Garnier Butter Mask

Ovo je maska koju sam davno redovno koristila. Nedavno sam na Adi videla devojku koja je nosila ovu masku, i odjednom sam poželela ponovo da je imam jer sam totalno zaboravila na nju a bila sam jako zadovoljna..

Pre svega, bitno je naglasiti da je ova maska bez silikona, tako da, ukoliko izbegavate silikone ovo može biti odličan izbor za vas.

Namenjena je suvoj kosi, a u sebi sadrži 3 ulja: maslinovo, ulje avokada i shea putter, koji su, inače, sastojci koji pružaju dubinsku hidrataciju. Upravo zbog ovih ulja, ova maska je nešto masnija, tako da, moj savet je da koristite vrlo malu količinu, naročito ukoliko vam je kosa tanka.

Na uputstvu piše da je treba ostaviti da deluje na kosi 5minuta. Držala sam je i 5 i 15 i 25, a i više. Po mom iskustvu, nakon 5minuta držanja kosa će se lako raščešljavati, biće meka, ali bih je ja uvek držala duže, čak i 1-2h,  jer kosa posle nje baš predivno izgleda, i mnogo je meka, a kada je u pitanju hidratacija, tj proizvodi za hidrataciju, uvek je dozvoljeno, čak i preporučljivo da odstoji na kosi što duže.

Mislim da će ovom maskom naročito biti zadovoljne devojke sa gustom i jako suvom kosom, jer mnogo dobro hidrira. Kosa je posle nje apsolutno zaglađena, izgleda zdravo, ima bogat sjaj i izgleda predivno sve do sledećeg pranja. Dok, devojke sa tankom dlakom poput moje, kojima se inače kosa brže masti, treba da koriste malu količinu, i da paže da ne dođe u dodir sa temenom, jer će se mnogo brže izmastiti.
Iako je ova maska bez silikona, ipak je nemojte stavljati na teme, već isključivo na krajeve, kakav god tip kose imali.

Videla sam je od skoro u prodaji i nova maska za kosu Garnier Goodbye Damage, koju ću ovih dana kupiti, pa, ukoliko ste isprobali, napišite u komentaru
:)










12 коментара:

  1. Obozavam tu masku. Potrosila sam bar 4, 5 pakovanja. Imam kovrdžavu kosu i kovrdže mi nakon nje izgledaju predobro. U kombinaciji sa njom koristim Garnier Šampon sa uljem avokada.

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala, ali zvuci dobro :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Probacu :) Ja sam se zacudila koliko je dobar Velnea maticni mlec regenerator (ima u Lilly-u) , savrseno hidrira iako je regenerator! :)

    ОдговориИзбриши
  4. A koju preporucujes za bas tanku kosu? Samo da nije mnogo skupa, da kosta oko 300-400din

    ОдговориИзбриши
  5. Ta maska je fenomenalna, a malo kosta!

    ОдговориИзбриши
  6. Ja inace rijetko koristim maske.. Morat' cu d aju probam..
    www.msanjafashionista.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. I koja je sad bolja za oporavak kose? ova ili davines?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Davines HBp je za rekonstrukciju dlake, a ova je više za hidrataciju.

      Ako nisi čitala onaj moj post o hidrataciji i proteinima- Obe stvari su potrebne kosi da bi bila zdrava, s tim što se proteinske maske (HBP) koriste ređe, a hidratantne poput ove, mogu posle svakog pranja.

      Избриши
    2. Ova ti neće sigurno oporaviti ostecene delove, ali i ja sam je koristila kao i sve moje drugarice i bude bas meka i divna. Ali nazalost je oporavlja ostecenja.

      Избриши