Amika-ulje i hranljiva maska



Amika ulje za kosu

Ovo je prvi proizvod ovog brenda koji sam rešila da isprobam, iako me cela njihova linija jako privlači. Ono što me odvlači od kupovine jeste cena, koja je malo "jača", ali postoje i mini pakovanja, tako da, pre nego što odlučimo da li da izdvojimo malo veću svotu novca, možemo da isprobamo tester pakovanje, kako bismo videli da li nam proizvod odgovara.




Ulje za negu kose, je malo gušće teksture i ima jako lep miris koje možete prepoznati u svim proizvodima iz ove linije. Jako je upečatljiv, i mnogo mi se dopada. Intenzivan je, ali ne guši. Kosa ga jako dobro upije i ne izgleda masno već ga upije sasvim dovoljno da dobije sjaj, da sakrije oštećenja i da krajevima da  lepšu formu. Ne mogu da tvrdim koliko oporavlja, i da li uopšte oporavlja jer ga ne koristim dugo, ali mi se jako dopada kako kosa izgleda nakon što na nju nanesem ovo ulje. Ono što mi se dopada, za razliku od ostalih ulja, jeste što mi deluje kao da je ovo ulje kocentrovanije od ostalih ulja ovog tipa. U sebi sadrži silikone, i to na prvom mestu u listi sastojaka je silikon, što mi se baš i ne dopada ali ostatak sastojaka nije loš. Masnije je, od npr Lorealovog ulja, Avonovog seruma, Alfapart kristala... Za sada sam kupila najmanje pakovanje od 10ml, koje košta 390din, ali ću sigurno sledeći put kupiti veće pakovanje, iako verujem da će mi i ovo dugo trajati, jer je potrebna mala količina, jer, kao što rekoh, jako je koncetrovano.

Inače, ovo ulje je na bazi Obliphica bobice, koja potiče iz Sibira. ova bobica podnosi najteže uslove za život na planeti. Bogata je Omega 3, 6 i 9, a posebno Omega 7  nezasićenim masnim kiselinama.









Amika, hranljiva maska za kosu.

Ova maska je namenjena rekonstrukciji oštećene kose. Sadrži veliku koncentraciju ulja Obliphice, koje je poznato po svojim regenerativnim i tonirajućim svojstvima, hrani folikul dlake i vraća prirodnu hidriranost i balans. Takođe, obogaćena je uljem Argana i vitaminom C. Miriše kao i Amika ulje, što je i logično jer je sve na bazi istog.

Tester od 6ml je bio dovoljan za jedno korišćenje, ali imajte u vidu da je moja kosa srednje dužine, tako da onima sa dugom kosom preporučujem da ipak kupe dve kesice. Ja sam dodala i vrlo malo ulja.




Kosa jako lepo upija ovu masku. I toliko je upila da sam pomislila da neće imati apsolutno nikakvog efekta, jer je izgledalo kao da je veliki deo nestao sa kose. Držala sam je pola sata, iako piše da je dovoljno 2-5 minuta. Prvi utisak me je, na sreću, prevario, jer je ova maska baš dobro hidrirala kosu i učinila je jako mekom. Juče sam koristila ovu masku i danas mi je kosa jako meka, hidrirana,a krajevi zaglađeni, bukvalno kao da sam je danas oprala. Primećujem znatnu razliku u odnosu na proizvode iz jeftinije klase, pre svega jer je ova ima intenzivnije dejstvo koje se oseti već nakon prvog pranja. Naravno, ne mogu da tvrdim da li rekontruiše dlaku, ali se moji oštećeni delovi uopšte ne primećuju. Sigurno ću kupiti opet ovu masku, jer smatram da je jedna od boljih u klasi onih koji su namenjeni da rekonstruišu i istovremeno hidriraju, tako da ovu masku ne bih svrstala u isključivo proteinske, već u proteinsko-hidratantne.

Cena kesice od 6ml je 60dinara.

Da li biste vi ove proizvode probali?

31 коментар:

  1. Danas cu za pocetak da probam "leave in cream" a onda prelazim i na proizvode o kojima si pisala :)

    ОдговориИзбриши
  2. Joj, ovo mi treba! Gde se mogu kupiti Amika preparati?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/home

      Избриши
    2. Kontaktirala sam ih mailom pre neki dan. Poštarina je brutalna :) 20€.
      Tako da mi ne gine put u NS :)

      Избриши
    3. Videla sam ih u Kiwi-u u 29.nov.! Ja cu masku sigurno probati! :) svidja mi se recenzija \/

      Избриши
  3. Zvuce odlicno! Sme li se maska koristiti posle svakog pranja?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Morala bih duže da koristim ovaj proizvod da bi ti odgovorila. Možeš da probaš da koristiš posle svakog pranja, pa ako ti se u nekom trenutku učini da ti je kosa kruta, onda je najbolje da ne koristiš toliko često.

