Garnier Ultra Doux - Avocado oil and Shea butter Maska za kosu

Garnier maska za kosu sa Avokadom i Shea (Ši) puterom /Karite maslac, namenjena je nezi veoma suve i oštećene kose. Ima zadatak da nahrani kosu i učini je mekom. Sudeći po sastavu, ova maska bi trebala da hidrira dlaku i da je nahrani, tj. da ne da samo trenutan efekat hidriranosti.


Poslednjih godina probala sam mnogo Garnier maski za kosu. Ali zaista mnogo. I pre par godina sam koristila baš ovu o kojoj vam danas pišem, koja je apsolutno bez razloga pala u zaborav.

Maska je jako gusta i masna. Za jedno korisćenje vam je potrebna jako mala količina, što je super. Volim takve maske. Ipak, na kosu se nanosi lako, lako se razmazuje a kosa je lepo upije.


Miris je prijatan, nije intenzivan, i ne mislim da bi bilo kome smetao.

Na pakovanju je preporučeno držati masku svega 3 minuta, ali više volim kada masku držim na kosi duže, u zavisnosti od toga koliko vremena imam i kakav efekat želim. Kada želim da kosi pripremim intenzivan tretman onda masku držim celu noć ili nekoliko sati. A kada mi je potrebna instant mekoća onda je držim 3-5 minuta.


Svakako se primeti velika razlika u zavisnosti od toga koliko dugo držite masku na kosi, a ta razlika se ogleda u stepenu mekoće, i trajnosti tog efekta.

Mekoća i efekat po pitanju teksture dlake je ono što je ostavilo na mene najveći utisak kada je u pitanju ova maska.  Nema apsolutno nikakve sumnje da ćete imati problema prilikom raščešljavanja kose nakon korišćenja ove maske. Hidrira fantastično, zahvaljujući ulju avokada i Ši puteru / karite maslacu, koji su poznati po tome što imaju izuzetnu moć hidratacije.
Kosa će dobiti lep i prirodan sjaj, što dehidriranoj dlaci uvek fali, biće jako meka na dodir, krajevi neće biti naelektrisani, a kosa će biti nahranjena.


Da li će oporaviti oštećenu dlaku? Apsolutno ne. Ali smatram da je ovo odličan izbor za dlaku koja je suva, dehidrirana i kojoj fali mekoće. Moja kosa je tanka i brzo se masti, ali ova maska ne utiče na brzinu mašćenja kose u mom slučaju, jer nikada ne stavljam masku u blizini temena.

Kome bih preporučila?
Svima kojima treba hranljiva, hidratantna maska, drogerijskog ranga sa pristojnom cenom.Smatram da bi se ova maska posebno dopala ženama sa kovrdžavom kosom, kojima uvek fali hidratacije.


Da li ste probale ovu masku za kosu, i kakvi su vaši utisci?

22 коментара:

  1. Probala i slazem se od reci do reci. Koristim je vec godinama i ne menjam je ni za sta. Samo imam jos jedno proteinsko pakovanje koje rotiram i to je to.

    ОдговориИзбриши
  2. Meni jako masti kosu ako ju stavim pre pranja onda ni sa dva samponiranja ne mogu da je operem ako ju stavim na kraju kao da ju nisam ni oprala sa kose i bas sam se razocarala jer izgleda svima odgovara osim meni

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako ti masti kosu ako je ne stavljas na teme? Ili je ipak stavljas na teme?

      BItno je pre nanosenja da kosa bude mokra, tako da nisam za nanosenje pre pranja na suvu kosu. Bas cudno, jako lako se ispira, uopste ne ostaje mastan sloj.

      Избриши
  3. Takođe se slažem sa svime napisanim. Mogla bih da joj se vratim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se retko vracam starim proizvodima, cak iako su dobri, ali valja nekad prisetiti se :)

      Избриши
  4. Koristim regenerator za duboku hidrataciju sa istim sastojcima posle svakog pranja a to je jednom sedmično a od proteinskih matrix pakovanje total repair jednom mesečno. Imam tanku dlaku,dugu i normalne gustine kosu,ne farbam se. Neizostavan je preparat za zaštitu od toplote koristim matrixov i svakome bih preporučila bar jedan preparat od profesionalnih za kosu nisu skupi u odnosu na kvalitet i efekat koji daju. Redovno čitam postove zdrava kosa i rado ću čitati i dalje. Super ste.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja koristim nekoliko matrix proizvoda. Bas za zastitu od toplote koristim njihov gel. Hvala ti sto si napisala svoje utiske, ovako detaljno, slobodno pisi cesce :)

      Избриши
  5. Lepo napisana recenzija. Da li zagladi skroz krajeve ili mi treba neki leave in/ulje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavisi u kakvom stanju su ti krajevi. Ako se ne razlete inace mnogo onda je dovoljna maska, medjutim ako su suvlji, i ako su bar delimicno osteceni onda ipak mislim da je neophodno ulje ili neki serum.

