Dikson - Keiras - Age Protection - MINI RECENZIJA (Tester)

Maska za kosu protiv starenja na bazi stem ćelija. Bez parabena.
Ova maska je namenjena svim tipovima kose.  Prisustvo biljnih matičnih ćelija koje dubinski regenerišu kožu glave, u kombinaciji sa restruktuirajućim sastojcima, vraćaju dlaci zdravlje, vitalnost i zaštitu od oštećenja izazvanim starenjem.
Nanosi se na opranu, vlažnu kosu. Dovoljno je da deluje 5 minuta nakon čega je potrebno detaljno oprati kosu.


NANOŠENJE MASKE - Masku sam držala na kosi 20-ak minuta,  pri čemu sam je stavila samo na krajeve kose, kao što radim sa svakom maskom koja u svom sastavu sadrži silikone koji su nerastvorivi u vodi (Proizvode sa takvim sastavom ne treba dovoditi u dodir sa temenom jer mogu prouzrokovati različite probleme sa kožom glave, kao što su perut, slabljenje korena dlake i iritacija kože). Maska jako lepo miriše, a miris se ne zadržava dugo u kosi. Gustina maske je normalna, kao i kod većine proizvoda ovog tipa.
EFEKAT NAKON PRANJA - Nakon ispiranja i sušenja, kosa je jako meka, hidrirana, ima prelep sjaj. Krajevi su dovoljno zaglađeni, i kosa je lepa sve do sledećeg pranja (moć hidratacije nije samo trenutna). Zadovoljna sam ovom maskom. Mislim da je nikada ne bih sama kupila, na osnovu deklaracije i onoga čemu je namenjena, jer me sam opis ne bi prvukao . Ali sada nakon što sam je probala, volela bih da je koristim i dalje, jer jako lepo hidrira. Međutim, pošto i ova maska, kao i ona iz linijie Argabeta pruža hidrataciju, ipak bih prednost dala Argabeta maski za kosu, zbog intenzivnijeg efekta, ali ovo je totalno individualna i relativna stvar.

Više o Dikson proizvodima možete saznati  na Facebook stranici (klik OVDE), ili posetite njihovu radnju u Beogradu, u Balkanskoj ulici broj 3. (Ispod hotela Moskva).

3 коментара:

  1. Definitivno sama nikad ne bih pocela da koristim ovako nesto, ali moram da ti priznam da od sada razmatram samo proizvode koje si ti pohvalila, ostale ni ne gledam. :*

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, opet Dikson...marka moje mladosti i obožavam ju. Hm, nadam se da još uvijek postoji kod nas. jako zanimljiva maska, mogla bi mi odgovarati :)

    ОдговориИзбриши
  3. Moram posetiti radnju u Balkanskoj ,vidim da imaju svasta :)

    ОдговориИзбриши