Olaplex Nº9 BOND PROTECTOR Serum -za zaštitu od toplote


Olaplex ima inovativne formule koje je ponekad teško porediti sa drugima jer su uvek po nečemu specifične. Olaplex Nº9 BOND PROTECTOR serum nema silikone, i ima jako zanimljivu formulu koja ne podseća ni na jedan drugi leave in serum koji sam koristila. Srednje je gust, na prvi osećaj pomalo lepljiv i vlažan, ali se taj efekat gubi čim se nanese na kosu i kada ga kosa upije. Potpuno je lagan i ne osećam ga na dlaci. Ima prilično blag i neutralan miris.

Proizvodjač obećava zaštitu od zagadjenja i ostalih spoljnih uticaja, zaštitu od toplote (do 232 stepena), zagladjivanje krajeva, satenski sjaj i lakše definisanje lokni. Pogodan je za sve tipove kose.

Za razliku od većine leave in proizvoda, kod ovog nisam primetila da omogućava lakše raščešljavanje, ali jako lepo zagladjuje dlaku pa krajevi deluju urednije.

Može se koristi i na vlažnoj i na suvoj kosi, posle ili izmedju pranja.

Ja ga koristim, pre svega, kao zaštitu od toplote. Kada je zaštita u pitanju ne možemo uvek lako da procenimo koliko neki proizvod štiti, medjutim ja se sa ovim proizvodom osećam potpuno sigurno i nisam primetila da mi je kosa suvlja ili oštećenija iako sam je u poslednje vreme češće izglagala toploti. Takodje, pegla mnogo lepše klizi kada koristim ovaj proizvod i kosu lakše izravnam pri nižim temperaturama (trudim se da je pri ravnanju koristim na 170 stepeni).

Olaplex je brend koji volim i u koji imam poverenje, a ovaj proizvod je to i opravdao ☺️ Iako su i ulje Olaplex Nº7 i leave in krema Olaplex Nº6 obećavali zaštitu, nije mi odgovaralo da ih koristim u te svrhe (krema mi je bila malo “teža” da bih je nanosila u dovoljnoj količini za zaštitu, a ulje ima samo 30 ml i bilo mi je žao da ga za to trošim). Tako da, drago mi je što je Olaplex konačno napravio savršen proizvod koji je baš namenjen zaštiti od toplote.

Javite ako probate 🤍


Cena: 2990 din. (90ml) preko sajta www.prodajakozmetike.com i u Bellisimma shop-u (NS)

0 comments:

Постави коментар