      Избриши
  6. Kupila sam LPM masku na tvoju preporuku (prezadovoljna sam), ne teraj me da kupim i ovu :) Šalu na stranu, ovako na prvo čitanje mi deluje super, jel možeš samo na sekund da ih uporediš? L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlicno pitanje. Bravo Lidija :)
      Vrlo su slicne, i svrstala bi ih u isti rang. Cini mi se da je Garnier za nijansu teza, tj. masnija. A za koju bih se pre odlucila prilikom sledece kupovine?? Paa, mislim da bih za Garnier ali samo zbog cene. Ovako, na mojoj kosi je isti efekat koju god od te dve maske koristile.

      Избриши
  7. Nema na cemu,rado ću se družiti sa vama. Već sam čitala tvoje recenzije o matrixu. Zanima me kerasaste za volumen pisala si o istom kao i za zaštitu od toplote od istog proizvodjača,imam problem da ih nabavim jer živim u maloj opštini i ni jedan frizer kod nas ne radi sa tim proizvodima svi tvrde da su skupi i da je teško doći do njih,nisam u mogućnosti da putujem samo zbog preparata za kosu imam malo dete, :-) i rado bih posedovala davines hbp njega mogu kod Cvrleta da nabavim..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nazalost ne znam ni jedan domaci sajt koji prodaje Kerastase kod nas.
      Ali mogu se poruciti sa nekog od inostranih sajtova, kao na primer http://www.feelunique.com/hair

      Избриши
  8. Da li bi mogla, molim te, da mi kazes kakvi su po sastavu ovaj sampon i pakovanje. U pitanju je firma Urtekram:

    Sampon: International list of ingredients (INCI):
    Aqua, aloe barbadensis leaf extract*, sodium coco sulfate, glycerine**,
    coco glucoside, lauryl glucoside, glyceryl oleate, melissa officinalis leaf extract*,
    mentha piperita leaf extract*, sodium chloride, citrus aurantium dulcis peel oil*,
    parfum, polyglyceryl-4 caprate, hydrolyzed corn starch, beta vulgaris extract,
    xanthan gum, lysolecithin, citric acid, coco-caprylate, tocopherol, beta-sitosterol,
    squalene, limonene. (* = ingredient from Organic Farming, ** = made using organic ingredients).

    Balzam: International list of ingredients (INCI): Aqua, aloe barbadensis leaf extract*, glycerin**,
    cetearyl alcohol, coco-caprylate, glyceryl caprylate, lecithin, olus oil, sodium cetearyl sulfate,
    cetyl alcohol, glyceryl stearate se, cymbopogon schoenanthus oil*, citrus aurantium dulcis peel oil*, citric acid, magnolia officinalis bark extract, tocopherol, beta-sitosterol, squalene, citral, limonene. (* = ingredient from Organic Farming, ** = made using organic ingredients)

    ОдговориИзбриши
  9. Meni je ova maska jedna od najboljih, takodjer I regenerator. Veoma lijepa recenzija :-)

    ОдговориИзбриши
  10. Čula sam samo pohvale za ovu masku! Koliko me pamćenje služi ja sam isprobala regenerator davno i svidio mi se :D

    ОдговориИзбриши
  11. Čini mi se da sam probala neku Garnier masku, a čim se ne sećam dobro, verovatno nisam bila odusevljena. Ovu ću obavezno kupiti, pošto trenutno koristim Stilovu malinu i imam utisak da mi ne pomaže kod suvoće kose.... Pohvale za recenzije proizvoda koji su svuda dostupni. Verujem da ima dosta nas lenjih za odlazak u specijalizovane radnje i na sajmove, a kosu treba negovati:)

    ОдговориИзбриши
  12. Koristila sam ovu masku, ali mi nekako baš i ne odgovara. Meni se kosa masti na dan-dva sve sam probala i nista ne uspeva. Kada sam koristila ovu masku kosa mi se umasni brže nego obično.

    http://maricorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Dugo me nije bilo pa sam svasta propustila! Moram da kazem da sam koristila svez avokado nekoliko puta i da se fino pokazao. Probacu i ovu masku pa da vidimo sta ima bolji efekat! :)

    ОдговориИзбриши
  14. Masno teme, suva kosa i iskrzani krajevi, ako možete a poverujete xD ...to je moja priča. Kosa mi predstavlja najveću muku iskreno :( ....probala sam njihovu masku sa medom, ali na moju kosu nema efekat tj na krajeve. Kao da je još više isuši :(

    ОдговориИзбриши
  15. Cesto koristim ovu masku i jako sam zadovoljna. Hidratizira moju kovrcavu kosu i osobito je dobra ako se dodatno koristi u kombinaciji sa kokosovim uljem.

    ОдговориИзбриши