Ulja za kosu

U masi različitih ulja za kosu, sigurna sam da ćete pronaći neko koje vam odgovara, u zavisnosti od vaših potreba. U ovom postu ću vam predstaviti nekoliko ulja koja vam mogu pomoći u borbi protiv suve kose, opadanja, usporenog rasta, a sigurna sam da ta ista ulja imaju još mnogo blagodeti koje još nisam otkrila.

Neka od ovih ulja jesu malo skuplja ali cena je sasvim na mestu s obzirom na učinak. Ono što je jako bitno pri kupovini ovih ulja jeste da uzimate ona nerafinisana, tj ona koja nemaju u sebi dodatak nepotrebnih hemijskih supstanci.


Kokosovo ulje- Možete ga naći u gotovo svakoj, bolje opremljenoj prodavnici zdrave hrane. Možete ga stavljati duž cele kose, a kao krajnji efekat, posle određenog perioda korišćenja imaćete meku i zdravu kosu.

Ricinusovo ulje- Dovodi do rasta nove kose, a mnogi se hvale kako utiče i na rast kose. Ja sam jedna od onih koji posle korišćenja ricinusovog ulja imam dosta jači koren, i kosa mi je primetno gušća nego pre korišćenja istog.

Brahmi amla ulje- Za rast kose. Moj savet je da jednom stavite brahmi, drugi put ricinusovo i da rotirate ova dva ulja. Ukoliko idete u inostranstvo, tamo možete pronaći kvalitetnije ulje koje koje nije homogeno kao ovo koje kupujemo u Srbiji, i ima veći procenat lekovitih sastojaka. Nekome će smetati miris, ali on se gubi odmah nakon pranja. (Pažnja-moguće je da utiče na malu promenu boje kose u regiji na koju se nanosi.)
Ulje jojobe- Nanosi se i na teme i na celu dužinu. Pomaže suvoj i oštećenoj kosi. Daje hidrataciju i pomaže pri nezi svih tipova kože.

Ulje ruzmarina- Ovo ulje poboljšava cirkulaciju, i samim tim ubrzava rast kose. Pored toga efikasno deluje i na centralni nervni sistem.

Arganovo ulje- Daje sjaj kosi, sprečava pucanje kose, poboljšava rast i ima još mnogo blagodeti o kojima se možete informisati putem interneta. Ovo ulje ima visoku cenu ali definitivno vredi.

Ulje avokada- Za negu suve i oštećene kose, i iritiranog i suvog temena.

4 коментара:

  1. Анониман31. мај 2013. 21:42

    Kako koristis ricinus? :) utrljavas u teme? Koliko puta nedeljno? Ja sam htela da pocnem ali ne znm hoce li mi odgovarati jer mi ulja generalno nista ne cine -.- nit omeksaju kosu nit nahrane, prosto nemaju uticaja, cak je i isuse :O prical sam sa frizerkom i ona kaze da je to moguce i da mi prosto ne odgovara i takodje misli da ulja nisu narocito dobra za kosu jer zatvaraju dlaku i oblazu je pa ne moze nista drugo da primi i takodje kao ne valja stavljati na koren jer zatvara pore...(znam da je to odlika silikona) Bas sam razmisljala o uljima i ton efektu..nikada nisam probala kokosovo doduse ni ricinus koji mnoge devojke hvale :) Julijana

    ОдговориИзбриши
  2. Pazi, ulja ne mogu nikako da zatvore dlaku,ni da zapuse pore i time uspore rast. To je velika glupost i frapirana sam cinjenicom da postoji mnogo frizera koji nisu upuceni u osnovne stvari. Efekat sigurno imaju, ali potrebno je jako dugo da se koriste. Opet, ja smatram da samo uljima ne mogu nista postici kada su u pitanju krajevi kose. Da je tako, i da nepreradjeni proizvodi mogu pruziti dubinsku negu onda maske i tretmane ne bi niko kupovao. Kvalitetne maske za kosu imaju supstance koji omogucavaju da odredjeni sastojci dopru u srz dlake i nahrane je.. Ulja su tu samo da pripomognu. I zaista mogu ali ne mozemo ocekivati da sama ulja rese taj problem.


    Ricinus stavljam tako sto ga malo zagrejem, a zatim umasiram u teme.. Nekad pomesam ricinusovo i maslinovo ulje i stavim ih zajedno... Nekad kombinujem sa drugim uljem.. Sve zavisi sta imam kod kuce. Uglavnom sam ga drzala celu noc na glavi, a nekad samo par sati pre pranja... Nema pravila. Stavljam ga kad se setim i kad imam vremena da ga drzim. Jednom nedeljno, nekad jednom u dve nedelje, nekad i 2x za redom... Nisam ga stavljala nekih mesec dana ali kupicu ga ovih dana opet.. Sigurna sam da ricinusovo ulje dosta pomaze.. Cak sam ga stavljala i na obrve, jer su mi malo redje u jednom delu, i sada sam to resila.. Samo treba biti uporan. Ako kosa sporo raste ili ne raste u opste, onda je definitivno neki problem u pitanju.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман8. јун 2013. 22:42

    Arganovo je jako skupo ali ODLICNO JE. Koristim ga i za lice i za kosu, i ja nista bolje nisam koristila. Zamenjuje mi kreme, serume... Prirodno je i zdravo. Vredi ustedeti 2000-3000din jer proizvod toliko i vredi.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман24. мај 2021. 21:32

    Kakav uticaj na kosu ima čičkovo ulje. Da li imate neka iskustva i kako bi trebalo da se koristi?

    ОдговориИзбриши