      Избриши
  4. Kakvo ti je ovo ulje u odnosu na Macadamiu?:) Ja trenutno njihovo koristim i nekako mi se najvise svidja od svih koje sam probala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vrlo su slični. Amika ima, po mom mišljenju, lepši miris i deluje mi kao da je jače. Ne volim da sudim o proizvodu kojeg ne koristim dugo. Ali na prvi pogled mi se ovo čini boljim.

      Избриши
  5. Svidja mi se tvoj blog. Da li si probala njihov sampon za suvo pranje?

    ОдговориИзбриши
  6. Bas sam cekala neku recenziju za Amika preparate ;)

    Jako dugo koristim Macadamiu, i mislim da mi se kosa malo zasitila, pa sam planirala da predjem na nesto slicno, dok se ne vratim ponovo Macadamiji ;)
    Definitivno cu probati, cim budem u blizini Beo Cosmetics-a ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je najsličnije makadamiji po svemu :) Mada, ja preporučujem i Loreal ulje, o kome sam već pisala... Super je

      Избриши
  7. Ako je najslicnije makadamiji onda mi je drago da sam ju napokon nabavila :))

    Malo sam vise pocela paziti oko kose u posljednje vrijeme :)

    ОдговориИзбриши
  8. Sigurno ću probati ulje i masku, čula sam dosta pozitivnih utisaka :)

    ОдговориИзбриши
  9. Super je sto prodaju u kesicama pakovanja :) meni se kosa brzo zasiti pa ovako npr mogu da kupim po 5 kesica Amika pakovanja i 5 Macadamia, da vidim kako reaguje kosa na njih i ona na nju pa posle da vidim sta bih jer nisu jeftini :/ Dobro je sto hidrira jer posle HBP mi nista proteinsko i jako ne treba ...

    ОдговориИзбриши
  10. Probala masku! Odlicna! A tek miris! Najlepsi ikada! Ovo ulje necu jer mi je Alverde butter lek za sve i nikad nista bolje nisam stavila na kosu a plus je 100% prirodno! Hvala ti na recenziji tog proizvoda! :)

    ОдговориИзбриши
  11. Drugarica ima i odlicno mirise. Ne znam kako neguje. Bas cu da je pitam

    ОдговориИзбриши
  12. Eee ja sam 2x stavljala masku i iako mi se 1.put jako dopalo, sada mislim da mi ne prija za svakodnevnu negu tj.svako pranje ...Ukruti mi krajeve malo i nista nije posebno, ne mislim da je bolja od npr.Garniera, sta znam...Tragam za profi maskom al da stvarno bude primetna razlika, mozda je VM Davines to sto zelim al opet tu sam samo jednom testirala proizvod iz kesice i bila odusevljena a je li tako na duze staze,to ne znam.Ovo ima divan miris ali meni nije za posle svakog pranja :)meni ne neguje nista posebno.

    ОдговориИзбриши
  13. Evo i mojih utisaka... Oprala sam kosu i stavila masku sa malo ulja, drzala sam oko 20 minuta i isprala. pre feniranja sam stavila malo ulja, posto na sajtu Alexandar Cosmeticsa pise da se moze koristiti i pre i posle feniranja, medjutim kosa je prilicno masna. Tako da se ne bih slozila sa tim da ne masti kosu. Da se razumemo, ne vidi se da je masna, ali se oseca, znate onaj osecaj kada vam je kosa kruta, kao da imate vosak na glavi... e tako nesto. Slozicu se da kosa jako lepo izgleda, lepo se fenira, krajevi su lepo slozeni, ne vide se, ali bas cu da vidim kako ce da se ponasa sutra, prekosutra, daj Boze da izdrzi dva dana a da ne prosija od masnoce. Inace, uopste nemam masnu kosu, cak mi je poprilicno suva, ali ovo mi je bas otezalo kosu i ucinilo da se osecam kao da imam neko blato na glavi. Bukvalno. Miris je zaista divan. Probacu sledeci put samo da stavim ulje posle feniranja na krajeve, vrlo malo, pa javljam utiske. Po meni, Makadamija je neuporedivo bolja! Ali istrosicu ovu kolekciju, pa cu se vratiti na Makadamiju, taman da se kosa malo odmori.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li si stavljala masku samo na krajeve? Ako si stavila samo na krajeve i osećaš kao da imaš blato na glavi, onda mi nije zaista jasno :/ Inače proizvodi na bazi proteina umeju često da ukrute kosu, dok su hidratantna ta koja kosu omekšaju. Često se dešava da kada kosi nije potrebna tolika količina proteina, tj kada kosa nije mnogo oštećena, da reaguje tako da postaje kruta.

