Acca Kappa No Damage Round Brush - Četka za feniranje


Acca Kappa četke su nešto posebno. Do sada sam imala priliku da isprobam “klasičnu” četku za češljanje od prirodne veprove dlake u kombinaciji sa najlonskim iglicama (Acca Kappa Pneumatic Oval Brush), a sada imam i njihovu četku za feniranje koja je 100% od veprove dlake (model Acca Kappa No Damage Round Brush).

O tome koliko je “ozbiljan” i kvalitetan brend možete da se informišete na internetu, ali čim vidite četke koje su do detalja savršeno odradjene i osetite ih u rukama, biće vam jasno. Iako je njihov asortiman prilagodjen profesionalcima, poseban je luksuz za kosu koristiti njihove četke za ličnu upotrebu.



Moja je u dimenziji 35mm, a postoje sledeće dimenzije koje birate u zavisnosti od vaše kose i vaših potreba: 16mm, 25mm, 30mm, 35mm, 43mm. Veličina koju ja imam je idealna za moju kosu koja je srednje duga, ali tanka i nije gusta, a sa njom bez muke isfeniram celu kosu i šiške. O izboru idealne dimenzije za vas se možete konsultovati sa timom www.prodajakozmetike

Ovaj brend ima četke od različitih materijala i sa različitim tipovima iglica. Moj izbor je četka od prirodne, veprove dlake, a namenjena je jako osetljivoj dlaci jer je nežna i sprečava lomljenje. Osnova četke je kombinacija keramike i turmalina koja omogućava ravnomerno zagrevanje i jonski efekat. Drška je anatomska, neklizajuća, a u nastavku četke se nalazi iglica kojom se kosa može deliti na sekcije.

Četkom sam oduševljena. Izuzetno je lagana i udobna u ruci. Toliko je lako raditi sa njom, dlaka klizi kroz iglice bez čupanja, zapinjanja, bez da se naelektriše. Kosa je nakon feniranja sjajna, svilenkasta, nije isušena i nisam primetila da “prži” kosu. Kosa nakon četke sa prirodnom dlakom ima neku posebnu mekoću, što sam primetila nakon korišćenja obe njihove četke koje imam.

Dobra četka je sjajna investicija za one koji se sami feniraju. Nikad ne žalite novac za dobru četku jer ćete sačuvati kvalitet kose, olakšati feniranje, i imaćete “alat” koji će vam godinama služiti.

Cena: 4140 din. (35mm) na www.prodajakozmetike.com i Bellissima Shop-u. Cene se razlikuju u zavisnosti od dimenzija i kreću se od 3260-4560 din.

0 comments:

Постави коментар