Wella Oil Reflections ulje za kosu


Wella Oil Reflections ulje za kosu je prvi proizvod ovog brenda sa kojim sam se susrela. U ovoj godini sam dala šansu gomili brendova koje nikada nisam isprobala, i mnogo mi je drago zbog toga. Pažljivo sam posmatrala njihov asortiman, kao i uvek kada nemam iskustva sa nekim brendom i odlučila sam se baš za ovo ulje, tj. uljano-silikonski serum o kojem sam pronašla sjajne recenzije na internetu.

Ovo ulje je, kao i ostali proizvodi ovog tipa, namenjeno zaglađivanju krajeva, davanju sjaja i svilenkastog finiša. Navela bih i njegovu zaštitnu funkciju, kada su u pitanju spoljni uticaji, što je jedan od glavnih razloga zašto uvek koristim neki proizvod poput ovog. Glavni sastojci ovog ulja su ulje makadamije, avokada i ekstrakt belog čaja. Pored toga sadrži i silikone. Dolazi u plastičnoj bočici od 100ml, što je količina koja vam može potrajati i duže od godinu dana, jer se zaista sporo troši. Za moju kosu, koja je srednje duga, potrebna mi je jedna - jedno ipo pumpica pri jednom korišćenju.  I sama sam u prošlosti često izbegavala uljane proizvode, jer imam tanku kosu sklonu mašćenju, međutim ovo ulje zaista nije previše masno i gusto. Naprotiv, kosa ga brzo upija i ne čini kosu teškom niti masnom. Naravno, možete preterati, ali zaista ne spada u grupu masnih, teških ulja.  


Efekat ovog ulja je izvanredan. Jako lepo zagladi krajeve kose i dodatno omekša dlaku i učini je predivnom na dodir. Uz to daje izuzetno lep sjaj i kosa izgleda mnogo lepo i divna je pod prstima. Miris je takođe divan i to upotpunjuje celu priču. Deluje nekako skupo, kvalitetno i jako uživam koristeći ga. 
Može se nanositi i na mokru i na suvu kosu, i ja volim oba načina i ne primećujem neku ogromnu razliku u efektu, iako mi je određeni broj vas pisao da ovakve proizvode više volite da nanosite na mokru kosu. 

Nanosila sam ga dva puta kada nisam imala vremena za masku, i usput radi testiranja,  i kosa mi je izgledala predivno, meko, glatko, iako moram naglasiti da ne može zameniti masku kada je u pitanju hidratacija, ali daje izuzetno lep instant efekat.  Obožavam da ga koristim između pranja kada kosa malo izgubi formu, jer ovo ulje tako lepo zagladi krajeve, i kosa lepo izgleda i kada ima onaj "izlomljeni" oblik između talasastog i ravnog.  Takođe, ovaj tip proizvoda će zakamuflirati i oštećene, procvetale krajeve i zahvaljujući njemu suva kosa neće izgledati kao metla, ali bih vam uvek radije savetovala da oštećenja šišate, a za rešavanje problema suvoće koristite jake hidratantne maske, kako biste rešili problem na duge staze.

Jedan ovakav proizvod je potreban tokom cele godine, ako pričamo o zaštiti, a naročito zimi kada je kosi potrebna dodatna zaštita od jako niskih temperatura, vetra, vlage ili pak suvog vazduha. Tako da, ako tražite proizvod za te svrhe,  ili jednostavno želite jako glatku, sjajnu i kosu koja će biti  još lepša na izgled i dodir, imate moju ogromnu preporuku za ovaj proizvod.

Cena: 2000 din.
Količina: 100ml


0 comments:

Постави коментар