Moroccanoil Hair & Body Fragrance Mist


Moroccanoil Hair & Body Fragrance Mist je konačno stigao i kod nas, i čim se pojavio u rekordnom roku se rasprodao. Ako ste ljubitelji mirisa koji je karakterističan za Moroccanoil proizvode za negu kose, volećete i ovaj Mist, to je sigurno. Glavne note su amber, magnolija i drvene note, a opisuju ga kao miris Mediterana. Meni je jako teško da opišem kako miriše, ali kada ga nanesem samoj sebi mirišem na čisto, sveže, puderasto…


Obogaćen je arganovim uljem, vitaminom E, a obećava i UV zaštitu. Može se nanositi na kosu, telo i odeću. U staklenoj je bočici koja je teška i deluje luksuzno, a postoji u mini varijanti od 30ml, dok full size proizvod ima 100ml.  

Ko je imao priliku da isproba i zavoli Moroccanoil proizvode, zna da je ovaj brend nešto posebno. Nega njihovim proizvodima za mene predstavlja poseban ritual u kojem jako uživam, a ovaj Mist je kao šlag na torti. Kada sam ga dobila, počela sam da ga prskam i na sebe i na garderobu, čak i uveče nakon tuširanja kada se obučem u pidžamu i spremam za krevet. Spavaća soba mi vrlo često miriše na njega, a bočica ima posebno mesto na mojoj polici sa kozmetikom, jer izgleda zaista prelepo. Sada ga već štedljivije trošim da ga ne bih prebrzo potrošila, ali teško je odoleti. 


Trajnost je kao i kod većine mistova, oseća se par sati nakon nanošenja. Ukoliko želite da vam duže traje na koži, pre prskanja nanesite na telo neko negujuće ulje (Moroccanoil Body je fantazija!), a na kosu uljani serum. Na kosi i garderobi se zadrži nešto duže u odnosu na telo. Meni je ovaj miris divan za sva godišnja doba i sve prilike u kojima želim da mirišem na čisto. Ne isušuje ni kožu ni kosu.

Mislim da je ovaj Mist takođe i divan poklon za sve ljubitelje Moroccanoil proizvoda, za one koji vode računa o kosi i vole ovakve mirise. Estete će posebno ceniti izgled ambalaže. 

Prodaje se u Bellissima shop-u u Novom Sadu, kao i njihovoj online prodavnici www.prodajakozmetike.com. U ovom trenutku ga nemaju na stanju, ali tokom januara im stiže. Ukoliko želite da ga ugrabite pre nego što se opet rasproda, možete se upisati kod njih na listu čekanja a oni će vam javiti kada stigne. 

Javite mi ako ga isprobate 💓

Cena: 2150 din. (30ml) i 3950 din. (100ml)
Sastav: SD Alcohol 40-B (Alcohol Denat.), Aqua/Water/Eau, Parfum/Fragrance, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Dimethicone PEG-8 Meadowfoamate, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Ethoxydiglycol, Polyquaternium-59, Butylene Glycol, Cetrimonium Chloride, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, Limonene.


0 comments:

Постави коментар