Schwarzkopf Got2b Fresh it up - Volume - Šampon za suvo pranje kose



Čim sam u drogerijama ugledala bočice ovih suvih šampona, privukli su mi pažnju, pre svega zbog atraktivne bočice, a zatim i zbog cene koja je dosta približna popularnom Batiste suvom šamponu. U poslednje vreme stalno izlaze nove verzije suvih šampona, koje su jeftinije od Batiste-a, ali koji god da sam probala nije bio dovoljno jak. Dobila sam želju da probam i neki od novih Schwarzkopf Got2b Fresh it up suvih šampona, i odlučila sam se verziju namenjenu postizanju volumena. Pored ovoga postoji i verzija "brown" i "texture".

Got2b je linija od Schwarzkopf-a za stilizovanje kose, a suvi šamponi su noviteti iz ove linije koji su se nedavno pojavili u drogerijama.

U ovoj recenziji, Got2b Fresh it up suvi šampon ću porediti sa Batiste suvim šamponima, a posebno sa Batiste XXL šamponom koji je takođe za volumen. Činjenica je da je Batiste najpopularniji kod nas, i da sa njim imam jako lepo iskustvo i verujem da će i vas interesovati da li ovaj šampon vredi u poređenju sa Batiste šamponima, naročito s obzirom na vrlo približnu cenu.

Način korišćenja: Koristi se kao i svi drugi suvi šamponi, tako što se prvo promućka, a zatim sa udaljenosti od oko 20cm prska po korenu kose, razmičući pramenove, kako bi se proizvod naneo po celom temenu.

Ima vrlo lep i prijatan miris koji ipak nije toliko jak da ga osećaju ljudi oko vas. U svakom slučaju, daje potrebnu svežinu kosi kojoj je vreme da bude oprana.

Kada je u pitanju upijanje masnoće, mogu reći da fino upija i produžava period pranja za jedan dan ukoliko želim da mi je kosa puštena. U retkim slučajevima mogu njime produžiti pranje na dva dana, ukoliko taj drugi dan vežem kosu. Ne volim da vezujem kosu i ne volim da idem prljave kose, tako da ovo u retkim slučajevima praktikujem. U poređenju sa Batiste suvim šamponima, po tome koliko jako deluje kao šampon za suvo pranje, kod mene je taj efekat gotovo identičan. Moja kosa je jako tanka i nije gusta pa masnoća brzo izbija i ovaj jedan dan odlaganja mi je skroz ok.


Po pitanju boje i ostavljanja belog traga - kod mene ni ovaj ni Batiste šampon ne ostavljaju beli trag. I Batiste o Got2b Fresh it up imaju i verziju za brinete, ali iako mi je tamna kosa zaista nikada nisam imala problem sa time.

Ovaj suvi šampon je za volumen. I po ovoj stavci želim da ga uporedim sa Batiste XXL šamponom. Dok Batiste daje zaista jak volumen, za Got2b Fresh it up ne mogu reći isto. Blago izdiže kosu iz korena, ali ništa spektakularno. Ovo iz mog ugla i nije neka mana jer mi najčešće i nije potreban neki jak volumen, ali prosto, činjenica je da je na ovom polju Batiste jači. Mana Batiste XXL šampona, u poređenju sa ovim jeste što daje baš veliku teksturu i kosa postaje malo kruća. Ja se ne češljam nakon korišćenja suvog šampona, već uvek pre, tako da nemam problem sa češljanjem, ali suvi šamponi mogu malo otežati češljanje. Got2b Fresh it up šampon takođe daje teksturu dlaci, prosto, to je jedini način da se uopšte dobije na volumenu, ali je efekat, kao što rekoh, slabiji nego kod Batiste XXL šampona. Ono što mi je jako bitno jeste što ne oduzima kosi gipkost i sjaj.

Ni sa jednim suvim šamponom nikada nisam imala iritacije na temenu, u smislu da su mi izazivali svrab, perut niti bilo kakavu negativnu reakciju. Takođe nikada nisam mogla da primetim da mi isušuju kosu i utiču na njen kvalitet.
Suvi šamponi ne smeju postati svakodnevnica, jer je izuzetno bitno prati kosu onda kada je za to vreme. Zamislite da ne uklanjate masnoću sa lica danima, tada bi sigurno videli posledice na koži u vidu začepljenih pora, bubuljica... Isto tako nije dobro ne uklanjati masnoću sa kože glave. Suvi šampon treba biti samo pomoć u situacijama kada baš nemamo vremena da kosu operemo. Ne često.
U suštini, ja sam ovim šamponom zadovoljna jer fino drži mašćenje pod kontrolom i lepo upije višak masnoće. Jedan dan odlaganja (u najgorem slučaju dva) je za mene skroz ok, ali ja se time služim samo u situacijama kada nemam drugog izbora.  Moram priznati da sam jedno vreme bila zavisna od suvih šampona i da sam ih koristila i kada mi je kosa čista, jer mi je kosa mnogo lepše izgledala sa malo više teksture i volumena, ali sam tu svoju naviku dosta smanjila. Imam osetljivo teme i jako mi je bitno da redovno perem kosu, da je ne ostavljam danima masnu.  Ovakav tip proizvoda ponekad koristim tek da osvežim frizuru drugi dan od pranja, kada kosa nekako padne i kada joj je potrebno malo više tekture i volumena, tek toliko da deluje lepše. Za ovakav vid pomoći svejedno mi je da li bih se odlučila za Batiste (bilo koju verziju) ili ovaj. Verovatno bih uzela onaj koji je u tom trenutku na akciji (redovna cena je vrlo približna). Međutim, ako mi je potrebno nešto baš za volumen koji će biti primetan i postojan tokom čitavog dana, onda bi moj izbor bio Batiste XXL jer je u tom pogledu jači. 

Cena: oko 500-600din. (ja sam na akciji u DM-u platila 385din.)
Količina: 200ml
Gde kupiti? Lilly i DM drogerije

2 коментара:

  1. Анониман26. мај 2017. 23:52

    Delim tvoje misljenje o koriscenju u situacijama kad je bas, bas nephodno. Uvek imam sprej za suvo pranje ali ga koristim bukvalno jedanput ili dvaput godisnje. Koristila sam Amika sampon za suvo pranje jer je zgodno zbog manjeg pakovanja tj, mililitraze a kad su se pojavila travel size pakovanja Batiste probala sam i njih. Bas kao sto kazes, cine posao u hitnim slucajevima, pokupe masnocu, osveze kosu a ne nanose stetu. Malu prednost dajem Amiki, mozda zato sto ne sadrzi talk. Sigurno cu probati i Got2be zbog karakteristike koju si navela "ne oduzima kosi gipkost i sjaj".

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Amika nisam probala, ali sam čula da je dobar. Jedino što mi je zaista skup. A Batiste mi za manje novca savršeno obavi posao. Ali je super što ne sadrži talk, za one koji vode računa. Ja nisam primetila da mi smeta. Hvala na podeljenim utiscima i komentaru.

      Pozdrav

      Избриши