sasvim dovoljan poslednji korak u rutini nege, ali ponekad, kada želim da još malo zagladim i zaštitim krajeve, dodam na suvu kosu mrvicu uljanog seruma ili Moroccanoil Mending Infusion. Ali da te proizvode nemam, i sam sprej bi mi bio sasvim dovoljan.


Iako od leave in sprejeva nemam velika očekivanja, ovaj proizvod me je oduševio, iz više razloga. Pre svega, formula je divna, lagana, neotežavajuća. Ni jednom do sada mi se nije desilo da sam preterala sa količinom i da mi je umastio kosu. Fantastično obavlja svaku svoju funkciju:

    • kosa se vrlo lako raščešljava, odličan je kondicioner
    • nekoliko puta, kada nisam imala vremena za masku, nanela sam njega i kosa mi je bila divna, meka, glatka i zaglađena, i taj efekat nije bio samo instant već je trajao do sledećeg pranja
    • sporo se troši
    • odličan je kao zaštita od toplote. Presa mnogo lepše klizi po dlaci i imam utisak da sa njim kosu lakše, brže i lepše izravnam iako prelazim samo jednom po pramenu na temperaturi od 170 stepeni.
    • kosa je nakon stilizovanja  meka, glatka i svilenkasta na dodir, a dlaka uz to i dalje ima punoću i nije slepljena
    • formula je lagana i ne otežava čak ni moju jako tanku kosu 

Za kraj mogu reći da je Moroccanoil All in One najkompletnija "all in one" prskalica koju sam probala. Jako sam zadovoljna, jer, iako od Moroccanoil brenda očekujem kvalitet, ipak nisam očekivala da će me jedan ovakav proizvod ovoliko oduševiti. Da mi se nešto baš dopada i izdvaja, posebno mi bude jasno, kada shvatim da se najčešće odlučujem baš za taj proizvod, iako mogu da biram između nekoliko sjajnih leave in proizvoda koje trenutno imam. Ukoliko niste ispratili na mom instagramu, ušao je i u trenutne favorite kada su u pitanju proizvodi za zaštitu od toplote, a moji kriterijumi po tom pitanju su visoki, jer moram da se osetim sigurno sa tim proizvodom. Od mene imate ooogromnu preporuku, ukoliko vam je potreban jedan kvalitetan leave in proizvod koji sjajno obavlja sve ono što obećava.

Gde kupiti? www.prodajakozmetike.com i Bellissima shop, Njegoševa 15 Novi Sad
Količina: 160ml
Cena: 3900 din.

0 comments:

Постави коментар