      Što se tiče ulja, imam jako tanku dlaku koja se lako masti i ovo ulje mi je zaista nije izmastilo. Ali koristim minimalnu količinu, za koju smatram da je dovoljna. Takođe, ga ne stavljam nikada blizu temena, već isključivo na krajeve, tako da, od njega kosa nikako ne može dodatno da se izmasti.

      Hvala što si podelila sa nama svoje mišljenje.

      Inače, probala sam ovu masku još jedan put, pri čemu nisam bila zadovoljna kao prvog puta, tako da ću ovaj post da update-ujem. ovih dana.

      Избриши
    2. Danas sam opet ponovila postupak, s tim sto sam ovoga puta stavljala mnogo manje ulja i maske. Pa masku sam stavila najvise na vrhove, ali sam posle rascesljala, tako da se rasporedila po celoj kosi... Ovoga puta je mnogo bolje stanje, nije kruta, sasvim je ok. Verovatno sam prethodnog puta malo preterala sa uljem. Inace, kosa mi nije mnogo ostecena, tek poneka procvetala dlaka, redovno se sisam, pa mozda i to ima veze. Kombinovacu makadamiju i amiku naizmenicno, mislim da ce to biti dobitna kombinacija. Ja dodam malo ulja u masku, malo stavim pre feniranja, za zastitu i vrlo malo nakon feniranja, cisto da se krajevi lepo sloze. Ovoga puta je ispalo jako dobro, samo ne treba preterati sa uljem, sada sam videla kako treba postupati. A miris je diiiiiiiiiivan, pojela bih ga! Cak sam ga stavljela decku na kosu :), iako se ne vidi, ali bitno je da mirise.

      Избриши
    3. Da, ipak mislil da je ova maska prilicno jaka i nije bas za cestu upotrebu. Verovatno zbog toga rezultati bivaju manje odusevljavajuci nakon sledeceg koriscenja. Ja cu je koristiti mozda jednom u dve nedelje, tipa jedne nedelje cu amiku, druge makadamiju, a izmedju toga cu stavljati neku hidratantnu, samo ne znam koju, mozda da uzmem still malinu ili neku alverde, one su prirodnije, ipak ova ulja imaju silikon i koliko god mi stavljale na vrhove, sve to ipak dospe u nekoj kolicini i do korena... Ne znam, koju hidratantnu bi mi ti preporucila? Ja imam ombre na kosi, znaci blans na krajevima i preko farba, tako da mi stvarno treba dobra nega.

      Избриши
    4. Najbolje proteinsko pakovanje sa kojim imam iskustva, a moze se naci kod nas je Davines VM. Skuplje je, oko 2000din, ali traje i jako je dobro. Postoji zaista mnogo dobrih pakovanja. Meni kosu fenomenalno hidrira i Serical Latte, koje je inace, u sustini proteinsko. Takodje, Still malina, Placenta. Njih stalno pominjem ali su zaista odlicni

      Избриши
    5. Davines VM (Vegetarian Miracle) je hidratantno pakovanje, a HBP (Hair Building Pak) je proteinsko. Ono košta oko 2000, dok je hidratantno nekih 500 dinara jeftinije. Oba su odlična. :)

      Избриши
  14. Jao, greška u kucanju. Devojka me je pitala za hidratantno pakovanje, zbog čega sa joj preporučila VM, ali sam mahinalno napisala proteinsko. Hvala Anchy, dobro je da si mi skrenula pažnju,jer bi moj komentar sigurno zbunio čitateljke

    ОдговориИзбриши
  15. Ja koristim AMIKU i mogu vam reci da sam prezadovoljna,kosa je mekana,a osteceni krajevi kao da su nestali.

    ОдговориИзбриши
  16. Danas sam isprobala Amika masku za kosu (malo pakovanje od 6 ml) i prilično sam zadovoljna. Kosu je bilo lako isfenirati i suvi krajevi se ne primećuju. Lepršava je i glatka. Kupila sam i Macadamia travel pakovanje koje košta 225 dinara i sadrži mala pakovanja šampona, maske i ulja za kosu. Čula sam da su im proizvodi kvalitetni, pa da proverim pre nego što izdvojim više novca.

    ОдговориИзбриши