Acca Kappa Extension Oval Brush - High Quality Plastic - četka za raščešljavanje

Od kad imam blog, isprobala sam ogroman broj različitih četki za kosu. Acca Kappa je brend koji se posebno izdvojio  pre svega zbog vrhunskog kvaliteta, ali i zbog neverovatno širokog asortimana četki za svaku moguću namenu i tip kose.  

Do sada sam isprobala ovu četku, koja je namenjena rašćešljavanju, zatim Acca Kappa Pneumatic Oval Brush (drvena) koja je je namenjena održavanju čistoće i davanju sjaja i Acca Kappa No Damage Round Brush - četku za feniranje tanke i slabe kose.



Osnova je od plastike visokog kvaliteta, ovalnog je oblika (postoji i u varijanti "Padle Brush"), a iglice su u kombinaciji veprove dlake i duplih najlonskih iglica (Acca Kappa Pneumatic Oval Brush nema duple iglice što čini bitnu razliku). Iglice su sa zaobljenim vrhom, nisu oštre i vrlo je prijatan osećaj prilikom češljanja. Ima meko jastuče od prirodne gume, a drška je anatomska.

Iako u nazivu ima ovo "Extension", pogodna je za svaki tip kose, a posebno se preporučuje onima sa nadogradjenom kosom. Ja pišem iz ugla nekoga sa prirodnom, tankom kosom, koja je po prirodi slaba i sklona krzanju.



Kada sam objavila da je koristim, odmah ste me pitali kakva je u odnosu na drvenu Acca Kappa Pneumatic Oval Brush i mogu reći da se dosta razlikuju iako na prvi pogled deluju slično jer su obe u kombinaciji prirodne dlake i najlonskih iglica. Acca Kappa Extension i bolje raščešljava kosu, baš zbog duplih najlonskih iglica koje su pritom i duže. To je čini pogodnom i za one sa gušćom kosom. Acca Kappa Pneumatic Oval Brush je dosta nežnija jer dominiraju iglice od prirodne dlake koje su gusto rasporedjene, i teže bi rašćešljala kosu, zbog čega je ne bih je mogla svrstati u klasične četke za raščešljavanje. Više je za "obično" češljanje, i radi boljeg raspoređivanja masnoće duž dlake (pa se čini da se kosa sporije masti), a takođe to kosi daje i dodatan sjaj. Ona definitivno nije za gustu kosu jer ima kraće iglice. Takođe, imajte u vidu da drvena četka ne sme često da se kvasi, i nije pogodna za češljanje pod tušem, dok se plastična slobodno može kvasiti. Plastična se mnogo lakše čisti jer sme da se kvasi i može se često prati. Još jedna razlika je što su plastične četke jeftinije u odnosu na drvene. Sada kada sam isprobala obe, i da moram da biram, moj izbor bi bila baš ova plastična Extension Oval Brush.

Ja sam ovom četkom prezadovoljna. Ne bi bila moj prvi izbor kada mi se kosa malo više umrsi, tada uvek biram one "Detangler" četke, iako uz malo truda i ona lepo može da raščešlja. Idealna je za svakodnevno češljanje moje kose koja je osetljiva i tanka, ne čupa i ne zapinje čak ni kada je koristim na mokroj kosi. Obožavam da je koristim i nakon nanošenja maske kako bih je bolje rasporedila. Meni su njihove četke zaista posebne, a posle svakog češljanja imam utisak da kosa više sija, i krajevi se nekako lepše "slože" za šta kažu da je zaslužna prirodna veprova dlaka


Ako tražite četku vrhunskog kvaliteta, sa prirodnom dlakom, koju ćete koristiti za svakodnevno češljanje suve i mokre kose, koja je jako nežna prema dlaci a može i da raščešlja umršene delove, imate preporuku od mene za ovu četku!


Cena: 3120 din. na www.prodajakozmetike.com  i u Bellissima prodajnim objektima u Novom Sadu, u Svetozara Miletića 42 i Njegoševa 15


0 comments:

Постави коментар