Keune Lumi Coat - sprej za sjajnu i glatku kosu


Od kada je Keune izbacio na tržište Lumi Coat sprej, ja ne prestajem da mislim o njemu. Ovaj put sam bila "žrtva'' dobrog marketinga, što nije često slučaj, i jako me je vuklo da vidim da li je zaista toliko moćan. Ovaj sprej je, ja bih rekla, pokušaj kopiranja ono što je Color Wow Dream Coat - čuveni sprej koji je postao vrlo popularan širom sveta i važi za jedan od najpopularnijih proizvoda poslednjih godina kada je kozmetika za kosu u pitanju. Oba obećavaju sjaj i glatkoću i efekat koji traje do 3 pranja. S obzirom da Color Wow Dream Coat nije dostupan kod nas, želela sam da isprobam Keune prskalicu koja obećava nešto slično, a u budućnosti ću i uporediti ova dva proizvoda, s obzirom da sam nabavila iz inostranstva i Dream Coat :)

Ambalaža i sastav... Dolazi u neprovidnoj bočici, što mi malo smeta, jer volim da u svakom trenutku vidim koliko proizvoda mi je ostalo. U pitanju je vodenkasti sprej, izuzetno lagan i nemastan. U sastavu ima alkohol, međutim zaista ne mislim da to treba bilo koga da brine, iz više razloga- nećete ga koristiti svakodnevno, alkohol uopšte ne dominira u formuli, niti daje osećaj isušenosti, i nećete ga nanositi na kožu glave, pa nema straha od bilo kakvih iritacija. Mislim da je njegova važna uloga u ovoj formuli da je učini laganom, jer su i silikoni u sastavu i moj utisak je da su napravili odličan balans. Ja sam ga za vreme testiranja koristila aktivnije nego što bih u "normalnim" uslovima i nikakavih naznaka da negativno utiče na hidriranost nije bilo. Baš naprotiv, čini kosu još mekšom i svilenkastom.



Kako se koristi? Specifičnost kod ovog proizvoda jeste što se aktivira toplotom. Nanosi se na vlažnu, opranu kosu, koja je prethodno dobro oceđena od vode, a moj savet je da pre nanošenja bude uvijena u peškir 5-10 minuta. Probala sam da ga nanosim kao jedini proizvod nakon pranja, a neki put sam pre nanošenja držala masku i mogu reći da podjednako dobro radi u oba slučaja i da uopšte nema razlike u efektu. Zatim se prska na dužinu, pri čemu savetujem da izbegavate kožu glave jer nema potrebe da se nanosi na kožu. Kosa prirodno pri temenu ima malo više sjaja zbog prirodnih ulja koja naša koža luči, tako da je sasvim u redu i da ga nanesete od ušiju ka krajevima. Nakon što isprskam kosu, očešljam se i osušim je fenom. Ovaj korak je ključan, jer toplota aktivira proizvod. Mene je interesovalo da li ima smisla da nanesemo sprej na suvu kosu, a zatim je ispeglamo, ali sam dobila odgovor od Keune edukatora da ovaj proizvod ipak treba naneti na mokru kosu i osušiti fenom. Na recenzijama na youtube-u sam naišla na tutorijale gde su žene osušile kosu fenom (tj.samo prosušile, nisu se fenirale četkom), i nakon toga ispeglale kosu i rezultat je stvarno bio "Wow". Tako da, možete ga koristiti i tako, ako ne znate same da se fenirate a želite savršeno ravnu i glatku kosu.

Da li se uz njega mora koristiti zaštita od toplote? Dobila sam odgovor od njihovog tima da ovaj proizvod ujedno štiti i od toplote, što je sjajno!

Da li će zamastiti kosu? Ono što je jako bitno kod ovakvih proizvoda jeste da bude ultra lagana formula koja neće ni malo otežati i zamastiti kosu, jer nema mnogo smisla da kosa bude jako sjajna i glatka i zamašćena u isto vreme. Ja imam jako tanku dlaku i nemam mnogo kose, i mogu da potvrdim da ni najmanje ne zamasti iako sam više puta imala utisak da sam možda previše dugo prskala i nanela previše proizvoda. Tokom testiranja ni najmanje nije uticao na to da se kosa brže zamasti, i nema neprijatnog osećaja na dlaci. Kao da ništa nisam ni nanela, toliko je lagana formula.


Kakav je efekat nakon korišćenja? Sada dolazimo do efekta koji je mene oborio sa nogu! Moja kosa inače ima sjaj, i svaki proizvod za negu još malo pojača intezitet i kada se lepo stilizuje zaista može jako lepo da izgleda. Tako da na mojoj kosi ne može da bude neka oooogromna razlika po pitanju sjaja, ali primećujem naravno da je kosa sjajnija i da se predivno presijava.  Međutim, ono što me je još više fasciniralo kod ovog proizvoda jeste što on napravi na dlaci ultra tanak, lagan omotač koji je čini neeeeeverovatno glatkom na dodir, kao da je uradjen neki salonski tretman. Ne mogu da opišem koliko je dlaka divna na dodir, i slobodno mogu da kažem da do sada nisam doživela da sa nekim leave in proizvodom postignem ni približno ovakav efekat. Ne oduzima volumen u smislu da slepi dlaku, ali su krajevi savršeno složeni, zagladjeni, i ni 1% otežani, zaista to moram da naglasim jer mi je fascinantno. Doslovno svaki put kada sam koristila ovu prskalicu, dobijala sam komplimente za kosu, tako da sam oduševljena i zadivljena efektom. Ja sam ga koristila samo prilikom ravnanja kose, ali verujem da može poslužiti i prilikom uvijanja/feniranja na lokne ukoliko želite glakoću i sjaj. Proizvođač kaže da efekat traje do 3 pranja, ali ne mogu da potvrdim da je prilikom sledećeg pranja kosa podjednako glatka i sjajna, i malo mi je teže to da procenim jer nakon pranja nanosim neku kvalitetnu masku. To ne umanjuje moje impersije, ali kome je važno - to je moj utisak.


Nega ili šminka? E, sad, ono takođe što moram da naglasim, jeste da ovo nije tretman koji će pružiti neku specijalnu negu i uticati na popravljenje kvaliteta kose. Ovo nije nega, već šminka i trenutni efekat. Ne može zameniti negu maskama i nije klasičan leave in proizvod. Ovo je sjajno rešenje za specijalne prilike, kada želite da vam kosa posebno blista i bude savršeno glatka. Možete ga poneti i kod frizera na feniranje, verujem da će i salonsko feniranje podići na viši nivo. Čak sam videla da korišćenje ovog spreja neki saloni naplaćuju kao dodatnu uslugu prilikom feniranja. U svakom slučaju, mislim da je sjajan proizvod i da je vrlo korisno imati ga, ako ste ljubitelj ovakvog efekata na kosi i savršeno ravne, sjajne i glatke kose.


Gde kupiti? Sajt www.prodajakozmetike.com,  i Bellissima prodavnica u Novom Sadu, u ulici Njegoševa 15.
Cena: 2100 din.
Količina: 140ml


0 comments:

Постави коментар