Garnier Avocado oil and Shea Butter - Balzam za kosu



Krajnje vreme je bilo da vam predstavim proizvod koji je već godinama uz mene- Garnier Ultra Doux Avocado oil and Shea Butter bazam za kosu. Nekako, uvek se namesti da ga imam leti, kada ga spontano kupujem. Ni sama ne znam šta me to baš u ovo doba godine vuče ka njemu. Možda samo navika, jer ga godinama unazad nosim sa sobom na plažu. Kad sam već kod toga, ako ste propustili prethodni post gde sam pisala o tome Šta nosim sa sobom na plažu, kliknite OVDE.

Ovaj bogati kremasti regenerator za kosu, namenjen je suvoj i oštećenoj kosi. Ovo je formula koja nikada nije promenjena. Znate da proizvođači umeju da menjaju sastav kada mahom i pokvare proizvod. Na ovom proizvodu je jasno naznačeno da to ovde nije slučaj.

Ovaj proizvod je zaista bogat uljima, što možete primetiti ako pogledate sastav. Sastav je zaista sjajan, te slobodno mogu reći da je ovo vrlo koncentrovana hidratantna maska. Dakle, ovo ne posmatrajte kao balzam za kosu, već kao masku. Uz to, naglasila bih da je ovo maska za kosu bez silikona.

Proizvođač tvrdi sledeće:
Zahvaljujući hranljivim svojstvima prirodnih ekstrakata objedinjenim u kremu za raščešljavanje, regenerator Garnier Ultra Doux za veoma suvu i oštećenu kosu dubinski hrani kosu i omekšava je. Vaša kosa je sjajnija i lakše se češlja. 
Naneti nakon šamponiranja i lagano umasirati do vrhova. Ostaviti da deluje nekoliko trenutaka pa isprati.

Miris, gustina, ambalaža
Miris je vrlo prijatan-slatkast, dok je tekstura kremasta, pomalo masna, ali opet ne deluje teško, niti kao nešto što se teško ispira. Ono što mi se ne dopada kod ovog i ostalih Garnier balzama jeste ambalaža. Kada je proizvod pri kraju zaista se namučim da istisnem preostalu količinu proizvoda, ili da uništim bočicu (presečem je na pola :) ), što najčešće i radim.

Način korišćenja
Ovu masku koristim tako što na opranu kosu, prethodno umotanu u peškir koji će upiti višak vode, nanesem bogat sloj maske. Ostavim da deluje što duže mogu, a zatim detaljno isperem. Kao što sam vam već pisala, obožavam da je koristim leti, kada sam na plaži, gde ostavim masku na kosi satima. Sunce, tj.toplota doprinese da sastojci dublje prodru u dlaku i kosa nakon toga bude zaista neverovatno meka i glatka. Ako je nanosim kod kuće, držim je oko pola sata-sat vremena, što je opet dovoljno da moja kosa bude divna i na dodir i na izgled.

Mislim da ništa ne omekša kosu kao ovaj balzam, čija je to i osnovna uloga. Kosa se vrlo lako raščešljava, bez ikakvih problema. Ono što je mnogo bitno jeste da i pored ulja koje ima u svom sastavu, ni najmanje ne masti, ne slepljuje niti oteža kosu. Čula sam utiske žena koje imaju dosta suvlju i deblju dlaku od moje, koje su oduševljene ovim balzamom, a kao neko ko ima tanku dlaku, suvkaste krajeve, kosu koja se brzo masti,  mogu reći da je ovo najsavršeniji balzam koji sam probala. (Pored Bio Kap hranljivog balzama, koji je neverovatno dobar). 

Gde kupiti? Marketi i drogerije
Cena: oko 200din.
Količina: 200ml
Sastav:


5 коментара:

  1. Ovo je meni ubedljivo najbolji balzam od svih koje sam probala. Nema ni jednog koji bolje i vise omeksa kosu i olaksa cesljanje. Bolji mi je cak i od vecine maski za kosu koje sam probala.

    ОдговориИзбриши
  2. Koristim i obožavam, ja imam masno tjeme, a suhe vrhove, majka mi ima gustu, kovrčavu, suhu kosu i obe ga obožavamo.

    ОдговориИзбриши
  3. Koji ti je bolji balzam ovaj ili Schauma Keratin?

    ОдговориИзбриши
  4. Ćaooo! Pitanjce:da li vise preporucujes ovaj balzam ili masku iz iste linije? Maska mi je super i planirala sam opet da je kupim, ali da li ima potrebe za oba proizvoda? Hvala unaprijed! 😘

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Maska je naravno jača i samim tim pruža veći stepen nege. Na plazi koristim radije balzam jer bi mi bilo žao da trošim velike količine maske u te svrhe. Svakako, i balzam je skroz dobar.

      Избриши